Періодичні видання СумДУ

Permanent URI for this communityhttps://devessuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/69

Browse

Search Results

Now showing 1 - 2 of 2
  • Item
    Оценка удовлетворенности заинтересованных сторон. Часть 2. Разработка шкалы оценивания
    (Сумский государственный университет, 2014) Динник, Оксана Дмитрівна; Дынник, Оксана Дмитриевна; Dynnyk, Oksana Dmytrivna; Залога, Вільям Олександрович; Залога, Вильям Александрович; Zaloha, Viliam Oleksandrovych; Івченко, Олександр Володимирович; Ивченко, Александр Владимирович; Ivchenko, Oleksandr Volodymyrovych; Погоржельська, Юлія Олександрівна; Погоржельская, Юлия Александровна; Pohorzhelska, Yuliia Oleksandrivna; Сущенко, Наталія Володимирівна; Сущенко, Наталия Владимировна; Sushchenko, Nataliia Volodymyrivna
    В сучасних умовах виробничої діяльності все більше підприємств проводять роботи з розробки та впровадження процесно-орієнтованих систем управління, що відповідають вимогам міжнародних ста- ндартів на системи управління. Основними цілями впровадження таких систем є задоволеність вимог різних зацікавлених сторін (ЗС), а показник їх задоволеності стає критерієм досконалості (оптимально- сті) діяльності підприємства, тому актуальною є задача його кількісного оцінювання. Разом з тим, на цей час не існує єдиного підходу до визначення узагальнюючого показника задоволеність ЗС. В основному даний показник обчислюється шляхом множення одиничних показників задоволеності ЗС на відповідні коефіцієнти вагомості. Значення цих показників виражаються, як правило, в балах. В роботі для визначення узагальненого показника на основі теорії нечітких множин разроблено шкалу значень лінгвістичної змінної «Задоволеність», відповідно до якої значення узагальненого показника виділені в групи задоволеності та знаходяться в межах від 0 (абсолютно не задоволений) до 100% (абсолютно задоволений). Ця шкала дозволяє оцінити ступінь виконання вимог і очікувань ЗС та представити її у вигляді лінгвістичного значення для подальшого визначення напрямів покращення якості перебігу процесів будь-якої організації.
  • Item
    Оценка удовлетворенности заинтересованных сторон. Часть 1. Обзор методов оценки
    (Сумский государственный университет, 2014) Динник, Оксана Дмитрівна; Дынник, Оксана Дмитриевна; Dynnyk, Oksana Dmytrivna; Залога, Вільям Олександрович; Залога, Вильям Александрович; Zaloha, Viliam Oleksandrovych; Івченко, Олександр Володимирович; Ивченко, Александр Владимирович; Ivchenko, Oleksandr Volodymyrovych; Погоржельська, Юлія Олександрівна; Погоржельская, Юлия Александровна; Pohorzhelska, Yuliia Oleksandrivna; Сущенко, Наталія Володимирівна; Сущенко, Наталия Владимировна; Sushchenko, Nataliia Volodymyrivna
    В сучасних умовах виробничої діяльності все більше підприємств проводять роботи з розробки та впровадження процесно-орієнтованих систем управління, які відповідають вимогам міжнародних стандартів на системи управління. Основними цілями впровадження таких систем є задоволеність вимог різних зацікавлених сторін (ЗС), а показник їх задоволеності стає критерієм досконалості (оптимальності) діяльності підприємства, тому актуальною є задача його кількісної оцінки. Метою роботи є дослідження методів оцінки задоволеності зацікавлених сторін на основі аналізу наукових робіт і вимог законодавчих та нормативних документів шляхом виявлення єдиного підходу до визначення рівня задоволеності зацікавлених сторін в діяльності організацій. Встановлено, що на теперішній час не існує єдиного підходу до визначення узагальнюючого показника задоволеність ЗС. В основному цей показник обчислюється шляхом множення одиничних показників задоволеності ЗС на відповідні коефіцієнти вагомості. Значення цих показників виражаються, як правило, в балах. Для вимірювання задоволеності використовується порядкова шкала або видозмінена шкала Лейкерта. Єдиного чіткого підходу до визначення того, який рівень задоволеності можна вважати прийнятним, не вироблено. Практично у всіх розглянутих роботах дослідники обмежуються розрахунком задоволеності споживача у вигляді векторної або лінійної характеристики, що є середньозважена арифметична величина.