Періодичні видання СумДУ
Permanent URI for this communityhttps://devessuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/69
Browse
Search Results
Item Strategies for learning pronunciation online: Serbian efl learners’ perspective(Sumy State University, 2024) Jerotijević-Tišma, D.Цифрові інструменти та навчальні онлайн-платформи пропонують широкі можливості для вивчення мови, проте, хоча багато з них зосереджені лише на практиці вимови, відчувається помітний брак досліджень, які б підтверджували їхню ефективність. У цій статті досліджуються погляди студентів, які вивчають сербську мову як іноземну, на можливі стратегії, що застосовуються для успішної вимовної практики онлайн. У заздалегідь розробленому опитуванні щодо стратегій онлайн-навчання з особливим акцентом на практику вимови взяли участь 105 студентів факультету філології та мистецтв Університету Крагуєваца, Сербія, які вивчають англійську мову на третьому курсі. Основним інструментом було опитування, що складалося з трьох частин: перша частина - демографічна інформація про вибірку, друга частина - твердження, пов'язані зі стратегіями навчання вимови офлайн, а третя частина зосереджувалася на стратегіях навчання вимови онлайн. Згідно з результатами, домінуючими стратегіями для практики вимови в очних класах є спрямованість на покращення окремих звуків та інтонації. Таким чином, як сегментарні, так і надсегментарні особливості включені в навчання вимови студентів. Що стосується стратегій навчання вимови онлайн, студенти віддають перевагу когнітивним та метакогнітивним стратегіям, тоді як соціальні стратегії не користуються популярністю серед сербських студентів, які вивчають англійську мову професійного спрямування. Загалом, для більшості запропонованих стратегій спостерігається відносно рівномірний розподіл відповідей по обидва боки шкали, що пояснюється специфічною професійною орієнтацією респондентів. Отримані результати підкреслюють важливі педагогічні наслідки не лише для вивчення англійської мови онлайн, але й для покращення вимовної практики в сербському контексті вивчення англійської мови професійного спрямування загалом.Item Specification and Types of Assessment in the Process of Online Foreign Language Learning(Sumy State University, 2024) Баранова, Світлана Володимирівна; Baranova, Svitlana Volodymyrivna; Назаренко, Олена В`ячеславівна; Nazarenko, Olena Viacheslavivna; Derkach, O.У статті досліджується специфіка і види контролю в процесі дистанційного вивчення іноземних мов. Сучасний світ змінюється щохвилини, створюючи нові виклики перед усіма сферами життя суспільства, в тому числі і перед процесом викладання іноземних мов, який також зазнав значних змін. За останні кілька років технології та можливості для організації дистанційного навчання значно розширилися, а також зросла кількість і якість доступних додатків, подкастів, веб-сайтів і підручників. У цій статті досліджується, які використовуються види контролю в процесі вивчення іноземних мов онлайн, а також аналізуються приклади, засновані на особистому досвіді та взаємодії зі студентами. Основна увага в цій статті приділена висвітленню різних видів контролю, які можуть бути реалізовані в дистанційному навчанні іноземних мов. З допомогою цих видів контролю стало легше організувати дистанційне навчання, а інтерактивність занять має неабияку перевагу в залученні студентів до якісного вивчення іноземної мови. Важливо, що кожен вид контролю, описаний у цій статті, проілюстрований власними прикладами. Стаття розширює розуміння важливості правильної організації специфікації оцінювання під час дистанційного навчання.Метою цієї статті є розкриття особливостей та видів контролю в процесі вивчення іноземної мови і показати як це може працювати протягом дистанційних уроків.