Періодичні видання СумДУ

Permanent URI for this communityhttps://devessuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/69

Browse

Search Results

Now showing 1 - 10 of 39
  • Item
    Правовий режим інформації, власником якої є Національний банк України
    (Сумський державний університет, 2019) Швагер, Ольга Андріївна; Швагер, Ольга Андреевна; Shvaher, Olha Andriivna; Глянцева, К.В.
    Стаття присвячена питанню правового режиму інформації, власником якої є Національний банк України. Розкрито зміст поняття інформація та визначено її види. Досліджено правові засади розкриття інформації, власником якої є Національний банк України та проаналізовано аспекти захисту.
  • Item
    Організовані злочинні групи та їх вплив на соціально-економічний розвиток держави
    (Сумський державний університет, 2019) Жданова, В.П.
    Дана стаття спрямована на дослідження головних аспектів правового та організаційного забезпечення обміну інформацією з питань країни походження товарів під час здійснення митної справи в Україні. Також автором планується дослідити аспекти міжнародного співробітництва Державної фіскальної служби України з іншими митними органами в питаннях щодо визначення країни походження товарів, які переміщуються через митний кордон України. Визначити можливості в подальшому застосування преференційних умов, передбачених Угодами про вільну торгівлю, укладеними за участю України, в попереджені, виявленні та/або припиненні пов’язаними з відомостями про походження товару, порушень митних правил.
  • Item
    Вузькоспеціалізована книга: текстовозмістовий рівень представлення інформації
    (Сумський державний університет, 2018) Садовнича, Н.
    Стаття присвячена вивченню принципів текстово-змістового рівня представлення інформації у вузькоспеціалізованих книгах із питань гігієни дитячого віку й статі. Хронологічні межі дослідження – з 1991-го (час проголошення Україною незалежності) до другої половини 2018 р. У межах наукової розвідки вивчено 488 випусків бібліографічного покажчика "Літопис книг" Державної наукової установи "Книжкова палата України імені Івана Федорова" а також каталоги провідних бібліотечних установ. За означений хронологічними межами наукового дослідження період виявлено та описано 167 одиниць книжкових видань із питань гігієни віку й статі українських та світових авторів. У процесі аналізу з’ясовано, що вони об’єднані тематично та ідейно, однаково лаконічно та повно подають інформацію для батьків по догляду за дитиною. Водночас видання різняться сюжетною побудовою, що є закономірним – адже кожен автор, спираючись на власний досвід та сучасні досягнення медицини, психології, педагогіки та інших наук, доводить власну думку читачам, що є основою оповіді, їх організацію. Відповідно поєднання спільного та відмінного у принципах текстово-змістового рівня представлення інформації й формує книгу як цілісний об’єкт.
  • Item
    A New Tourism Product Formation: Synergetic Possibilities of Business Environment
    (Sumy State University, 2018) Marharyta, V. Sharko; Pavlo, V. Shmulevych
    Бізнес-середовище – це система, яка має власну структуру і, відповідно, володіє синергією, тобто здатністю самоорганізації. Самоорганізація – унікальне явище у відкритих системах, яке вивчається відносно новою наукою синергетика. Інструменти, які вона пропонує, в економіці широко не використовуються. Розуміння будь-якої економіки як системи з певним рівнем синергії - це основа для розвитку нових видів економічної політики, особливо на регіональних рівнях у контексті прийняття центральними органами влади неефективних рішень у сфері розвитку. У даній роботі вивчаються конкретні синергетичні можливості бізнес-середовища, які стосуються формування нових туристичних продуктів. Унікальність кожної туристичної дестинації підкреслює важливість участі регіонів і територіальних громад в її популяризації. Дане дослідження докладно описує синергетичні можливості бізнес-середовища на регіональному рівні, які можуть бути використані для створення абсолютно нових туристичних дестинацій. Виявлено важливість інформаційних потоків. Організаційні процеси розподілу інформації пропонуються нами у якості основного принципу ефективного використання синергетичних можливостей навколишньої системи при виведенні на ринок нових екологічних продуктів (конкретних івентів і загалом дестинацій) в туристичному контексті. Умови, у яких можливі вищезгадані процеси, вивчаються на прикладі Херсонської області та процесі організації конкретного фестивалю на півдні України в 2017 році – Міжнародного фестивалю повітряних зміїв Tryhutty. Херсонська область та Україна взагалі володіють величезним туристичним потенціалом, який досі не реалізований. Таким чином, розробка нових інструментів для створення нових туристичних продуктів є актуальною. Деякі підходи до використання синергії в туризмі пропонуються на основі українського та індійського досвіду.
  • Item
    The peculiarities of information presentation on Internet-sites of the leading universities of Ukraine
    (Сумcький державний університет, 2017) Садівничий, Володимир Олексійович; Садовничий, Владимир Алексеевич; Sadivnychyi, Volodymyr Oleksiiovych; Koriavko, H.
    Мета дослідження – визначення кількісно-якісного представлення новин та інформації про науку й наукові події на корпоративних сайтах трьох класичних університетів України, що ввійшли до рейтингу QS World University. Аналізуються новинні матеріали, в яких викладається наукова інформація чи подаються розповіді про науку й наукові події. За оглянутий період, що збігається із 2015/2016 навчальним роком, на інтернет-платформах університетів усього розміщено 1798 матеріалів, що розповідають про діяльність цих ВНЗ. Новини та інформація про науку й наукові події представлена лише у 121 публікації (6,73 %). У ході дослідження доведено, що презентацію наукових тем на офіційних інтернет-порталах університетів не можна назвати такою, що відповідає завданням і принципам функціонування інноваційного ВНЗ.
  • Item
    Communicative Behavior: Gender Aspect
    (Sumy State University, 2018) Кобякова, Ірина Карпівна; Кобякова, Ирина Карповна; Kobiakova, Iryna Karpivna
    Об’єкт статті номінується у заголовку роботи (комунікативна поведінка), предметом є рематичне уточнення (гендерний вимір). За результатами останнього виявляються основні атрибути комунікативної поведінки. Це – емоційність та вербальна поведінка. Зазначені величини у роботі осмислюються на матеріалі домінантних складових – лем та алонімів – шляхом димензіонального виміру. Спрацьовують релевантні комплексні методологічні прийоми та засоби. Використовується лексикографічний дискурс, словникові складові англійської та української мов. Має місце огляд літератури з релевантних питань. Актуальність роботи, її зміст, новизна, висновки, перспектива подальшого творчого пошуку подаються в роботі.
  • Item
    Екологія інформації як один з пріоритетів сучасної державної інформаційної політики
    (Сумський державний університет, 2018) Твердохліб, О.С.
    Стаття присвячена дослідженню поняття екології інформації як одного з пріоритетів державної інформаційної політики, яка на сьогодні є складно структурованим та багатоаспектним напрямом публічної політики України. На підставі проведеного дослідження сформовано загальне бачення цього феномена як міждисциплінарного підходу щодо специфіки впливу інформації на соціальні системи та соціальні інститути в сучасних умовах розвитку суспільства. Автором доведено важливість та нагальність запровадження відповідних заходів, а також наголошено на недостатності напрацювань в цьому напрямку у вітчизняному науковому дискурсі. Охарактеризовано підходи зарубіжних дослідників до розуміння й трактування цього явища, а також зазначено перспективні напрями упровадження елементів екології інформації в сучасну практику державного управління України.
  • Item
    Трансформації інструментарію маркетингових комунікацій в умовах глобалізації
    (Сумський державний університет, 2018) Божкова, Вікторія Вікторівна; Божкова, Виктория Викторовна; Bozhkova, Viktoriia Viktorivna; Птащенко, О.В.; Сагер, Людмила Юріївна; Сагер, Людмила Юрьевна; Saher, Liudmyla Yuriivna; Сигида, Любов Олексіївна; Сигида, Любовь Алексеевна; Syhyda, Liubov Oleksiivna
    В статті запропоновано трансформації інструментарію маркетингових комунікацій розрізняти в контексті 3-х рівнів конструктивних змін; проаналізовано основні тенденції розвитку світового і вітчизняного комунікаційного ринку; запропоновано визначення гібридних інструментів маркетингових комунікацій як їх нового виду; досліджено та систематизовано фактори впливу на процес трансформації інструментарію маркетингових комунікацій за допомогою методу структурного аналізу причинно-наслідкових зв'язків Ішикави; обґрунтовано основні напрямки розвитку трансформаційних змін інструментарію маркетингових комунікацій в умовах глобалізації.
  • Item
    Методологія розроблення нових методів випробувань
    (Сумський державний університет, 2017) Коробко, А.І.
    У роботі описується методологія щодо нових методів випробувань та формування рішень під час розроблення нових методів випробувань. Основою методології розроблення нових методів випробувань є окремі елементи системного і процесного підходів, що сприяють розробленню ефективної стратегії дослідження об’єкта, вивчення взаємозв’язків і синтезу адекватної моделі методу випробувань. Ефективність розробленого методу випробувань визначається правильністю вибору сукупності концептів та їх взаємозв’язків і взаємовпливів, що можливість вирішити поставлені завдання і досягти мети. Методологія базується на використанні нечітких когнівних карт і дозволяє описувати складні багатокритеріальні інтелектуальні системи прийняття рішення в умовах ризику під час розроблення нових методів випробувань. Методологія передбачає запис моделі нового методу випробувань кінечною множиною об’єктів, які є значущими для методу випробувань характеристиками, встановлення між об’єктами причинно-наслідкових зв’язків і встановлення значень показників придатності та спостережності методу і метрологічного допуску на показник. Загальною метою статті є забезпечення якості випробувань шляхом удосконалення методології розроблення методу випробування.
  • Item
    Сприйняття соціальної реклами населенням України
    (Сумський державний університет, 2017) Кордзая, Н.Р.
    Виділено основні причини актуальності розвитку реклами соціального напряму. Наведено коротку історію виникнення соціальної реклами. Подано результати маркетингових досліджень сприйняття соціальної реклами населенням України. Виявлено споживчі переваги щодо основних характеристик соціальної реклами. Зроблено висновок про проблеми сучасного періоду розвитку соціальної реклами в країні.