Періодичні видання СумДУ

Permanent URI for this communityhttps://devessuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/69

Browse

Search Results

Now showing 1 - 2 of 2
  • Item
    Improvement of the medical care quality management model based on the internal audit mechanism in the healthcare facility
    (Sumy State University, 2023) Лобода, Андрій Миколайович; Лобода, Андрей Николаевич; Loboda, Andrii Mykolaiovych; Деміхова, Надія Володимирівна; Демихова, Надежда Владимировна; Demikhova, Nadiia Volodymyrivna; Сміянова, Ольга Іванівна; Смиянова, Ольга Ивановна; Smiianova, Olha Ivanivna; Ясенок, Вікторія Олександрівна; Ясенок, Виктория Александровна; Yasenok, Viktoriia Oleksandrivna
    Вступ. Внутрішній аудит спрямований на покращення процесів і результатів надання медичних послуг шляхом систематичного перегляду компонентів медичної допомоги за певними критеріями та впровадження змін там, де послуга не досягає очікуваного рівня. Посилення вимог до якості послуг ЗОЗ та посилення конкуренції в ЗОЗ потребують розробки та впровадження динамічних безперервних внутрішніх механізмів, що сприятиме підвищенню якості медичної допомоги, професійному розвитку медичного персоналу та підвищенню задоволеності споживачів медичних послуг. Мета: Розробка механізму внутрішнього медико-соціального аудиту з метою підвищення якості надання медичної допомоги на рівні закладу охорони здоров’я. Матеріали та методи. У дослідженні ми використовували системний аналіз, метааналіз, описове моделювання, медико-соціологічне опитування, статистичний аналіз та логічне узагальнення. Методами збору даних були: опитування та виписка даних з первинних обліково-звітних документів. Результати. Обстежено 226 пацієнтів з хронічними неінфекційними захворюваннями, які перебували на диспансерному обстеженні в ЗОЗ м. Суми. Оцінено відповідність фактичних даних амбулаторної медичної документації показникам якості протоколу. Внутрішній аудит задоволеності суб’єктів медичними послугами показав, що вони достатньо обізнані про перебіг захворювання, профілактику ускладнень та ризики некомплаентності – 97% пацієнтів підтвердили, що отримали детальну інформацію від свого лікаря; однак вони не виконували рекомендацій лікаря або виконували їх неналежним чином. Висновки. Ми реєстрували низьку комплаєнтність та незадовільне ставлення досліджуваних до процедури подальшого спостереження. Розробка та впровадження медико-соціального механізму внутрішнього аудиту сприяло практичному прийняттю управлінського рішення щодо забезпечення постійного підвищення якості медичної допомоги хворим на хронічні неінфекційні захворювання, а саме додаткових поведінкових підходів для підвищення рівня комплаєнсу пацієнтів. з рекомендаціями лікаря та їх активну участь у подальшому контролі.
  • Item
    Estimation of quality of medical care.
    (Sumy State University, 2020) Сигида, Любов Олексіївна; Сигида, Любовь Алексеевна; Syhyda, Liubov Oleksiivna; Srovnalíková, P.; Onda, A.
    The main purpose of the research is to analyze the quality of medical care in dispensary №1 of municipal non-profit enterprise «Shostka city center of primary health care» and determine recommendations for its improvement in the context of «MEDSTAR» medical information system implementation. The research methods authors used in the article were systematic analysis, comparative research, and patients’ survey. As the information sources, the authors used internal documentation of the dispensary № 1 (data for September 2018) and its electronic documentation from the MEDSTAR medical information system (data for September 2020)