Періодичні видання СумДУ
Permanent URI for this communityhttps://devessuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/69
Browse
3 results
Search Results
Item Influence of Waste Incineration and Obtaining Energy from it to the Public Health for Certain Territories: A Bibliometric and Substantive Study(Sumy State University, 2023) Матвєєва, Юлiя Тагiбекiвна; Матвеева, Юлия Тагибековна; Matvieieva, Yuliia Tahibekivna; Сулим, Вікторія Василівна; Сулим, Виктория Васильевна; Sulym, Viktoriia Vasylivna; Росохата, Анна Сергіївна; Росохатая, Анна Сергеевна; Rosokhata, Anna Serhiivna; Jasnikowski, A.About 40 years ago, plastic packaging was almost never used in Ukraine. Food products were sold in glass bottles, iron cans or in paper wrappers, which were decomposed in the environment or handed over to recycling centres. However, in recent years, the situation has fundamentally changed all over the world. Almost all products have several layers of packaging made of synthetic polymer materials. It has led to the significant growth of landfills and, therefore, to the emergence of a new problem – their proper maintenance. Landfills are areas of land where household, construction and other wastes are stored without control. To reduce the volume of waste, landfills are often set on fire. This approach is unacceptable, as landfills are a serious source of soil, air and water pollutions. Arbitrarily created waste disposal points are not equipped appropriately, the products of waste decay fall into the soil and groundwater, which is the source of water supply for a large number of the national population. The decay temperature in some cases is so high that it often leads to their ignition, and large amounts of harmful substances are released into the air. In this article, the authors conducted a study of the terminological orientation of scientific publications in the context of identifying the impact on human health of the waste conversion into energy compared to the impact of the landfill operation. Bibliographic information about scientific publications in peer-reviewed publications were preliminarily acquired from the Scopus database. The obtained results showed that researchers are investigating the impact of landfills on the population health, mainly focusing on such concepts as “health”, “landfills”, “waste incineration”. The authors analysed the dynamics of scientific interest levels in this topic and determined that the highest rate would be in 2022. It confirms the growing relevance of the researched problem in the modern world. All authors’ considerations are illustrated by corresponding diagrams and tables.Item The impact of territories transformational processes on marketing communications development: bibliometric analysis(Sumy State University, 2021) Нестеренко, Володимир Іванович; Нестеренко, Владимир Иванович; Nesterenko, Volodymyr Ivanovych; Ясніковські, Адам Маріан; Ясниковски, Адам Мариан; Yasnikovski, Adam Marian; Росохата, Анна Сергіївна; Росохатая, Анна Сергеевна; Rosokhata, Anna Serhiivna; Koroshchenko, V.Робота спрямована на систематизацію наукових знань про трансформаційні процеси розвитку маркетингу. Завданнями роботи є розуміння змісту та особливостей існуючих досліджень щодо трансформаційних процесів, зв’язку з маркетинговими процесами та визначення напрямів досліджень останніх років. На першому етапі були відібрані статті про трансформаційні процеси в базі даних Web of Science. Спочатку було відібрано понад 4000 публікацій за запитом «трансформаційні процеси» в базі даних Web of Science. Були відібрані лише статті, опубліковані англійською мовою з 2017 по 2021 рік включно. Було знайдено 1789 таких статей. Проведено аналіз найбільш цитованих публікацій про трансформаційні процеси. Ієрархічний кластерний аналіз виконано на основі ключових слів. Візуалізація тем наукової літератури здійснювалася за допомогою програми VOSviewer. В результаті кластерного аналізу було визначено 7 кластерів щодо трансформаційних процесів: економічні та соціальні, медичні та освітні перетворення; особливості поведінки; інновації; люди на роботі; зміни керівництва та організації; клімат і робоче місце в колективі; поведінкові фактори, особливості роботи та мотивація. Більшість кластерів стосуються підприємницької діяльності та маркетингової діяльності, зокрема щодо конкурентних переваг, креативності, інновацій, ринкової орієнтації, розробки продукції, обслуговування, малого та середнього бізнесу, корпоративної соціальної відповідальності, орієнтації на клієнта тощо. Результати цього дослідження можуть бути корисними для дослідників і маркетологів-практиків для розробки довгострокових маркетингових програм, орієнтованих на поточні тенденції.Item Analysis of Territories Marketing Activities Among Small and Medium Business: A Bibliometric Analysis(Sumy State University, 2021) Хоменко, Лілія Миколаївна; Хоменко, Лилия Николаевна; Khomenko, Liliia Mykolaivna; Росохата, Анна Сергіївна; Росохатая, Анна Сергеевна; Rosokhata, Anna Serhiivna; Jasnikowski, A.Стаття узагальнює аргументи та контраргументи в рамках наукової дискусії щодо питань маркетингу територій. Головною метою дослідження є визначення майбутніх напрямків досліджень на основі аналізу сутності та особливостей наявних наукових публікацій, присвячених питанням маркетингу територій. Аналіз низки наукових публікацій з означеної тематики засвідчив необхідність проведення синтезу наявних наукових напрацювань. Актуальність дослідження означеної наукової проблеми полягає в існуванні низки невирішених проблем у маркетингу державного управління. Дослідження проведено в наступній логічній послідовності: визначено найбільш впливових авторів, журнали та статті в області маркетингу територій; проведено аналіз ключових слів досліджуваних статей, які було згруповано у кластери; здійснено візуалізацію наукових напрацювань, присвячених питанням маркетингу територій. Емпіричний аналіз базується на даних за 1970-2021 роки. Об'єктом дослідження є 1611 публікації, які було опубліковано у різних наукових виданнях. За результатами проведеного аналізу встановлено, що найвпливовішими журналами є «Journal of Business Research», «Tourism Management» та «Marketing Theory». При цьому автори Каваратзіс М. та Варнабі Г. були найбільш продуктивними у дослідженні означеної тематики. Більшість статей було опубліковано дослідниками з США, Англії, Італії, Канади, Нідерландів, Німеччини, Австрії та Франції. За результатами бібліометричного аналізу, ключові слова досліджуваних статей згруповано у 8 кластерів (політика, туризм, модель, ідентифікація, брендинг місць, резиденти, рамки, бренди міст). Встановлено, що за останні 5 років, науковці найбільше досліджували брендинг місць, маркетинг туристичного призначення, політичні та культурні особливості, територіальні характеристики, туризм, ідентичність, залучення, уряд, розумні міста, лояльність, суспільство тощо. Отримані результати засвідчили, що перспективними напрямками майбутніх досліджень є: туристичний бренд, технології, відновлення, легітимність, «сарафанне радіо», досвід, пам'ять, нерівність міст, інклюзивний брендинг міст, капітал бренду, прихильність до бренду, ідентичність міст тощо. До того, авторами рекомендовано зосередити увагу на дослідженні особливостей міст-побратимів та муніципальної кооперації. Результати дослідження мають практичне значення та можуть бути корисними для компаній, які розробляють бренд територій, органам місцевої влади при формуванні маркетингової стратегії розвитку територій, а також науковцям, які досліджують маркетинг територій.