Періодичні видання СумДУ

Permanent URI for this communityhttps://devessuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/69

Browse

Search Results

Now showing 1 - 10 of 12
  • Item
    Тенденції маркетингових досліджень: онлайн панелі та онлайн спільноти
    (Сумський державний університет, 2018) Окландер, М.А.; Окландер, Т.О.; Яшкіна, О.І.
    У статті розглянуто сучасні тенденції маркетингових досліджень в інтернет-середовищі. Доведено, що розвиток інтернет-технологій та поширення Інтернету на всі сфери життя людини призводять до переміщення маркетингових досліджень споживацької поведінки в інтернет-середовище. Проаналізовано переваги та недоліки онлайн опитувань в Інтернеті. Виявлено напрями застосування онлайн панелей та онлайн спільнот. Наведено методи формування вибірки для онлайн панельного дослідження. Систематизовано фактори, за якими приймається рішення щодо можливості застосування онлайн панелей.
  • Item
    Методологічні засади та практичний інструментарій маркетингового дослідження конкурентної позиції промислових підприємств
    (Сумський державний університет, 2016) Васильєва, Тетяна Анатоліївна; Васильева, Татьяна Анатольевна; Vasylieva, Tetiana Anatoliivna; Пересадько, Галина Олександрівна; Пересадько, Галина Александровна; Peresadko, Halyna Oleksandrivna
    Базисом формування конкурентоспроможності промислових підприємств є наявність конкурентних переваг на ринку збуту, які повинні стати ключовим елементом маркетингових досліджень конкурентного середовища промислових підприємств. В роботі обґрунтовано важливість оцінювання не стільки наявності конкурентних переваг промислових підприємств, скільки умов та факторів впливу, які забезпечили її наявність. Розроблена концепція маркетингових досліджень конкурентної позиції промислових підприємств на ринку збуту продукції передбачає формалізацію наявності конкурентних переваг, сформованих за рахунок ефективності використання відповідних внутрішніх по відношенню до промислових підприємств (виробничих, технологічних, кваліфікаційних, організаційних, управлінських, інноваційних, економічних) та/або зовнішніх (якісних, іміджевих, кон’юнктурних, збутових, інформаційно-комунікаційних) чинників конкурентного середовища. В якості методичного інструментарію обрано бінарний підхід із використанням рангів, який дозволяє провести оперативну оцінку, врахувати пріоритетність чинників конкурентного середовища та ступінь їх взаємозалежності і взаємообумовленості.
  • Item
    Дослідження джерел інформаційного забезпечення стратегічного маркетингу підприємств торгівлі
    (Сумський державний університет, 2015) Савчук, А.М.
    Стаття присвячена проблемам пошуку джерел інформації, що використовуються в процесі управління стратегічним маркетингом. Акцентовано увагу на переліку та частоті використання основних інформаційних джерел керівниками підприємств торгівлі для вирішення стратегічних маркетингових завдань і визначено, яка саме інформація акумулюється з цих джерел. За результатами наукових досліджень сформовано матрицю вибору джерел інформаційного забезпечення для прийняття управлінських рішень на різних етапах стратегічного управління маркетингом підприємств торгівлі.
  • Item
    Концептуальна модель автоматизованої інформаційної системи маркетингу на підприємстві
    (Сумський державний університет, 2014) Райко, Д.В.; Лебедєва, Л.Е.
    Ціллю статті є створення концептуальної моделі автоматизованої інформаційної системи маркетингу. Головна перевага цієї моделі – це забезпечення безперервного зв'язку підприємства з партнерами, споживачами та можливість оперативного реагування на ринкові зміни, а це в свою чергу сприяє підвищенню конкурентоспроможності на внутрішньому і зовнішньому ринках. Результати цієї моделі апробовані на декількох промислових підприємствах України, що підтверджує її практичну значущість.
  • Item
    Системний підхід до маркетингового дослідження регіонального товарного ринку м’яса та м’ясопродуктів
    (Сумський державний університет, 2014) Афанасьєва, О.П.
    У статті розглянуто теоретичні аспекти щодо специфіки маркетингових досліджень регіонального товарного ринку і запропоновано системний підхід до маркетингового дослідження регіонального товарного ринку м’яса та м’ясопродуктів. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/35961
  • Item
    Роль маркетингових досліджень в управлінні машинобудівними підприємствами
    (Сумський державний університет, 2014) Нянько, В.М.
    У статті узагальнено сутність системи маркетингу та місце маркетингових досліджень у цій системі, розглянуто поняття економічної ефективності та результативності маркетингових досліджень, запропоновано організаційні напрями удосконалення маркетингових досліджень у діяльності підприємств сільськогосподарського машинобудування, розкрито особливості проведення маркетингових досліджень у сучасних умовах управління підприємствами машинобудування, обґрунтовано роль маркетингових досліджень в управлінні машинобудівними підприємствами. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/34351
  • Item
    Маркетингові дослідження в системі міських пасажирських перевезень
    (Видавництво СумДУ, 2012) Тєлєтов, Олександр Сергійович; Телетов, Александр Сергеевич; Tielietov, Oleksandr Serhiiovych; Васильєва, О.А.
    У статті виявлені проблеми в системі пасажирського транспорту міста Суми. Досліджено надмірну популярність маршрутних таксі. Вивчена мотивація споживачів послуг міського транспорту та розроблено рекомендації для усунення монополізації маршрутних таксі на ринку пасажирських перевезень. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/27544
  • Item
    Дослідження Інтернет-середовища України для маркетингової діяльності промислових підприємств
    (ТОВ «ВТД «Університетська книга», 2011) Литовченко, Ірина Львівна; Литовченко, Ирина Львовна; Lіtovchеnкo, Iryna Lvivna
    Пропонуються методологічні принципи дослідження територіальної диференціації економіки України за комплексом показників, які відображають інноваційний розвиток. На її основі запропоновано типізацію адміністративних областей для оцінки потенціалу формування Інтернет-середовища з метою ефективної діяльності вітчизняних промислових підприємств в умовах переходу до інформаційної економіки. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/24081
  • Item
    Аналіз ринку дитячого харчування України
    ("ВТД "Університетська книга", 2010) Должанський, Ігор Зіновійович; Должанский, Игорь Зиновьевич; Dolzhanskyi, Ihor Zinoviiovych; Вороніна, Ганна Олександрівна; Воронина, Анна Александровна; Voronina, Hanna Oleksandrivna
    Стаття присвячена аналізу розвитку галузі дитячого харчування в Україні та світі, обумовленого підвищенням рівня народжуваності, незадоволеною потребою в продуктах дитячого харчування при зростаючому попиті на них та посиленням інтервенції іноземних виробників. Значну увагу приділено державному регулюванню та законодавчим актам, діючим на українському ринку дитячого харчування. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/24040
  • Item
    Маркетингові дослідження міського пасажирського транспорту
    ("ВТД "Університетська книга", 2007) Тєлєтов, Олександр Сергійович; Телетов, Александр Сергеевич; Tielietov, Oleksandr Serhiiovych; Нагорний, Євген Ігорович; Нагорный, Евгений Игоревич; Nahornyi, Yevhen Ihorovych
    Актуальність теми дослідження зумовлена незадовільним станом пасажирських перевезень у місті Сумах протягом кінця 1990 – початку 2000 років. Стаття спрямована на з`ясування проблем пасажирських перевезень та перспектив використання комунального та приватного транспорту в місті. У статті проаналізовано особливості проведення маркетингових досліджень, що доцільно проводити для різних видів міського транспорту. Зроблено ряд висновків, що заслуговують на увагу, в тому числі висновок про необхідність створення єдиної диспетчерської служби міста. // Русск. версия: Актуальность темы исследования обусловлена неудовлетворительным состоянием пассажирских перевозок в городе Сумах на протяжении конца 1990 – начала 2000 годов. Статья направлена на выяснение проблем пассажирских перевозок и перспектив использования коммунального и частного транспорта в городе. В статье проанализированы особенности проведения маркетинговых исследований, которое целесообразно проводить для разных видов городского транспорта. Сделан ряд выводов, которые заслуживают внимания, в том числе вывод о необходимости создания единой диспетчерской службы города. При цитировании документа, используйте ссылку http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/3093