Періодичні видання СумДУ

Permanent URI for this communityhttps://devessuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/69

Browse

Search Results

Now showing 1 - 3 of 3
  • Item
    An overview of the elemental and functional content of the health indicators system as an economic category
    (Sumy State University, 2021) Койбічук, Віталія Василівна; Койбичук, Виталия Васильевна; Koibichuk, Vitaliia Vasylivna; Jakubowska, A.; Drozdенко, S.; Sydorenko, A.
    This paper summarizes the arguments and counterarguments within the scientific discussion on defining the essence of health as an economic category. Systematization of the scientific works to defining health as an economic category requires a clear formation and a detailed description of the health determinants.
  • Item
    Consumer Behavior in Digital Era: Impact of COVID-19
    (Sumy State University, 2021) Rahmanov, F.; Mursalov, M.; Росохата, Анна Сергіївна; Росохатая, Анна Сергеевна; Rosokhata, Anna Serhiivna
    Метою статті є дослідження впливу цифровізації, прискореною пандемією COVID-19, на зміну поведінки споживачів. Головними методами боротьби з пандемією стали збільшення соціальної дистанції та низка карантинних заходів, які значно вплинули не лише на економіку країн, а й поведінку кожного окремого індивіда. Так, споживачі задовольняють свої потреби за допомогою цифрових інструментів та можливостей. У статті проаналізовано зміну поведінки споживачів в цифровому просторі після настання пандемії. Методологічною основою дослідження є методи аналітичного та порівняльного аналізу. У роботі проаналізовано тенденції у зміні споживчого попиту та уподобань на туристичні та рекреаційні послуги за допомогою інструментарію Google Trends. Емпіричний аналіз базується на даних соціологічного опитування громадян Азербайджану проведеного з 13 по 21 квітня 2020 колективом дослідників з Університету Нортгемптона (Великобританія), Національного інституту геофізики, геодезії та географії – Болгарської академії наук, Університету національної та світової економіки (Болгарія). За результатами проведеного дослідження визначено основні виклики цифровізації в маркетингу, а саме: стрімке зростання популярності цифрових інструментів з моменту настання пандемії COVID-19 та збереження максимально високих позицій після послаблення обмежувальних заходів, де підприємницький сектор продемонстрував свою неготовність до цифрової трансформації; перша взаємодія споживача в цифровому середовищі формує стале уявлення, очікування та досвід взаємодії з конкретними брендами. За результатами дослідження авторами изапропоновано рекомендації щодо побудови взаємовідносин зі споживачами, маракетингові інтсрументи підвищення рівня їх лояльності в цифровому середовищі. Результати даного дослідження можуть бути корисними представникам підприємницьких структур та органів самоврядування різних рівнів.
  • Item
    Tourism Management in Azerbaijan Under Sustainable Development: Impact of COVID-19
    (Sumy State University, 2020) Rahmanov, F.; Aliyeva, R.; Росохата, Анна Сергіївна; Росохатая, Анна Сергеевна; Rosokhata, Anna Serhiivna; Летуновська, Наталія Євгенівна; Летуновская, Наталия Евгеньевна; Letunovska, Nataliia Yevhenivna
    Стаття присвячена розгляду актуального питання 2020 року щодо впливу пандемії Covid-19 на туристичну галузь світу,загалом, та Азербайджану,зокрема. У роботі визначено шляхи виходу з кризи за умови дотримання цілей сталого розвитку. Основною метою дослідження є формування рекомендацій щодо нівелювання негативних наслідків Covіd-19 у туристичній галузі Азербайджану, за умови дотримання цілей сталого розвитку. Систематизація наукових напрацювань з означеної проблематики засвідчила, що питання маркетингу туризму в кризових умовах є завжди складним та багатогранним питанням. Автори зазначили, що розвиток туристичної сфери сприяє нівелюванню та вирішенню проблем в інших сферах економіки приймаючих країн. У статті представлена динаміка глобального розвитку туристичної галузі та групи країн Middle East, до якої входить Азербайджан. Проведено порівняльний аналіз основних кількісних показників розвитку туризму Азербайджану, сусідніх країн та України. Актуальність даного дослідження полягає в тому, що для ефективного та планомірного рестарту туристичної діяльності після завершення карантинних заходів, необхідною умовою є розуміння вподобань, запитів та побоювань споживачів щодо туристичних послуг. У ході роботи проведено маркетингове соціологічне дослідження громадян Азербайджану з метою визначення потенційного впливу COVID-19 на туристичну галузь. Опитування проведено 13-21 квітня 2020 колективом дослідників з Університету Нортгемптона (Великобританія), Національного інституту геофізики, геодезії та географії Болгарської академії наук, Університету національної та світової економіки (Болгарія). За отриманими результатами визначено основні запити громадян Азербайджану при рестарті туризму в країні. У статті проаналізовано цілі сталого розвитку, анонсовані згідно з Резолюцією, прийнятою Генеральною асамблеєю ООН 25 вересня 2015 року та такі, що стають максимально актуальними у розрізі подій 2020 року та є викликом для сучасного суспільства,загалом, та Азербайджану, зокрема. Враховуючи отримані результати, у роботі сформовано рекомендації щодо рестарту туристичної галузі Азербайджану за умови дотримання та реалізації цілей сталого розвитку. Результати даного дослідження можуть бути корисними для управлінських інституцій Азербайджану та країн, туристична галузь яких мала динамічний та стрімкий розвиток впродовж останніх декількох років, а також для представників індустрії туризму Азербайджану, які формують її інфраструктуру на національному, регіональному та місцевому рівнях.