Періодичні видання СумДУ

Permanent URI for this communityhttps://devessuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/69

Browse

Search Results

Now showing 1 - 3 of 3
  • Item
    The Effect of Job Satisfaction on Work Accidents: Empirical Study in Algerien Electricity and Gas Company − Hassi Messaoud
    (Academic Research and Publishing UG, 2023) Youcef, A.
    Нещасні випадки на виробництві є проблемою громадського здоров'я; необхідно проводити дослідження, які сприяють профілактиці нещасних випадків і зміцненню здоров'я. Також вважається компанією з електроенергетики та газу. Передача електроенергії є сектором, у якому працює понад 82 тисячі співробітників, а кількість клієнтів сягає понад 11 мільйонів споживачів електроенергії та понад 7 мільйонів клієнтів газу, і звертається до багатьох галузей роботи та професії. Однак воно страждає від великої кількості нещасних випадків на виробництві. З цією метою це дослідження намагалося визначити вплив задоволеності роботою на нещасні випадки на виробництві в Алжирській електроенергетичній і газовій компанії – Передача електроенергії – Хассі Мессауд. Досліджувана популяція включала всіх працівників, які працюють у відділах експлуатації та кадрових ресурсів Алжирської електроенергетичної та газової компанії. Було використано випадкову вибірку, яка складалася зі 120 працівників, і було повернуто 101 анкету, що представляло (84,16 відсотка) вибірку в цілому. Результати дослідження показали, що існує взаємозв’язок між задоволеністю роботою та нещасними випадками на виробництві в компанії з передачі електроенергії Алжирської електроенергетичної та газової компанії Hassi Messaoud на рівні (0,05). середні показники демонструють, що працівники досліджуваного закладу мали високий рівень сприйняття поняття задоволеності роботою та її аспектів, про що свідчить середній бал 3,72. математичним середнім, рівень сприйняття працівником використання профілактичних заходів для зменшення нещасних випадків на виробництві в досліджуваній установі (середній) У досліджуваній установі це вказує на те, що середнє значення нещасних випадків на виробництві становить 3,12, немає різниця на рівні (0,05) у кількості нещасних випадків на виробництві, що можна віднести до демографічних факторів (стать, вік, освітній рівень, досвід, робоче місце). Майбутні дослідження мають бути досліджені для зменшення нещасних випадків на виробництві; необхідні подальші зусилля для розуміння численних аспектів, що стосуються різноманітних секторів економіки та різних сфер.
  • Item
    National Health Insurance Scheme Services and Patient Satisfaction: The Nigerian Experience
    (Sumy State University, 2022) Egbon, H.O.; Adekunle, S.A.
    Healthcare delivery in the present day involves not just treating the patient but also paying attention to the overall satisfaction the patient derives while obtaining the service. This has made satisfaction in healthcare services a top priority for both healthcare professionals and patients. However, the costs of healthcare services continue to be key sources of hardship for many households, hence the introduction of the National Health Insurance Scheme (NHIS) service in Nigeria to lessen the financial burden of accessing healthcare. The study investigated how patient satisfaction is impacted by NHIS service in a teaching hospital in Nigeria. The population consists of all enrollees of NHIS at the University of Benin Teaching Hospital (UBTH). Copies of the questionnaire used for the study were administered to NHIS enrollees seeking medical care in three departments of the hospital, namely: General out-patient, Maternity, and Dental. Out of the 200 questionnaires administered, 182 (General out-patient department – 79, Maternity department – 52, and Dental – 51) were found usable. To access the patients in the aforementioned departments of UBTH, convenience sampling, a form of non-probability sampling method, was applied. The method was chosen because it allows for simple access to and contact with target respondents. Multiple regression analysis was used to establish the statistical significance and relationship between patient satisfaction and NHIS services, such as accessibility, empathy, reliability, tangibility, responsiveness, and waiting time. The study found that accessibility, reliability, and waiting time have a significant impact on patient satisfaction with NHIS services. The study recommends that a more efficient and sustainable model should be designed and implemented in hospitals to minimise waiting time by engaging more health professionals and experts, as well as re-engineering the existing patient flow should be incorporated into the model. The study concludes that empirically investigating the quality of NHIS services and patient satisfaction in healthcare is important in several ways. First, it increases our understanding of service quality and patient satisfaction in particular, as well as service marketing in general, thereby laying the groundwork for future research. Secondly, the management of healthcare organisations will be able to spot any unsatisfactory service elements, which will serve as the basis for designing effective strategies to raise service quality in the healthcare industry.
  • Item
    Employee Satisfaction and Motivation of Retail Store Employees
    (Sumy State University, 2022) Machova, R.; Zsigmond, T.; Zsigmondova, A.; Seben, Z.
    Попри стрімкий інноваційно-технологічний розвиток, людський капіталу є основним активом та рушійною силою розвитку бізнес-середовища Авторами наголошено, що ефективність використання людського капіталу впливає на результативність бізнесу. У статті відмічено, що головними функціями управління людськими ресурсами є мотивація, планування та організація. Головною метою дослідження є визначення головних детермінант мотивації кадрового капіталу в секторі роздрібної торгівлі залежно від типу поколінь (Х, У, Z). У роботі зазначено, що працівник з високим рівнем мотивації є основою для досягнення цілей компанії, оскільки мотивація співробітників сприяє підвищенню рівня задоволеності та лояльності клієнтів. За результатами дослідження встановлено, що найбільш поширеним інструментом мотивації є фінансові стимули у вигляді підвищення заробітної плати чи додаткових бонусів. Авторами не виявлено відмінностей у мірі задоволеності заробітною платою між поколіннями. У ході дослідження визначено, що співробітники є менш задоволеними спілкуванням на робочому місці та стилем керівництва. При цьому вони не мають права приймати рішення та не відчувають приналежності до робочого місця. У порівнянні зі старшими поколіннями, представники покоління Z є менш задоволеними гарантіями зайнятості. Більшість працівників сектору роздрібної торгівлі не вважає свою роботу цікавою чи різноманітною. У результаті дослідження авторами встановлено, що працівники вважають темп праці надто прискореним, хоча вони є достатньо підготовленими до виконуваної роботи. Результати проведеного опитування засвідчили, що більшість респондентів не погоджуються з наявним стилем зворотного зв'язку з менеджментом. Представники покоління Z вважають, що вони можуть адекватно використовувати свої знання та навички на робочому місці. При цьому у порівнянні зі старшими поколіннями, покоління Z, загалом, піддається переважно критиці, ніж похвалі.