Періодичні видання СумДУ

Permanent URI for this communityhttps://devessuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/69

Browse

Search Results

Now showing 1 - 4 of 4
  • Item
    Впровадження моделі управління якістю медичної допомоги на основі медико-соціального механізму внутрішнього аудиту в закладі охорони здоров’я
    (Сумський державний університет, 2013) Сміянов, Владислав Анатолійович; Смиянов, Владислав Анатольевич; Smiianov, Vladyslav Anatoliiovych; Петренко, Вячеслав Юрійович; Петренко, Вячеслав Юрьевич; Petrenko, Viacheslav Yuriiovych; Тарасенко, С.В.
    Мета дослідження – показати можливості авторської моделі управління якістю медичної допомоги на основі механізму внутрішнього аудиту хворим артеріальною гіпертензією, впровадженої в поліклініці №5 м. Суми. Проаналізовані дані амбулаторних карт 452 хворих, що мають помітку про взяття на диспансерний облік з приводу артеріальної гіпертензії. Оцінювалась відповідність наявних даних амбулаторних карт протокольним індикаторам і запропонованій системі показників. Виявлено резерви для покращення якості медичної допомоги хворим артеріальною гіпертензією на первинному рівні, а саме повне охоплення диспансерних хворих консультаціями спеціалістів, лабораторними та інструментальними методами обстеження, даними про стратифікацію ризиків для оцінки прогнозу, даними про ураження органів-мішеней та ін. Проведений моніторинг дотримання диспансерними хворими профілактичних і лікувальних рекомендацій лікарів. Виявлене незадовільне відношення хворих артеріальною гіпертензією до власного здоров’я. За результатами моніторингу розроблені та впроваджені заходи щодо підвищення рівня поінформованості хворих артеріальною гіпертензією шляхом посилення інформаційно-роз’яснювальної діяльності із застосуванням інформаційно-комунікативних технологій. Медико-соціальний механізм внутрішнього аудиту надав практичну можливість прийняття та реалізації управлінських рішень для забезпечення безперервного покращення якості медичної допомоги хворим артеріальною гіпертензією в досліджуваних закладах охорони здоров’я. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/33198
  • Item
    Бенчмаркінг у системі управління якістю медичної допомоги
    (Сумський державний університет, 2012) Сміянов, Владислав Анатолійович; Смиянов, Владислав Анатольевич; Smiianov, Vladyslav Anatoliiovych; Сміянова, Ольга Іванівна; Смиянова, Ольга Ивановна; Smiianova, Olha Ivanivna; Тарасенко, Світлана Вікторівна; Тарасенко, Светлана Викторовна; Tarasenko, Svitlana Viktorivna
    У статті досліджено роль і місце бенчмаркінгу у системі управління якістю медичної допомоги. Визначено види бенчмаркінгу, сфери їх застосування, переваги та недоліки. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/30411
  • Item
    Правове регулювання управління якістю медичної допомоги
    (Сумський державний університет, 2012) Сміянов, Владислав Анатолійович; Смиянов, Владислав Анатольевич; Smiianov, Vladyslav Anatoliiovych; Тарасенко, Світлана Вікторівна; Тарасенко, Светлана Викторовна; Tarasenko, Svitlana Viktorivna
    У статті досліджений управлінський аспект регулятивної діяльності держави у сфері менеджменту якості медичної допомоги і обґрунтована доцільність формування нормативно-правових засад управління якістю медичної допомоги на рівні закладів охорони здоров’я. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/30014
  • Item
    Проблеми забезпечення якості медичної допомоги в системі охорони здоров`я України
    (Видавництво СумДУ, 2010) Сміянов, Владислав Анатолійович; Смиянов, Владислав Анатольевич; Smiianov, Vladyslav Anatoliiovych
    В статті поданий аналіз основних етапів розвитку забезпечення якості медичної допомоги в Україні, відмічено, що за останні роки на державному рівні проведена певна робота для покращання методологічних підходів до забезпечення якості медичної допомоги охорони здо ров`я. Сучасний етап розвитку ОЗ потребує переходу від контролю якості до її забезпечення. Впровадження системи постійного поліпшення якості на основі стандартизації медичної допомоги на рівні структурного підрозділу та ЛПЗ дозволить змінити командно - бюрократичну філософію ЗЯМД та значно покращити якість надання медичної допомоги. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/3405