Періодичні видання СумДУ

Permanent URI for this communityhttps://devessuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/69

Browse

Search Results

Now showing 1 - 10 of 16
  • Item
    Инновационный потенциал Третьей промышленной революции
    (Сумский государственный университет, 2016) Мельник, Леонід Григорович; Мельник, Леонид Григорьевич; Melnyk, Leonid Hryhorovych
    Досліджується інноваційний потенціал Третьої промислової революції (ТПР), який реалізується через триалектичну взаємодію трьох груп системотвірних чинників: матеріально- енергетичних, інформаційних, синергетичних. Розглядаються напрямки трансформаційних перетворень за кожною із згаданих груп у ході ТПР. Аналізується екологічний вектор інновацій, результатом яких у кінцевому підсумку може стати формування «зеленої» економіки («економіки космонавтів»), що функціонує на основі замкнених циклів використання ресурсів. Називаються три базові групи інновацій, що обумовлюють хід ТПР: перехід на відновлювані джерела енергії; освоєння цифрових технологій у сфері виробництва і споживання продукції; мережизація соціально-економічної системи.
  • Item
    Факторы лидерства на мировом рынке машиностроительной продукции
    (Сумский государственный университет, 2015) Герасимчук, В.И.
    У статті аналізуються чинники, що вирішально впливають на процес зміни лідерства країн у промисловій сфері та у світовому машинобудуванні. Досліджується еволюція галузевої структури машинобудування провідних країн світу в напрямі домінування високотехнологічних виробництв. Вивчена практика реалізації загальних принципів і форм організації виробничих процесів в інноваційних галузях машинобудування. Наголошується на ролі інженерних кадрів в інноваційному розвитку машинобудування як головної умови нарощування виробничого потенціалу національної економіки. Акцентується увага на необхідності підвищення впливу держави на створення умов для успішного освоєння технологічних, економічних та управлінських інновацій у машинобудуванні.
  • Item
    Управление инновационным ресурсосбережением на микроуровне в условиях трансформационных изменений экономики
    (Сумский государственный университет, 2013) Сотник, Ірина Миколаївна; Сотник, Ирина Николаевна; Sotnyk, Iryna Mykolaivna; Шевцов, Сергій Валерійович; Шевцов, Сергей Валерьевич; Shevtsov, Serhii Valeriiovych
    У статті розглянуто формування системи управління ресурсозбереженням на мiкрорівні в умовах трансформаційних змін економіки. Проаналізовано функції управління ресурсозбереженням. Обґрунтовано зв'язок ресурсоефективності та інноваційного оновлення виробництва. Високі вимоги до ресурсоефективності припускають оновлення технологій та обладнання, використання інноваційних підходів у зміні структури використання традиційних, альтернативних та відновлювальних джерел енергії у процесах виробництва, використання відходів, заміну сировини на більш дешеву і доступну. У той самий час інноваційна політика підприємств буде впливати на показники ефективності ресурсокористування. Впровадження на підприємстві інноваційної стратегії та стратегії ресурсозбереження має синергетичний ефект, що позитивно впливає на рівень виробництва. Реалізація цих напрямів приводить до зниження витрат і підвищення якості, що, у свою чергу, веде до підвищення конкурентоспроможності продукції і підприємства в цілому. Використання цих напрямів дозволяє комплексно впливати на ефективність виробництва.
  • Item
    Инновационное совершенствование подсчета рейтинга в образовании: от университета до студента
    ("ВТД "Університетська книга", 2012) Полозов, Андрей Анатольевич
    Стаття присвячена інноваційним змінам у рейтингуванні ВНЗ. Рейтинги ВНЗ, їх менеджменту, викладачів і студентів повинні мати ієрархічні взаємозв'язки. Вирішення проблеми «частинами» призводить до створення великої кількості незв'язаних між собою вирішень, що базуються на бально-рейтингових підходах. Запропоновано комплексний підхід, що ґрунтується на єдиних базових компонентах, що включають такі складові, як цитованість наукових досліджень, рівень фактично переданих студенту знань і незалежні оцінки (наприклад, ЗМІ), що становлять, по суті, приватні рейтинги. Розглядається питання про інтеграцію на ряді конкретних прикладів, зокрема стосовно рейтингу професорсько-викладацького складу і студентів. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/29924
  • Item
    Маркетинговое исследование влияния инноваций в упаковке на сознание потребителей
    ("ВТД "Університетська книга", 2012) Біловодська, Олена Анатоліївна; Беловодская, Елена Анатольевна; Bilovodska, Olena Anatoliivna; Михайленко, Дарья Александровна
    Розглянуто інноваційні підходи до упаковки харчової продукції, проведено маркетингове дослідження для визначення впливу упаковки різних груп харчової продукції на споживчий вибір і сприйняття споживачами інновацій в упаковці. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/29900
  • Item
    Формирование стратегии государственно-частного партнерства в инновационном развитии Республики Беларусь
    (ТОВ "ВТД "Університетська книга", 2012) Яшева, Г.А.
    У статті розроблено теоретико-методологічні засади державно-приватного партнерства в інноваційній сфері, включаючи значення державно-приватного партнерства для економічного розвитку; поняття державно-приватного партнерства в інноваційній сфері, його специфічні ознаки; мотивація участі в партнерстві державного та приватного сектору. З метою модернізації економіки Білорусі та переходу на інноваційній шлях розвитку, розроблені основні напрямки стратегії державно-приватного партнерства в Білорусі, а також механізми державно-приватного партнерства, включаючи фінансовий та організаційний. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/29180
  • Item
    Генезис теории менеджмента качества в условиях инновационного экономического развития
    (ТОВ «ВТД «Університетська книга», 2011) Швець, Юрій Юрійович; Швец, Юрий Юрьевич; Shvets, Yurii Yuriiovych
    У статті проведено аналіз розвитку теоретичних аспектів якості. Вплив менеджменту якості на підвищення ефективності управління підприємством в умовах інноваційного економічного розвитку. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/24087
  • Item
    Особенности инновационной деятельности сервисных организаций
    (ТОВ «ВТД «Університетська книга», 2011) Власюк, Юлія Олександрівна; Власюк, Юлия Александровна; Wlasiuk, Yuliia Aleksandrovna
    Стаття присвячена характеристиці й аналізу інноваційної діяльності підприємств сфери послуг. Подана класифікація інновацій у сервісних організаціях. Описаний процес упровадження інновацій на прикладі автосервісних підприємств. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/24060
  • Item
    Возможности кредитования промышленных инноваций
    (ТОВ «ВТД «Університетська книга», 2011) Яковлєв, Анатолій Іванович; Яковлев, Анатолий Иванович; Yakovlev, Anatolii Ivanovych; Косарева, Ірина Павлівна; Косарева, Ирина Павловна; Kosareva, Iryna Pavlivna
    Розглядаються питання розвитку теорії й практики кредитно-фінансової діяльності інвестиційно-інноваційних проектів. Проаналізовані фактори, які впливають на змінення процентної ставки за кредит у світовій практиці. Відібрані фактори, які мають реальний вплив на величину позичкового відсотка в аналізованих країнах на сучасному етапі їх економічного розвитку. Встановлений вплив ступені ризику на змінення відсоткової ставки за кредит. Побудована відповідна економіко-математична модель, наведені практичні рекомендації з її використання. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/24059
  • Item
    Роль инноваций и маркетинга в развитии промышленности Азербайджанской Республики в условиях конкурентной среды в мире
    (Издательство СумГУ, 2009) Алиев, Ш.Т.
    В статье исследована важность инновационных процессов и инновационного маркетинга в экономических циклах, интеграционных пространствах и на мировых рынках. Даны особенности инновационного маркетинга в повышении конкурентоспособности, производительности и уровня рентабельности в разных секторах экономики, преимущественно в промышленных отраслях. Анализированы этапы развития маркетинга, его функции и сочетание с инновационными процессами. Указан ряд факторов, обуславливающих необходимость развития маркетинговых элементов и инновационных функций в развитии промышленности Азербайджана в условиях глобальной конкурентной среды. Обобщен и дан ряд выводов (предложений) по углублению изучения перспектив применения инновационного маркетинга в разных отраслях промышленности Азербайджана для увеличения производительности, ускорения обновления и мероприятий модернизации, повышения в целом конкурентоспособности страны в условиях экономического спада и финансового кризиса в мире. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/9591