Періодичні видання СумДУ
Permanent URI for this communityhttps://devessuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/69
Browse
9 results
Search Results
Item Innovative approaches in marketing studies of industrial and technology production(Sumy State University, 2017) Тєлєтов, Олександр Сергійович; Телетов, Александр Сергеевич; Tielietov, Oleksandr Serhiiovych; Нагорний, Євген Ігорович; Нагорный, Евгений Игоревич; Nahornyi, Yevhen Ihorovych; Nikonets, M.It was considered the complex of market researches of the industrial enterprise, including: the formulation of research objectives in accordance with the existing problem, foundation of method of obtaining data selection, analysis of features of collecting information for industrial and technology products, processing of results and the development of management actions. Complex of researches relates to the development and production, the study of consumer behavior, intermediaries, suppliers and other contractors of the industrial enterprise. It was conducted the analysis of micro- and macroenvironment of marketing and assessment of the competitiveness of one of the basic products for the success of industrial products producer in the market on the example of the concern «Nicmas».Item Удосконалення підходів до маркетингового тестування екологічної інноваційної продукції на етапах інноваційного циклу(Сумський державний університет, 2013) Нагорний, Євген Ігорович; Нагорный, Евгений Игоревич; Nahornyi, Yevhen Ihorovych; Касьяненко, Тетяна Вячеславівна; Касьяненко, Татьяна Вячеславовна; Kasianenko, Tetiana ViacheslavivnaУ статті вдосконалено науково-методичні підходи до маркетингового тестування екологічної інноваційної продукції на етапах інноваційного циклу, а також послідовність процедур прийняття рішень щодо готовності її виходу на ринок за результатами маркетингового тестування. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/33820Item Патентно-кон’юнктурні дослідження рівня та значення новизни розроблюваної продукції промислових підприємств(ТОВ «ВТД «Університетська книга», 2011) Нагорний, Євген Ігорович; Нагорный, Евгений Игоревич; Nahornyi, Yevhen IhorovychУ статті розглянуті основні підходи науковців до визначення і розрахунку рівня та значення новизни нової продукції, зазначені основні недоліки, з якими можна зіткнутися під час її розрахунку. Запропоновано власну методику, що дозволяє визначити рівень і значення новизни розроблюваної промислової продукції, яка базується на патентно-кон’юнктурних дослідженнях. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/22721Item Упровадження процедури маркетингового тестування інноваційної продукції в практичну діяльність промислових підприємств(ТОВ "ВТД "Університетська книга", 2010) Нагорний, Євген Ігорович; Нагорный, Евгений Игоревич; Nahornyi, Yevhen IhorovychУ статті розглянуто актуальність впровадження процедури маркетингового тестування в практичну діяльність промислових підприємств, що займаються розробкою, виготовленням і реалізацією нової чи інноваційної продукції При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/7786Item Використання методології структуризації функції якості для маркетингового тестування товарних інновацій("ВТД "Університетська книга", 2009) Нагорний, Євген Ігорович; Нагорный, Евгений Игоревич; Nahornyi, Yevhen IhorovychУ статті розглянута методологія структуризації функції якості, яка є одним із головних інструментів маркетингового тестування товарних інновацій на етапах їх проектування і виготовлення. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/3386Item Теоретичні засади маркетингового тестування товарної інновації на етапах інноваційного циклу("ВТД "Університетська книга", 2008) Нагорний, Євген Ігорович; Нагорный, Евгений Игоревич; Nahornyi, Yevhen IhorovychУ статті розглянуті теоретичні засади маркетингового тестування товарних інновацій на етапах інноваційного циклу. Запропонована оціночна шкала перспективності нового продукту. Досліджено методи та інструменти відсіву невдалих та безперспективних ідей. Наведений алгоритм перевірки ідеї нового продукту на етапі відбору ідей. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/3182Item Маркетингові дослідження міського пасажирського транспорту("ВТД "Університетська книга", 2007) Тєлєтов, Олександр Сергійович; Телетов, Александр Сергеевич; Tielietov, Oleksandr Serhiiovych; Нагорний, Євген Ігорович; Нагорный, Евгений Игоревич; Nahornyi, Yevhen IhorovychАктуальність теми дослідження зумовлена незадовільним станом пасажирських перевезень у місті Сумах протягом кінця 1990 – початку 2000 років. Стаття спрямована на з`ясування проблем пасажирських перевезень та перспектив використання комунального та приватного транспорту в місті. У статті проаналізовано особливості проведення маркетингових досліджень, що доцільно проводити для різних видів міського транспорту. Зроблено ряд висновків, що заслуговують на увагу, в тому числі висновок про необхідність створення єдиної диспетчерської служби міста. // Русск. версия: Актуальность темы исследования обусловлена неудовлетворительным состоянием пассажирских перевозок в городе Сумах на протяжении конца 1990 – начала 2000 годов. Статья направлена на выяснение проблем пассажирских перевозок и перспектив использования коммунального и частного транспорта в городе. В статье проанализированы особенности проведения маркетинговых исследований, которое целесообразно проводить для разных видов городского транспорта. Сделан ряд выводов, которые заслуживают внимания, в том числе вывод о необходимости создания единой диспетчерской службы города. При цитировании документа, используйте ссылку http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/3093Item Методичні підходи до оцінки рівня новизни товарів("ВТД "Університетська книга", 2009) Нагорний, Євген Ігорович; Нагорный, Евгений Игоревич; Nahornyi, Yevhen IhorovychУ статті розглянуті основні підходи науковців до розрахунку рівня новизни товару, зазначені основні недоліки з якими можна зіткнутися під час його розрахунку. Запропонований авторський методичний підхід, що дозволить визначити рівень новизни товару. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/2906Item Тестування нової продукції в системі маркетингу промислового підприємства(Видавництво СумДУ, 2008) Тєлєтов, Олександр Сергійович; Нагорний, Євген Ігорович; Tielietov, Oleksandr Serhiiovych; Телетов, Александр Сергеевич; Nahornyi, Yevhen Ihorovych; Нагорный, Евгений ИгоревичУ статті викладено теоретичні засади тестування нової продукції в системі маркетингу промислового підприємства. Для цього сформульовано сутність та мету тестування нової продукції; розглянуто види тестування товарних інновацій; запропонована концептуальна модель створення товару. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/1195