Періодичні видання СумДУ
Permanent URI for this communityhttps://devessuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/69
Browse
Search Results
Item S2BMM platform for «business-science» coopetition: experience and prospects for Ukraine(Sumy State University, 2022) Койбічук, Віталія Василівна; Койбичук, Виталия Васильевна; Koibichuk, Vitaliia Vasylivna; Самойлікова, Анастасiя Вiкторiвна; Самойликова, Анастасия Викторовна; Samoilikova, Anastasiia Viktorivna; Habenko, M.Стаття присвячена питанню коопетиції «бізнес-наука» та, зокрема, аналізу платформи S2BMM для коопетиції «бізнес-наука» для дослідження досвіду та перспектив для України. Обґрунтовано, що в Україні досить складним є питання співпраці бізнесу та науки. Вчені часто стикаються з проблемою нереалізованого потенціалу. Багато перспективних ідей і проєктів часто залишаються непоміченими. Український бізнес, у свою чергу, більше схиляється до іноземних партнерів для розробки нового наукового продукту. Отже, лише невелика кількість підприємців звертає увагу на українських науковців. Тим не менш, український бізнес і наука мають великий потенціал для розвитку інновацій, але головним аспектом є те, щоб потреба була помічена іншими суб’єктами господарювання та партнерами, які зможуть профінансувати та взяти продукт на впровадження. Таким чином, основною метою дослідження є аналіз нової платформи для коопетиції бізнесу та науки в нових реаліях, визначення можливостей та перспектив онлайн-платформи «Science 2 Business» для коопетиції «бізнес-наука». Бібліометричний аналіз даних наукометричної бази Scopus за допомогою програмного забезпечення VosViewer та інструментарію бази даних Scopus дозволив порівняти кількість проіндексованих публікацій за такими пошуковими запитами, як «коопетиція «бізнес-наука», «співпраця «бізнес-наука»» та «платформа для співпраці «бізнес-наука»» в назвах, анотаціях та ключових словах проіндексованих видань. Також було проведено динамічний аналіз зацікавленості та публікаційної активності науковців щодо платформи співпраці «бізнес-наука». Завдяки бібліометричному аналізу створено візуалізаційну карту на основі бібліометричних даних бази даних Scopus та виділено 5 кластерів досліджень у цій науковій сфері. Визначено особливості коопетиції «бізнес-наука», переваги та перспективи використання онлайнплатформи для коопетиції бізнесу та науковців. Розглянуто можливості, які надає майданчик для співпраці для кожного учасника. Також були проаналізовані сучасні наукові проєкти, які успішно працюють на території України.Item Education and Business in Conditions of Coopetition: Bibliometrics(Sumy State University, 2022) Койбічук, Віталія Василівна; Койбичук, Виталия Васильевна; Koibichuk, Vitaliia Vasylivna; Самойлікова, Анастасiя Вiкторiвна; Самойликова, Анастасия Викторовна; Samoilikova, Anastasiia Viktorivna; Herasymenko, V.Вивчення взаємозв’язку освіти та бізнесу є дуже актуальним питанням, коли освіта та бізнес є ключовими чинниками розвитку та піднесення економіки. Освіта є основою для створення бізнесу, оскільки ефективна діяльність неможлива без потужної інформаційної бази. Метою дослідження є бібліографічний огляд наукових публікацій, присвячених взаємозв’язку бізнесу та освіти, на основі матеріалів, індексованих базами даних Scopus, Web of Science та Mendeley, з використанням вбудованих функцій програми Bibliometrix та програмування R мову. Логіка дослідження реалізується за допомогою трьох етапів: на першому – аналіз літературних джерел щодо бібліометричного аналізу, а також про бізнес та освіту, взаємозалежність освіти та бізнесу, які були опубліковані у видавництві. здійснено дім наукових журналів МДПІ з відкритим доступом. Методологічним інструментарієм більшості проаналізованих публікацій у відкритому доступі бази даних MDPI є методи опитування та інтерв’ю. Дослідження проводиться мовою R з використанням засобів бібліометричного аналізу VOSViewer. Для аналізу зв’язку між освітою та бізнесом використовувалися різні якісні та кількісні методи, такі як аналіз ефективності, наукове відображення та тематичний аналіз, моделювання структурних рівнянь та статистика Z-показника. На другому етапі були вивчені основні функції пакету Bibliometrix, країни, ключові слова, побудовані трипольовий графік, і рік публікації цитованих посилань, щоб відобразити частку тем дослідження для кожної країни та свіжість цитованих статей. Кластеризацію джерел за допомогою закону Бредфорда також використовували для визначення найкращих журналів для публікації власних досліджень і пошуку найбільш актуальної наукової інформації. Крім того, на другому етапі було детально досліджено індекси Хірша та Джіні відібраної вибірки публікацій. Індекс Хірша є кількісним показником продуктивності, заснованим на аналізі опублікованих публікацій і цитувань. Розподіл авторства оцінюється за допомогою індексу Джіні. На третьому етапі аналізувалися ключові слова та складалася таблиця з найбільш часто вживаними словами, щоб зменшити кількість згадуваних ключових слів. Проведений комплексний аналіз наукових публікацій підтвердив тісний взаємозв’язок парадигм бізнесу та освіти в умовах кооперації сучасності.