Періодичні видання СумДУ
Permanent URI for this communityhttps://devessuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/69
Browse
7 results
Search Results
Item Інтерактивні методи навчання як інструмент маркетингу освітніх послуг(Сумський державний університет, 2018) Сагер, Людмила Юріївна; Сагер, Людмила Юрьевна; Saher, Liudmyla Yuriivna; Сигида, Любов Олексіївна; Сигида, Любовь Алексеевна; Syhyda, Liubov Oleksiivna; Колесник, А.А.У статті здійснено аналіз поширених форм взаємодії студентів та викладачів. Наведено їх сутнісну характеристику. Визначено переваги інтерактивних методів навчання, значимість та можливості застосування. Здійснено систематизацію інтерактивних методів навчання з точки зору доцільності застосування як інструменту маркетингу освітніх послуг. Визначено, що ринкове позиціонування закладів вищої освіти має грунтуватися на використанні їхніх переваг та їх відповідності вимогам споживача освітніх послуг.Item Місце та роль ланцюгів поставок у сільськогосподарській галузі України(Сумський державний університет, 2019) Сигида, Любов Олексіївна; Сигида, Любовь Алексеевна; Syhyda, Liubov Oleksiivna; Сигида, Наталія Олексіївна; Сигида, Наталья Алексеевна; Syhyda, Nataliia OleksiivnaМета даної статті полягає у дослідженні сільськогосподарської галузі України та визначенні значення ланцюгів поставок для підвищення ефективності цієї галузі. У результаті дослідження було проаналізовано основні показники функціонування сільськогосподарської галузі в Україні. Отримані результати дозволяють охарактеризувати фактичний стан, а також розробити відповідні пропозиції щодо його покращення в майбутньому, у тому числі з урахуванням маркетингової та логістичної складових. Встановлено, що майже 18% працездатного населення України в 2016 р. було зайнято в сільському господарстві. При цьому територіально найбільша частка сільськогосподарських підприємств розміщена в трьох областях – Одеській, Дніпропетровській та Миколаївській. Визначено, що за аналізований період часу (2007-2016 рр.) спостерігається стабільний приріст обсягів виробництва сільськогосподарської продукції, що є достатнім для забезпечення внутрішніх потреб населення та експорту. Доведено, що основу українського експорту становить первинна сільськогосподарська продукція (пшениця, кукурудза, соєві боби). Незважаючи на поступове зростання експорту продуктів харчування (на 16% з 2010 по 2016 рр.), в експорті частка товарів з доданою вартістю залишається на низькому рівні, що свідчить про спеціалізацію України як постачальника сировини на світовому ринку. Крім того, встановлено, що частка імпорту для потреб сільського господарства залишається на високому рівні. Переважно це мінеральні добрива, машини для сільського господарства, продукти нафтопереробки, потреба в яких повною мірою не забезпечується внутрішніми виробниками. Відповідно визначено, що все вищезазначене вимагає формування як внутрішніх ланцюгів поставок сільськогосподарських підприємств, що дозволить налагодити відносини між структурними підрозділами, так і зовнішніх ланцюгів поставок, що дозволить налагодити партнерські відносини із контрагентами, у тому числі за кордоном. Встановлено, що при формуванні ланцюгів поставок необхідно враховувати основні проблеми сільськогосподарської сфери, вирішення яких є вирішальним для країни, зокрема, залучення нових виробників сільськогосподарської продукції до експортної діяльності; нарощування в експорті частки продукції з доданою вартістю; охоплення нових ринків зарубіжних країн.Item Трансформації інструментарію маркетингових комунікацій в умовах глобалізації(Сумський державний університет, 2018) Божкова, Вікторія Вікторівна; Божкова, Виктория Викторовна; Bozhkova, Viktoriia Viktorivna; Птащенко, О.В.; Сагер, Людмила Юріївна; Сагер, Людмила Юрьевна; Saher, Liudmyla Yuriivna; Сигида, Любов Олексіївна; Сигида, Любовь Алексеевна; Syhyda, Liubov OleksiivnaВ статті запропоновано трансформації інструментарію маркетингових комунікацій розрізняти в контексті 3-х рівнів конструктивних змін; проаналізовано основні тенденції розвитку світового і вітчизняного комунікаційного ринку; запропоновано визначення гібридних інструментів маркетингових комунікацій як їх нового виду; досліджено та систематизовано фактори впливу на процес трансформації інструментарію маркетингових комунікацій за допомогою методу структурного аналізу причинно-наслідкових зв'язків Ішикави; обґрунтовано основні напрямки розвитку трансформаційних змін інструментарію маркетингових комунікацій в умовах глобалізації.Item Development of the enterprise distribution system taking into account the regional logistics potential(Sumy State University, 2016) Біловодська, Олена Анатоліївна; Беловодская, Елена Анатольевна; Bilovodska, Olena Anatoliivna; Грищенко, Олена Федорівна; Грищенко, Елена Федоровна; Hryshchenko, Olena Fedorivna; Сигида, Любов Олексіївна; Сигида, Любовь Алексеевна; Syhyda, Liubov OleksiivnaThe article defines the procedure for the development of the enterprise distribution system on the basis of regional logistics potential studies. It increases the validity of the decision due to the objectification of data on the status and opportunities to attract logistics and marketing intermediaries, to rationalize the system of material and accompanying flows’ management in the region. For this purpose, the essence of logistics potential of the region was formulated and its structure was proposed.Item Вибір маркетингових каналів для розподілу інноваційної продукції промислових підприємств(Сумський державний університет, 2014) Сигида, Любов Олексіївна; Сигида, Любовь Алексеевна; Syhyda, Liubov OleksiivnaУ статті визначено послідовність етапів вибору маркетингових каналів при розподілі інноваційної продукції на промисловому підприємстві, що базується на результатах діагностики його маркетингової політики розподілу та комплексної оцінки існуючих каналів. Запропоновано відповідні стратегії управління маркетинговими каналами інноваційної продукції. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/34347Item Стимулювання учасників маркетингових каналів просування інновацій як спосіб підвищення ефективності управління ними(ТОВ "ВТД "Університетська книга", 2012) Сигида, Любов Олексіївна; Сигида, Любовь Алексеевна; Sygyda, Liubov OleksiivnaУ статті виділено учасників маркетингового каналу розподілу продукції. Виокремлено окремі варіанти проведення стимулювання посередників виробником. Запропоновано етапи процесу стимулювання посередників у маркетинговому каналі. Визначено методи проведення стимулювання в маркетингових каналах традиційної та інноваційної продукції. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/29134Item Удосконалення теоретико-методичного підходу до оцінки маркетингової привабливості регіону("Університетська книга", 2011) Біловодська, Олена Анатоліївна; Беловодская, Елена Анатольевна; Bilovodska, Olena Anatoliivna; Сигида, Любов Олексіївна; Сигида, Любовь Алексеевна; Sygyda, Liubov OleksiivnaПроаналізовано сучасні підходи до розуміння території як геотовару, визначено відмінності та спільні риси понять «конкурентоспроможність території» та «маркетингова привабливість території». Запропоновано методичний підхід до аналізу маркетингової привабливості регіону та виконано відповідну оцінку Сумської, Полтавської та Чернігівської областей. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/4876