Періодичні видання СумДУ

Permanent URI for this communityhttps://devessuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/69

Browse

Search Results

Now showing 1 - 1 of 1
  • Item
    Банківські рейтинги як інструмент маркетингової стратегії учасників фінансового ринку
    (Сумський державний університет, 2017) Захаркіна, Людмила Сергіївна; Захаркина, Людмила Сергеевна; Zakharkina, Liudmyla Serhiivna; Захаркін, Олексій Олександрович; Захаркин, Алексей Александрович; Zakharkin, Oleksii Oleksandrovych; Карабець, К.М.
    У статті розглянуті питання формування рейтингових оцінок банківських установ. Проаналізовані класифікаційні ознаки банківських рейтингів, у результаті чого було виявлено, що ключовими критеріальними ознаками при цьому є мета використання рейтингів та методика їх побудови. Здійснено порівняльну характеристику різних моделей рейтингового оцінювання та виявлено, що не існує універсальної системи рейтингування банків. Досліджено основні проблеми рейтингового оцінювання українських банків та запропоновані шляхи їх вирішення.