Періодичні видання СумДУ
Permanent URI for this communityhttps://devessuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/69
Browse
11 results
Search Results
Item Інтерактивні методи навчання як інструмент маркетингу освітніх послуг(Сумський державний університет, 2018) Сагер, Людмила Юріївна; Сагер, Людмила Юрьевна; Saher, Liudmyla Yuriivna; Сигида, Любов Олексіївна; Сигида, Любовь Алексеевна; Syhyda, Liubov Oleksiivna; Колесник, А.А.У статті здійснено аналіз поширених форм взаємодії студентів та викладачів. Наведено їх сутнісну характеристику. Визначено переваги інтерактивних методів навчання, значимість та можливості застосування. Здійснено систематизацію інтерактивних методів навчання з точки зору доцільності застосування як інструменту маркетингу освітніх послуг. Визначено, що ринкове позиціонування закладів вищої освіти має грунтуватися на використанні їхніх переваг та їх відповідності вимогам споживача освітніх послуг.Item Логістична та розподільча діяльність як основні фактори успіху торгівлі(Сумський державний університет, 2019) Сагер, Людмила Юріївна; Сагер, Людмила Юрьевна; Saher, Liudmyla Yuriivna; Вакулішина, І.М.Питання про місце логістики та політики розподілу вже досить відомо, проте мало хто розглядів їх одночасно. Такі різні та одночасно близькі частини діяльності фірми досить вдало поєднуються у понятті торговельної логістики. На цей час відомо багато праць (підручників, статей) стосовно даного виду логістики. Все розглядається в комплексі та мало приділяється увага складовим системи. З чого випливає необхідність розглянути її складові більш детально. Ця стаття описує місце логістики та політики розподілу як одні із ключових факторів успіх. При цьому основною метою є розкриття взаємодії цих сфер діяльності та об’єднання їх в поняті торговельної логістики.Item Інноваційні методи просування підприємств роздрібної торгівлі(Сумський державний університет, 2019) Сагер, Людмила Юріївна; Сагер, Людмила Юрьевна; Saher, Liudmyla Yuriivna; Лазоренко, В.Є.Високий рівень конкуренції в ритейлі змушує учасників даного ринку постійно шукати нові інструменти боротьби за споживача та його кошти. Одним з таких засобів є просування. При чому використання застарілих технологій не може гарантувати успіху. Відповідно виникає необхідність пошуку нових інструментів просування підприємств роздрібної торгівлі. У статті визначено, що розглянуті вченими сучасні заходи просування є несистематизованими, відсутній підхід до вибору інструментів просування роздрібними підприємствами різних типів. Досліджено, що найбільш перспективними є напрямки ведення торгівлі за такими інноваційними методами: нейромаркетинг, інноваційна діяльність, event-заходи та впровадження соціального маркетингу. Сформовано підхід до вибору ефективних способів конкурентоспроможності залежно від типу роздрібних мереж. Так, аудіальний маркетинг має переваги та легкість у застосуванні, порівняно з аромамаркетингом. Найбільш доречними інноваційними інструментами, які можуть застосовуватись для всіх типів мереж – це наявність Wi-Fi та електронні цінники, за рахунок порівняно низької вартості та постійного ефекту. Нейромаркетинг ефективний тільки за умов постійного застосування. Інноваційна діяльність на підприємстві впроваджується поступово через високі витрати. Запропоновані заходи несуть постійний характер, тому в подальшому кількість витрат зменшується, а комфорт для клієнтів збільшується. Еvent-заходи мають багато інструментів та більше впливають на настрій та враження покупців, що сприяє формуванню лояльності. Проте велика кількість еvent-заходів може негативно впливати на імідж роздрібної мережі.Item Трансформації інструментарію маркетингових комунікацій в умовах глобалізації(Сумський державний університет, 2018) Божкова, Вікторія Вікторівна; Божкова, Виктория Викторовна; Bozhkova, Viktoriia Viktorivna; Птащенко, О.В.; Сагер, Людмила Юріївна; Сагер, Людмила Юрьевна; Saher, Liudmyla Yuriivna; Сигида, Любов Олексіївна; Сигида, Любовь Алексеевна; Syhyda, Liubov OleksiivnaВ статті запропоновано трансформації інструментарію маркетингових комунікацій розрізняти в контексті 3-х рівнів конструктивних змін; проаналізовано основні тенденції розвитку світового і вітчизняного комунікаційного ринку; запропоновано визначення гібридних інструментів маркетингових комунікацій як їх нового виду; досліджено та систематизовано фактори впливу на процес трансформації інструментарію маркетингових комунікацій за допомогою методу структурного аналізу причинно-наслідкових зв'язків Ішикави; обґрунтовано основні напрямки розвитку трансформаційних змін інструментарію маркетингових комунікацій в умовах глобалізації.Item Класифікація основних форм та видів маркетингових інтернет-комунікацій(Cумський державний університет, 2016) Мельник, Юлія Миколаївна; Мельник, Юлия Николаевна; Melnyk, Yuliia Mykolaivna; Сагер, Людмила Юріївна; Сагер, Людмила Юрьевна; Saher, Liudmyla Yuriivna; Ілляшенко, Наталія Сергіївна; Ильяшенко, Наталия Сергеевна; Illiashenko, Nataliia Serhiivna; Рязанцева, Ю.М.У статті проаналізовано різні підходи до класифікації маркетингових інтернет-комунікацій, визначено їх місце в системі комунікацій підприємства. Автори запропонували найбільш узагальнену структуру маркетингових інтернет-комунікацій, а також доповнено її такими формами, як комунікаційні інтернет-технологій і засоби інтернет-комунікацій, також подані ґрунтовні визначення та різновиди запропонованих категорій.Item Діагностика стану внутрішніх комунікацій промислового підприємства: методичний підхід(Сумський державний університет, 2015) Сагер, Людмила Юріївна; Сагер, Людмила Юрьевна; Saher, Liudmyla YuriivnaУ роботі запропоновано та обґрунтовано методичний підхід до діагностики стану внутрішніх комунікацій промислового підприємства на основі розрахунку показників організаційної, соціально-психологічної, техніко-технологічної та інформаційної складових.Item The methodic approach to the diagnostics of internal communications at the industrial enterprise(Sumy State University, 2015) Сагер, Людмила Юріївна; Сагер, Людмила Юрьевна; Saher, Liudmyla YuriivnaThe article presents the algorithm of diagnostics of internal communications condition, described object, subject and tasks of diagnosis. Shown the formed classification of indicators evaluation the effectiveness of internal communications in four areas (organizational, social-psychological, technical & technological, informational) and characteristic of individual indicators, which formed the basis of the proposed approach. Generated the matrix diagnostics the state of the internal communication processes with the choices of managerial actions.Item Place of the internal communications in the industrial enterprises common functioning system(Сумський державний університет, 2014) Сагер, Людмила Юріївна; Сагер, Людмила Юрьевна; Saher, Liudmyla YuriivnaThe article analyzes the internal communications importance from the perspective of the company development assistance, particular their influence on economic performance through the implementation of business processes is given. There are defined the aims of internal communications depending on the stage of its life cycle and the place of internal communications in the total management. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/35997Item Науково-методичні аспекти управління комунікаціями на промисловому підприємстві("ВТД "Університетська книга", 2012) Сагер, Людмила Юріївна; Сагер, Людмила Юрьевна; Saher, Liudmyla YuriivnaУ статті визначено сутність управління внутрішніми комунікаціями, запропоновано схему організації комунікаційного процесу промислового підприємства. Виокремлено групи можливих перешкод ефективного управління внутрішніми комунікаціями та основні заходи з їх подолання. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/29903Item Аналіз теоретичних основ внутрішніх комунікацій як необхідної умови ефективного управління підприємством(ТОВ "ВТД "Університетська книга", 2011) Сагер, Людмила Юріївна; Сагер, Людмила Юрьевна; Saher, Liudmyla YuriivnaСтаттю присвячено питанням щодо застосування комунікацій з позиції управління процесами інформаційної та міжособистісної взаємодії на внутрішньому рівні підприємства. Досліджено основні теоретичні аспекти внутрішніх комунікацій у системі управління підприємством як складової його ефективного функціонування: уточнено сутність поняття «комунікація»; узагальнено переваги та недоліки основних засобів внутрішніх комунікацій і цілі їх формування на підприємстві; систематизовано бар’єри на шляху ефективного комунікаційного процесу. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/4882