Періодичні видання СумДУ
Permanent URI for this communityhttps://devessuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/69
Browse
Search Results
Item Peculiarities of online calculators usage during distance learning at Sumy State University among 5th year students of medical institute(Sumy State University, 2022) Чернацька, Ольга Миколаївна; Чернацкая, Ольга Николаевна; Chernatska, Olha Mykolaivna; Adeleke, O.D.; Ополонська, Наталія Олексіївна; Ополонская, Наталия Алексеевна; Opolonska, Nataliia OleksiivnaАктуальність. На сьогоднішній день ситуація в Україні сприяє впровадженню викладачами дистанційних технологій навчання. Чимало іноземних студентів у процесі вивчення дисциплін здійснюють розрахунки онлайн. Доцільно провести серед них опитування з метою визначення переваг та недоліків цього методу. Мета – визначення особливостей застосування онлайн-калькуляторів серед англомовних студентів 5-го курсу медичного інституту СумДУ. Матеріали та методи. До нашого дослідження включено 60 іноземних студентів 5-го курсу медичного інституту СумДУ, які навчалися дистанційно протягом 2021 рокy (основна група) та 54 студенти 5-го курсу, які опановували дисципліну в очному форматі протягом 2019 року (група контролю). Їм було роздано опитувальники на останньому занятті з внутрішньої медицини. Більшість із осіб основної (n = 54) та усі з контрольної (n = 54) групи відповіли на 12 питань стосовно використання онлайн-калькуляторів у навчальному процесі, переваги та недоліки цього методу. Дані було проаналізовано із використанням Microsoft Excel та GraphPad Prism. Результати. Протягом дистанційного вивчення внутрішньої медицини кількість англомовних студентів 5-го курсу, які здійснювали розрахунки за допомогою онлайн-калькуляторів, збільшилася з 12 (22,2 %) до 44 (81,5 %). Під час опрацювання тем з кардіології серед опитаних основної групи 46 осіб (85 %) використовували зазначений метод, нефрології – 32 (59 %) та ревматології – 22 (39 %). Більшість студентів основної групи (81,5 %) та контролю (50 %) планують використовувати онлайн-калькулятори у своїй подальшій професійній діяльності. На думку значної кількості опитаних основної групи (81,5 %) головною перевагою зазначеного методу є швидкість, що допомагає їм заощадити час. Близько четвертої частини студентів (24 %) вважають, що розрахунки онлайн роблять навчання легшим та ефективнішим. П’ята частина опитаних (20 %) відповіли, що даний метод дозволяє отримати більш точні результати обчислень. На думку 80 % студентів, головним недоліком зазначеного методу є його залежність від наявності інтернету. Висновки. У процесі дистанційного навчання у СумДУ кількість студентів, які здійснювали розрахунки за допомогою онлайн-калькуляторів, збільшилася у чотири рази, що свідчить про широке впровадження викладачами у освітньому процесі та наявністю чималої кількості переваг, серед яких більша швидкість, зручність, доступність, точність отримання результатів. На думку більшості іноземних студентів головним недоліком даного методу є залежність від наявності інтернету.