Періодичні видання СумДУ

Permanent URI for this communityhttps://devessuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/69

Browse

Search Results

Now showing 1 - 10 of 21
  • Item
    Трансформації інструментарію маркетингових комунікацій в умовах глобалізації
    (Сумський державний університет, 2018) Божкова, Вікторія Вікторівна; Божкова, Виктория Викторовна; Bozhkova, Viktoriia Viktorivna; Птащенко, О.В.; Сагер, Людмила Юріївна; Сагер, Людмила Юрьевна; Saher, Liudmyla Yuriivna; Сигида, Любов Олексіївна; Сигида, Любовь Алексеевна; Syhyda, Liubov Oleksiivna
    В статті запропоновано трансформації інструментарію маркетингових комунікацій розрізняти в контексті 3-х рівнів конструктивних змін; проаналізовано основні тенденції розвитку світового і вітчизняного комунікаційного ринку; запропоновано визначення гібридних інструментів маркетингових комунікацій як їх нового виду; досліджено та систематизовано фактори впливу на процес трансформації інструментарію маркетингових комунікацій за допомогою методу структурного аналізу причинно-наслідкових зв'язків Ішикави; обґрунтовано основні напрямки розвитку трансформаційних змін інструментарію маркетингових комунікацій в умовах глобалізації.
  • Item
    Методичні підходи до підбору персоналу на біржі праці
    (Cумський державний університет, 2016) Божкова, Вікторія Вікторівна; Божкова, Виктория Викторовна; Bozhkova, Viktoriia Viktorivna
    У статті систематизовано основні проблеми під час підбору персоналу за суб’єктами процесу працевлаштування, удосконалено класифікацію методичних підходів до підбору персоналу на основі розширення класифікаційних ознак та виокремлення ознаки «за призначенням», визначено напрямки формалізації методичних підходів до підбору персоналу на біржах праці.
  • Item
    Виставкова діяльність як ефективний інструмент просування промислової продукції на нові ринки збуту
    (Сумський державний університет, 2015) Божкова, Вікторія Вікторівна; Божкова, Виктория Викторовна; Bozhkova, Viktoriia Viktorivna; Чикалова, А.С.
    У статті представлено порівняльний аналіз виставкової та ярмаркової діяльності. Розглянуто сутність понять «виставка» і «ярмарок». Узагальнено та систематизовано класифікацію різних видів виставок. Обґрунтовано доцільність застосування цього інструменту маркетингових комунікацій при виведенні промислової продукції на нові ринки збуту.
  • Item
    Дослідження факторів маркетингового ціноутворення на вітчизняних промислових підприємствах
    (Сумський державний університет, 2013) Божкова, Вікторія Вікторівна; Божкова, Виктория Викторовна; Bozhkova, Viktoriia Viktorivna; Рябченко, Ірина Михайлівна; Рябченко, Ирина Михайловна; Riabchenko, Iryna Mykhailivna
    У статті досліджено та систематизовано фактори маркетингового ціноутворення, визначено їх характерні риси. Надано пропозиції щодо удосконалення процесу ціноутворення для вітчизняних промислових підприємств. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/31480
  • Item
    Аналіз принципів ціноутворення на вітчизняних промислових підприємствах
    (Сумський державний університет, 2013) Божкова, Вікторія Вікторівна; Божкова, Виктория Викторовна; Bozhkova, Viktoriia Viktorivna; Рябченко, І.М.
    У статті досліджено теоретико-методичні аспекти формування маркетингового ціноутворення. Систематизовано принципи маркетингового ціноутворення, визначено їх характерні риси. Надано пропозиції щодо удосконалення процесу ціноутворення для вітчизняних промислових підприємств. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/30378
  • Item
    Систематизація методів маркетингового ціноутворення
    ("ВТД "Університетська книга", 2012) Божкова, Вікторія Вікторівна; Божкова, Виктория Викторовна; Bozhkova, Viktoriia Viktorivna; Рябченко, Ірина Михайлівна
    У статті досліджено теоретико-методичні аспекти формування маркетингового ціноутворення. Систематизовано методи маркетингового ціноутворення. Надано пропозиції щодо удосконалення процесу ціноутворення для вітчизняних промислових підприємств. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/29904
  • Item
    Удосконалення комплексу інтегрованих маркетингових комунікацій для просування спеціальності «Управління інноваційною діяльністю» СумДУ
    (ТОВ "ВТД" Університетська книга", 2012) Божкова, Вікторія Вікторівна; Божкова, Виктория Викторовна; Bozhkova, Viktoriia Viktorivna; Тимохіна, Яна Олександрівна; Тимохина, Яна Александровна; Tymokhina, Yana Oleksandrivna
    У статті здійснений аналіз цільової аудиторії спеціальності «УІД» СумДУ за географічним принципом, розроблений комплекс інтегрованих маркетингових комунікацій для її просування, а також запропонований медіа-план комунікаційних заходів. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/29121
  • Item
    Розроблення заходів для покращення позицій спеціальності «Управління інноваційною діяльністю» СумДУ на ринку освітніх послуг України
    (Видавництво СумДУ, 2012) Божкова, Вікторія Вікторівна; Божкова, Виктория Викторовна; Bozhkova, Viktoriia Viktorivna; Тимохіна, Яна Олександрівна; Тимохина, Яна Александровна; Tymokhina, Yana Oleksandrivna
    У статті здійснений аналіз конкурентного, демографічного та інтернет-середовища для спеціальності «Управління інноваційною діяльністю» СумДУ та запропоновані заходи для посилення її позицій на ринку освітніх послуг України. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/27549
  • Item
    Розроблення комплексу стимулювання збуту освітніх послуг зі спеціальності «Управління інноваційною діяльністю»
    (ТОВ «ВТД «Університетська книга», 2011) Божкова, Вікторія Вікторівна; Божкова, Виктория Викторовна; Bozhkova, Viktoriia Viktorivna; Тимохіна, Яна Олександрівна; Тимохина, Яна Александровна; Tymokhina, Yana Oleksandrivna
    У статті розроблений комплекс стимулювання збуту освітніх послуг зі спеціальності «Управління інноваційною діяльністю» та запропоновано схему рішень зі стимулювання збуту для просування нової спеціальності на ринок освітніх послуг України. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/22713
  • Item
    Аналіз ефективності промо-акцій
    (ТОВ «ВТД «Університетська книга», 2011) Божкова, Вікторія Вікторівна; Божкова, Виктория Викторовна; Bozhkova, Viktoriia Viktorivna; Олійник, Інна Володимирівна; Олейник, Инна Владимировна; Oliinyk, Inna Volodymyrivna
    Стаття присвячена дослідженню класифікації промо-акцій та визначенню ефективності окремих заходів стимулювання збуту (що в переважній більшості рекламних компаній зробити практично неможливо). При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/12163