Періодичні видання СумДУ
Permanent URI for this communityhttps://devessuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/69
Browse
2 results
Search Results
Item Аналіз теоретичних основ наукового прогнозування на засадах маркетингу(Видавництво СумДУ, 2012) Росохата, Анна Сергіївна; Росохатая, Анна Сергеевна; Rosokhata, Anna SerhiivnaУ статті викладений огляд категорійного апарату наукового передбачення та результати дослідження теоретичних основ наукового прогнозування, що є невід’ємною частиною ефективного управління економічною діяльністю. Розглянуто підходи науковців до прогнозування у різних суспільствознавчих сферах наукової діяльності та запропонована модифікація категорій наукового передбачення, що ґрунтуються на засадах маркетингу. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/27554Item Трендвотчинг як інструмент визначення стратегічних напрямків розвитку(ТОВ "ВТД "Університетська книга", 2011) Ілляшенко, Наталія Сергіївна; Ильяшенко, Наталия Сергеевна; Illiashenko, Nataliia Serhiivna; Росохата, Анна Сергіївна; Росохатая, Анна Сергеевна; Rosokhata, Anna SerhiivnaСтаття присвячена аналізу сучасних підходів до розуміння маркетингового інструменту визначення стратегічних цілей – трендвотчингу. Розглянуто історичний розвиток напрямку та погляди провідних науковців сучасності, які здійснюють практичне його застосування. Визначено основні складові комплексу трендвотчингу та методи їх застосування. Використано один із методологічних підходів для аналізу нових трендів ринку освітніх послуг України і надання рекомендацій стосовно перспективних напрямків розвитку Сумського державного університету. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/4853