Періодичні видання СумДУ
Permanent URI for this communityhttps://devessuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/69
Browse
93 results
Search Results
Item “Take a knee” Protests in Professional Sports: An Empirical Study about the Influence on Customer Loyalty to Nike in Germany(Sumy State University, 2020) Giebe, C.; Löffler, L.; Schneider, S.The article deals with the research of opportunities and prospects to use “Take a knee” protest in professional sports for Nike marketing purposes in terms of influencing customer loyalty to that brand. The action “Take a knee” became widely known in 2016, when the coloured quarterback of the San Francisco 49ers, Colin Kaepernick, knelt in protest while singing the national anthem of the United States of America before several games to denounce police violence against blacks and coloured people. In 2017 the European community for professional sports firstly supported that action, when Hertha BSC’s Bundesliga team went down on their knees before the kick-off of a Bundesliga game to demonstrate for diversity, tolerance and responsibility. Since Hertha BSC is equipped with the sporting goods of Nike manufacturer, the article suggested and tested the hypothesis that “Take a knee” could have an impact on customer loyalty growth to the Nike brand.Item State Regulation in the System of Managing Food Security of Children(Sumy State University, 2019) Konovalenko, A.S.У статті розкрито роль державного регулювання у системі управління безпекою харчування дітей, як одного з пріоритетних напрямів реалізації державної політики у сфері продовольчої безпеки. Зазначено, що роль держави в процесі управління безпекою харчування дітей полягає у забезпеченні збереження та покращення стану здоров’я дітей, здійснення профілактичних заходів, спрямованих на запобігання захворюванням, які можуть бути спричинені порушеннями харчування, створення умов для покращення демографічної ситуації в Україні. Людина, її життя і здоров'я, честь та гідність, недоторканність та безпека в Україні визнається найвищою соціальною цінністю. У роботі зазначено експертні висновки стосовно можливостей підвищення рівня продовольчої безпеки населення в Україні за рахунок реалізації низки заходів, спрямованих на стабілізацію економічної ситуації через посилення державної політики у цій сфері. Управління безпекою харчування дітей виходить за межі проблематики подолання голоду та прямо впливає на якість життя населення. Необхідність державного регулювання викликана загостренням тенденції до погіршення стану здоров’я дітей в Україні, що посилює необхідність реалізації державні програми щодо популяризації раціонального харчування через створення сприятливого середовища на ринку продуктів харчування для дітей шкільного віку. Зазначено, що чинним законодавством України закріплено систему заходів щодо охорони дитинства, у тому числі передбачено державні гарантії щодо створення безпечних умов для життя і здорового розвитку дитини, раціонального харчування, формуванню навичок здорового способу життя. Автором підкреслена необхідність подальших досліджень у сфері управління безпекою харчування дітей шкільного віку, у зв’язку з тим, що категорія "дитяче харчування" має відношення до дітей, віком до 3 років, однак згідно чинного законодавства статус "дитина" має особа до досягнення нею 18- річного віку. Зазначено необхідність формування системного рівня управління безпекою харчування дітей на основі розвитку державно-приватного партнерства у цій сфері та створення маркетингового механізму як ефективного засобу подолання вад державного управління через орієнтацію державного управління на ринкові засади реалізації державних програм.Item Інтерактивні методи навчання як інструмент маркетингу освітніх послуг(Сумський державний університет, 2018) Сагер, Людмила Юріївна; Сагер, Людмила Юрьевна; Saher, Liudmyla Yuriivna; Сигида, Любов Олексіївна; Сигида, Любовь Алексеевна; Syhyda, Liubov Oleksiivna; Колесник, А.А.У статті здійснено аналіз поширених форм взаємодії студентів та викладачів. Наведено їх сутнісну характеристику. Визначено переваги інтерактивних методів навчання, значимість та можливості застосування. Здійснено систематизацію інтерактивних методів навчання з точки зору доцільності застосування як інструменту маркетингу освітніх послуг. Визначено, що ринкове позиціонування закладів вищої освіти має грунтуватися на використанні їхніх переваг та їх відповідності вимогам споживача освітніх послуг.Item Зелене споживання: передумови та перспективи просування(Сумський державний університет, 2018) Чигрин, Олена Юріївна; Чигрин, Елена Юрьевна; Chygryn, Olena YuriivnaУ статті розглядаються глобальні тренди споживання. Автор обгрунтовує, що сучасні екологічні виклики, такі як зміни клімату, виснаження та деградація природних ресурси, забруднення довкілля, пов'язані в першу чергу зі зростанням багатства та масштабів споживання. В статті систематизовано традиційні маркетингові інструменти, які використовуються для просування "зеленого" споживання.Item Research on the influence of social media on generation Y consumer purchase decisions(Sumy State University, 2019) Davidaviciene, V.; Meidute-Kavaliauskiene, S.; Paliulis, R.Members from different generations create challenges for marketing specialists due to their unique behaviour specifics and in the context of constant technology development, these challenges become only harder. In the current marketing situation, there is a new challenge – outreach and interest for generation Y consumers. A question arises – which means to apply and which of them would be effective. It is a new field of research both for scientists and marketing practitioners. The article analyses the members of generation Y because in their case there are most prominent scientific discovery inquiries on their behaviour and marketing management decisions. By evaluating that, the aim of the article is to create a model of the influence of social media for generation Y consumer purchase decisions. The need to offer a new model has appeared due to the changes in the current world that are changing the habits and features of the society, constantly improving technologies are changing the lifestyle, values and needs of people. The marketing decisions that were applied before are not presenting the desired results in the current market. Previous research allows identifying the specifics of generation Y, however, due to constantly changing technology environment it is not clearly known how this generation makes the decisions to purchase something. When wishing to find the right way to sell products and services to this generation, it is necessary to understand it and to find ways to communicate with it. When creating social media content and creating added value to the customers, it is vital to understand the complexity of the external and internal factors that determine their choice to buy. To achieve the goal of this article, the theoretical part presents a complex analysis of factors that determine consumer behaviour in social media, applications of generation theory for making marketing decisions; characteristics of generation Y were identified. In this research, marketing factors that influence the consumer’s decision to buy were analysed, their effects and application in the purchase process of generation Y consumers were evaluated.Item Sustainability in marketing through customer relationship management in a telecommunication company(Sumy State University, 2019) Hitka, M.; Pajtinkova-Bartakova, G.; Lorincova, S.; Palus, H.; Pinak, A.; Lipoldova, M.; Krahulcova, M.; Slastanova, N.; Gubiniova, K.; Klaric, K.The idea of sustainable development links business, environmental and social objectives into one integrated effort aiming to meet a common goal. Due to the influence of current developments in customer behaviour companies revise their business strategies towards more sustainably oriented ways of production, business practices, resource efficiency, waste disposal, building partnerships, communication effectiveness etc. Market with telecommunication services is affected by technology development. Growing demands of customers result in reevaluation of marketing routine. The main purpose of the research is to identify the change in customers’ approaches and satisfaction with offered products, enterprise processes, and business strategy as a result of implementing Customer Relationship Management in 2014 and subsequently in 2018 with the dependence on socio-demographic characteristics. Customers’ opinions were investigated using a questionnaire. Respondents were selected by direct sampling with contingent valuation. Sample set consisted of 3,282 respondents. Following the results, the fact that there are changes in approaches of customers in investigated areas in terms of gender and age as a result of implementing the Customer Relationship Management can be stated. The customers’ satisfaction with provided services improved. In order to serve the new and constantly evolving needs of the growing number of customers who care about social and environmental issues, the companies are required to permanently monitor their performance on the market and incorporate customer feedback as in input for evaluation of their internal processes. In terms of marketing, positive changes in approach, satisfaction with the quality of provided services and reduced service time were observed. In terms of business strategy, the changes in connection strategy, the effect of customer-driven strategy and services provided by call centres abroad are perceived in positive way.Item Brand Management: Organizational Changes in Project Management(Sumy State University, 2019) Zwerenz, D.Мотивація в управлінні проектами є одним із головних факторів формування висококваліфікованої проектної команди та успішного виконання проекту. У даній статті автором висвітлено основні проблеми ідентифікації працівників матричної організації в проектній команді та шляхи їх вирішення. На основі аналізу емпіричних досліджень (експерт-опитування) та наукової літератури з теми дослідження визначено основні фактори впливу на рівень відданості виконавців проекту. У статті проаналізовано та систематизовано основні методи управління проектами, що забезпечують 100-відсотково ідентифікацію виконавців проекту з його цілями. Автором визначено, що будь-який проект компанії опосередковано формує її бренд. У свою чергу, проектний менеджер повинен брати на себе функції представника цінностей бренду компанії як всередині, так і за її межами. Автором визначено основні характеристики бренду, його цінності та специфіку їх врахування при управлінні проектами. У статті проаналізовано та систематизовано основні інструменти підвищення рівня продуктивності команди проекту. Автором наголошено, що рівень відданості працівників вище, якщо проект їх зацікавив, ніж для проектів, що є нецікавими та не мають власного бренду. У статті доведено, що високо мотивовані учасники проекту є невід’ємною умовою успішності його реалізації. Однак, автором наголошено, що висока мотивація виконавців проекту в межах матричної організації може спричинити нестачу ресурсів на інші проекти, що одночасно виконуються в компанії. У статті обґрунтовано необхідність подальшого аналізу індивідуальних та кількісних показників особистої ефективності проектного менеджера. У результаті роботи автором приведено рекомендації для подальших досліджень кількісних методів виміру успішності проекту та оцінки бренду проекту. У статті запропоновано бонусну модель для визначення змінних та мотивуючих компонентів системи оплати праці, що може бути застосовна для проектних менеджерів.Item Marketing Concept Evolution: a Bibliometrics Co-occurrence Analysis(Sumy State University, 2019) Taqi, M.; Gurkaynak, N.; Gencer, M.У статті розглянуто еволюцію розвитку концепції маркетингу початку нового тисячоліття. Авторами проаналізовано реакцію науковців, що досліджують питання маркетингу, на реформи 2006 року у Туреччині. Головною метою статті є визначення напрямів розвитку маркетингової концепції до впровадження реформ, аналіз впливу впровадження реформ на зміну маркетингової концепції в Туреччині. Авторами зазначено, що причиною впровадження реформ у науковому маркетинговому колі стало наявність ряду проблем, що потурбували пошуку механізмів їх вирішення. Відповідно до мети, авторами проведено порівняльний аналіз актуальних напрямів маркетингових дослідження до та після впровадження реформ. Емпіричне дослідження проведено з використанням бібліометричного підходу, відомого як «аналіз спільних слів». У статті для аналізу спільних слів (за ключовими словами) авторами використано програмне забезпечення VOSviewer. При цьому вихідні данні для дослідження сформовано на основі аналізу науковометричної бази даних SCOPUS. Таким чином, загальна вибірка дослідження становила 3 618 статей із означеної тематики, опублікованих у 11 найпопулярніших маркетингових журналах за індексом цитування бази даних SCOPUS. Крім того, до списку маркетингових журналів увійшли журнали, що спеціалізуються на управлінні каналами розподілу та постачанням, поведінкою споживачів, інтерактивним та міжнародним маркетингом. Авторами зазначено, що аналіз ключових слів використаний з метою виявлення тенденції у маркетингових дослідженнях. Так, на основі результатів аналізу ключових слів, авторами розподілено ключові слова за 8 напрямами. Авторами емпірично підтверджено та теоретично обгрунтовано, що впровадження реформ спричинило зміну тенденції еволюції маркетингової концепції. Враховуючи отримані результати, авторами зроблено висновок, що представники турецької маркетингової наукової спільноти в певній мірі відреагували на впровадження реформ. У статті зазначено, що отримані результати дослідження є корисними для оцінки реакції представників маркетингової наукової спільноти на впровадження реформ, а також виявлення змін у маркетингових дослідженнях. Крім того, авторами наголошено, що наразі не існує жодного дослідження, яке б дозволило виявити вплив впроваджених реформ на маркетингову концепцію та чи спричинило це відповідні її зміни.Item Marketing and Managing Destination Identity for Tourism Promotion: The Case of Koh Chang Marine National Park in Thailand(Sumy State University, 2019) Preechawong, P.; Sawagvudcharee, O.; Mujtaba, B.G.Туристична галузь Таїланду є висхідною точкою при формування стратегії економічного розвитку країни. Питома вага туристичної галузі у ВВП Таїланду становить більш ніж 10%. При цьому місцеве населення отримує ряд економічних та соціальних переваг від розвитку туристичної галузі. З іншого боку, стейкхолдери зацікавлені у підвищенні ефективності управління туристичною галуззю за рахунок формування його айдентики. Авторами зазначено, що стейкхолдери морського національного парку Ко Чанг (KCMNP) виокремлюють вагомість такого фактору як айдентика. KCMNP – це острівний архіпелаг в Таїландській затоці в провінції Трат у східному регіоні Таїланду (поруч із кордоном Камбоджі та майже в 8 кілометрах від берега). Розробка та використання айдентики є ключовим аспектом при формуванні маркетингової програми промоції туристичної галузі. Авторами доведено, що ефективне управління айдентикою формує передумови підвищення доходів KCMNP у довгостроковій перспективі, а також дозволяє місцевим громадам отримати ряд переваг, а саме: покращення умов праці, підвищення якості послуг та умов життя. У статті проведено якісний аналіз змісту ключових вимог стейкхолдерів Національного парку KCMNP. Авторами систематизовано та охарактеризовано рекомендації для підвищення ефективності функціонування Національного парку KCMNP. У статті доведено необхідність модернізації системи маркетингу та менеджменту KCMNP за рахунок формування промоції айдентики туристичної галузі Таїланду. Ефективна маркетингова програма промоції може призвести до зростання кількості відвідувачів щороку. У статті авторами систематизовано основні принципи формування конкурентоздатної айдентики туристичної галузі Таїланду. Авторами визначено та обгрунтовано ключові компоненти цільової айдентикки морського національного парку Ко Чанг.Item Marketing and Management of Credit Portfolio of a Commercial Bank: Data of Economic and Statistical Analysis of Basic Parameters of Credit(Sumy State University, 2019) Тихенко, Володимир Сергійович; Тихенко, Владимир Сергеевич; Tykhenko, Volodymyr Serhiiovych; Andros, S.; Novak-Kalyayeva, L.У статті проаналізовано кредитний портфель банку з точки зору основних параметрів кредиту: сум, термінів, процентних ставок. Мета статті полягає у виявленні специфіки банківського маркетингу та розробці методичного підходу до ефективного управління кредитним портфелем комерційного банку за допомогою економіко-статистичного аналізу основних параметрів кредиту. Опрацювання літературних джерел засвідчує, що недостатньо уваги приділяється комплексному застосуванню методології маркетингу та формуванню оптимального кредитного портфеля банку. Актуальність статті полягає в необхідності використання математичного апарату для оптимізації процесу кредитування, що дозволяє вирішувати питання щодо підвищення максимальних сум кредиту, зниження процентних ставок, забезпечення своєчасності погашення кредиту. Розглянуто методи маркетингу в продуктовому аналізі ринку кредитів. Досліджено споживчу поведінку на ринку кредитних продуктів за допомогою методів факторного аналізу. Сформульовані фактори, що впливають на розмір процентних платежів банку. Визначено вплив кожної категорії позичальників на загальне збільшення процентних платежів. Проаналізовано динаміку боргів по кредитах у банку та запропоновано шляхи вирішення даної проблеми з використанням маркетингу. Сформовано набір індикаторів для оцінки ефективності кредитного портфеля. Запропонована методика визначення оптимального кредитного портфеля банку. Доведено, що швидкість оборотності кредиту і терміни користування кредитом значно розрізняються за видами кредитів і суб’єктах, що кредитуються банком. Розроблені підходи до оцінювання максимальної суми кредиту в залежності від графіків платежу, доходів позичальника і його кредитної історії. У статті використано методи регресійного аналізу, теорії ймовірності, економіко-математичної статистики. Періодом дослідження обрано 2016-2017 роки. Дослідженням підтверджується, що при рівній мірі ризику банки віддають перевагу кредитним продуктам з більшою прибутковістю, тобто кредитам, наданим юридичним особам. Отримані результати дозволяють менеджерам банку оцінити розрахункові банківські (кредитні) коефіцієнти, які використовуються при знаходженні максимальної суми кредиту. На основі отриманого аналізу, керівництво банку може оцінити кон'юнктуру ринку кредитування, прийняти аргументовані стратегічні рішення і знизити кредитні ризики.