Періодичні видання СумДУ
Permanent URI for this communityhttps://devessuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/69
Browse
Search Results
Item Холистический маркетинг в системе бизнес-взаимодействий предприятия(ТОВ «ВТД «Університетська книга», 2011) Криковцев, Олександр Олексійович; Криковцев, Александр Алексеевич; Krikovtsev, Aleksandr AlekseevichУ статті розглядаються питання використання концепції холістичного маркетингу як базису інтегрованих взаємодій фірми з клієнтом. Аналізуються основні параметри системи досліджуваної маркетингової парадигми у взаємозв’язку з певними цінностями кожного учасника. Наводиться авторська трактовка еволюційних етапів розвитку взаємодій партнерів з ринкових контактів. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/23869