Видання, зареєтровані у фондах бібліотеки

Permanent URI for this communityhttps://devessuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/56

Browse

Search Results

Now showing 1 - 10 of 18
  • Item
    Методичні засади до оцінювання впливу освіти на рівень діджиталізації країни
    (Український інститут інтелектуальної власності, 2021) Лєонов, Сергій Вячеславович; Леонов, Сергей Вячеславович; Lieonov, Serhii Viacheslavovych; Артюхов, Артем Євгенович; Артюхов, Артем Евгеньевич; Artiukhov, Artem Yevhenovych; Майборода, Тетяна Миколаївна; Майборода, Татьяна Николаевна; Mayboroda, Tetyana; Воронцова, Анна Сергіївна; Воронцова, Анна Сергеевна; Vorontsova, Anna Serhiivna
    У дослідження розроблено методичні засади до оцінювання впливу освіти на рівень діджиталізації країни.
  • Item
    Методичні засади до виявлення детермінант якості вищої освіти
    (Український інститут інтелектуальної власності, 2021) Лєонов, Сергій Вячеславович; Леонов, Сергей Вячеславович; Lieonov, Serhii Viacheslavovych; Васильєва, Тетяна Анатоліївна; Васильева, Татьяна Анатольевна; Vasylieva, Tetiana Anatoliivna; Артюхов, Артем Євгенович; Артюхов, Артем Евгеньевич; Artiukhov, Artem Yevhenovych; Воронцова, Анна Сергіївна; Воронцова, Анна Сергеевна; Vorontsova, Anna Serhiivna
    В роботі розроблені та запропоновані методичні засади до виявлення детермінант якості вищої освіти.
  • Item
    Ідентифікація детермінант попиту і пропозиції на вищу освіту
    (Український інститут інтелектуальної власності, 2021) Лєонов, Сергій Вячеславович; Леонов, Сергей Вячеславович; Lieonov, Serhii Viacheslavovych; Петрушенко, Юрій Миколайович; Петрушенко, Юрий Николаевич; Petrushenko, Yurii Mykolaiovych; Воронцова, Анна Сергіївна; Воронцова, Анна Сергеевна; Vorontsova, Anna Serhiivna
    У роботі розроблено науково-методичний підхід до ідентифікації детермінант попиту і пропозиції на вищу освіту.
  • Item
    Educational and Financial Inclusion as Key Drivers of Economic Resilience
    (Український інститут інтелектуальної власності, 2021) Діденко, Ірина Вікторівна; Диденко, Ирина Викторовна; Didenko, Iryna Viktorivna; Воронцова, Анна Сергіївна; Воронцова, Анна Сергеевна; Vorontsova, Anna Serhiivna; Койбічук, Віталія Василівна; Койбичук, Виталия Васильевна; Koibichuk, Vitaliia Vasylivna; Гриценко, Костянтин Григорович; Гриценко, Константин Григорьевич; Hrytsenko, Kostiantyn Hryhorovych; Кушнерьов, Олександр Сергійович; Кушнерёв, Александр Сергеевич; Kushnerov, Oleksandr Serhiiovych
    Сучасному споживачеві на ринку фінансових послуг для досягнення успіху необхідні технічні можливості для тимчасового розміщення вільних фінансових ресурсів на ринку та відповідні знання та навички для раціонального «існування» у фінансовому середовищі. Тема фінансової інклюзії та фінансової грамотності активно піднімається світовою спільнотою згідно з дослідженнями організації CGAP (Консультативна група допомоги бідним). У контексті цілей сталого розвитку Організації Об’єднаних Націй щодо подолання світової бідності, покращення освіти та охорони здоров’я саме підвищення фінансової грамотності та фінансової інклюзії сприятимуть цьому. Метою цього дослідження є оцінка впливу освітніх детермінант фінансової інклюзії як основного фактора економічної стійкості. Дослідження в статті здійснюється в такій логічній послідовності: формування вхідних даних; розрахунок інтегрального показника фінансової включеності; формалізація функціональних зв’язків між освітніми детермінантами та інтегральним показником фінансової інклюзії шляхом побудови логіт- та пробіт-моделей. Об’єктом дослідження на 2017 р. було обрано 93 країни з різним рівнем економічного розвитку. Дослідження емпірично підтверджує наведену гіпотезу, про що свідчать такі виявлені залежності. Дослідження показало, що освітні детермінанти по-різному впливають на фінансову інклюзивність. Підвищення рівня фінансової грамотності, тривалості обов’язкової освіти, державних витрат на освіту, співвідношення кількості учнів і вчителів, зарахування до середньої школи позитивно впливають на рівень фінансової доступності. Зарахування до початкової школи негативно впливає на фінансову доступність. Дослідження рекомендує уряду запровадити політику, яка заохочуватиме навчальні заклади різних рівнів запроваджувати курси фінансової грамотності, що сприятиме підвищенню фінансової доступності.
  • Item
    Конвергенція економічних та освітніх трансформацій у цифровому суспільстві: моделювання впливу на регіональну та національну безпеку
    (Сумський державний університет, 2021) Васильєва, Тетяна Анатоліївна; Васильева, Татьяна Анатольевна; Vasylieva, Tetiana Anatoliivna; Петрушенко, Юрій Миколайович; Петрушенко, Юрий Николаевич; Petrushenko, Yurii Mykolaiovych; Криклій, Олена Анатоліївна; Криклий, Елена Анатольевна; Kryklii, Olena Anatoliivna; Курбатов, Сергій Володимирович; Курбатов, Сергей Владимирович; Kurbatov, Serhii Volodymyrovych; Дуванова, Оксана Сергіївна; Дуванова, Оксана Сергеевна; Duvanova, Oksana Serhiivna; Лєонов, Сергій Вячеславович; Леонов, Сергей Вячеславович; Lieonov, Serhii Viacheslavovych; Артюхов, Артем Євгенович; Артюхов, Артем Евгеньевич; Artiukhov, Artem Yevhenovych; Єльнікова, Юлія Василівна; Ельникова, Юлия Васильевна; Yelnikova, Yuliia Vasylivna; Яровенко, Ганна Миколаївна; Яровенко, Анна Николаевна; Yarovenko, Hanna Mykolaivna; Височина, Аліна Володимирівна; Высочина, Алина Владимировна; Vysochyna, Alina Volodymyrivna; Воронцова, Анна Сергіївна; Воронцова, Анна Сергеевна; Vorontsova, Anna Serhiivna; Москаленко, Богдан Андрійович; Москаленко, Богдан Андреевич; Moskalenko, Bohdan Andriiovych; Давліканова, Олена Борисівна; Давликанова, Елена Борисовна; Davlikanova, Olena Borysivna; Хоменко, Лілія Миколаївна; Хоменко, Лилия Николаевна; Khomenko, Liliia Mykolaivna; Новіков, Владислав Володимирович; Новиков, Владислав Владимирович; Novikov, Vladyslav Volodymyrovych; Костецький, Павло Васильович; Костецкий, Павел Васильевич; Kostetskyi, Pavlo Vasylovych; Жученко, Світлана Василівна; Жученко, Светлана Васильевна; Zhuchenko, Svitlana Vasylivna; Сідельник, Наталія Юріївна; Сидельник, Наталия Юрьевна; Sidelnyk, Nataliia Yuriivna; Лаврик, Євгенія Ігорівна; Лаврик, Евгения Игоревна; Lavryk, Yevheniia Ihorivna; Балагуровська, Інна Олексіївна; Балагуровская, Инна Алексеевна; Balahurovska, Inna Oleksiivna; Кіріл’єва, А.В.; Шаповал, В.Ю.; Єременко, О.О.
    Об’єктом роботи виступають організаційно-економічні відносини, які виникають в ланцюзі "економіка – освіта – національна безпека – цифровізація" на рівні регіонів та національної економіки в цілому. Предметом роботи є методологічні засади та методичний інструментарій виявлення оптимальних патернів взаємодії економічних суб’єктів, органів влади та закладів освіти, що забезпечують зростання економічної, соціальної та інформаційної безпеки країни та регіонів в умовах цифровізації суспільства. Методологічною основою дослідження є синергетична теорія самоорганізації соціально-економічних систем, моделювання поведінки відкритих стаціонарних систем, економетрики, сучасні концепції біхевіористики, розробки вітчизняних та закордонних вчених у сфері забезпечення національної безпеки, модернізації системи освіти, конвергенції освітніх та економічних трансформацій, цифровізації суспільства. У ході виконання першого етапу реалізації проекту було отримано такі наукові та прикладні результати: 1) побудовано композитну модель оцінювання цифровізації суспільства та освіти; 2) побудовано панельні регресійні моделі оцінювання впливу цифровізації суспільства на інтегральні та часткові індикатори соціального та економічного розвитку; 3) розроблено методичне підґрунтя визначення рівнів економічної, соціальної та інформаційної безпеки національної економіки; 4) удосконалено методичний інструментарій моделювання впливу цифровізації суспільства та освіти на економічну, соціальну й інформаційну безпеку національної економіки; 5) удосконалено методологію вимірювання цифрової інклюзії населення; 6) удосконалено методичні засади оцінювання зв’язку цифрової інклюзії населення з рівнем інформаційної безпеки країни та регіону; 7) удосконалено методичний підхід до вимірювання розривів між пропозиціями на ринку освітніх послуг та потребами реального сектору економіки; 8) запропоновано методологія проведення оцінки потреб у он-лайн освіти; 9) надано рекомендації щодо удосконалення системи освіти впродовж всього життя з урахуванням впливу цифровізації економічних відносин. Практичне значення одержаних результатів полягає у тому, що вони впровадженні у навчальний процес Сумського державного університету при викладанні дисциплін: "Міжнародна інформація та комунікації", "Крос- культурні відносини та Європейська інтеграція", що підтверджується актами впровадження від 20 грудня 2021 року.
  • Item
    Реформування системи освіти впродовж життя в Україні для запобігання трудовій еміграції: коопетиційна модель інституційного партнерства
    (Сумський державний університет, 2021) Лєонов, Сергій Вячеславович; Леонов, Сергей Вячеславович; Lieonov, Serhii Viacheslavovych; Швіндіна, Ганна Олександрівна; Швиндина, Анна Александровна; Shvindina, Hanna Oleksandrivna; Боженко, Вікторія Володимирівна; Боженко, Виктория Владимировна; Bozhenko, Viktoriia Volodymyrivna; Петрушенко, Юрій Миколайович; Петрушенко, Юрий Николаевич; Petrushenko, Yurii Mykolaiovych; Воронцова, Анна Сергіївна; Воронцова, Анна Сергеевна; Vorontsova, Anna Serhiivna; Майборода, Тетяна Миколаївна; Майборода, Татьяна Николаевна; Mayboroda, Tetyana; Білан, Юрій Валентинович; Билан, Юрий Валентинович; Bilan, Yurii Valentynovych; Пудрик, Д.В.; Діденко, Ірина Вікторівна; Диденко, Ирина Викторовна; Didenko, Iryna Viktorivna; Артюхов, Артем Євгенович; Артюхов, Артем Евгеньевич; Artiukhov, Artem Yevhenovych; Васильєва, Тетяна Анатоліївна; Васильева, Татьяна Анатольевна; Vasylieva, Tetiana Anatoliivna; Єльнікова, Юлія Василівна; Ельникова, Юлия Васильевна; Yelnikova, Yuliia Vasylivna; Москаленко, Богдан Андрійович; Москаленко, Богдан Андреевич; Moskalenko, Bohdan Andriiovych; Новіков, Владислав Володимирович; Новиков, Владислав Владимирович; Novikov, Vladyslav Volodymyrovych; Єременко, О.О.; Шаповал, В.Ю.
    Об’єктом дослідження – організаційно-економічні відносини, які виникають в процесі реформування системи освіти впродовж життя в Україні з метою запобігання трудовій еміграції. Мета роботи – розробка коопетиційної моделі інституційного партнерства, спрямованої на формування в Україні дієвої системи освіти впродовж життя для запобігання трудовій еміграції.
  • Item
    Фрактальна модель трансформації фондового ринку України: соціально-відповідальне інвестування для досягнення Цілей сталого розвитку
    (Сумський державний університет, 2021) Пластун, Олексій Леонідович; Пластун, Алексей Леонидович; Plastun, Oleksii Leonidovych; Макаренко, Інна Олександрівна; Макаренко, Инна Александровна; Makarenko, Inna Oleksandrivna; Єльнікова, Юлія Василівна; Ельникова, Юлия Васильевна; Yelnikova, Yuliia Vasylivna; Воронцова, Анна Сергіївна; Воронцова, Анна Сергеевна; Vorontsova, Anna Serhiivna; Ласукова, Анна Сергіївна; Ласукова, Анна Сергеевна; Lasukova, Anna Serhiivna; Артеменко, Аліна Сергіївна; Артеменко, Алина Сергеевна; Artemenko, Alina Serhiivna; Філатова, Ганна Петрівна; Филатова, Анна Петровна; Filatova, Hanna Petrivna; Рудиченко, А. Г.; Кравченко, Д.О.; Джобава, Е.Г.; Жужа, Л.М.; Городецька, М.О.; Костенко, О.М.
    Об’єкт дослідження – економічні відносини, що виникають між суб’єктами фондового ринку у процесі відповідального інвестування (ВІ) як основи для фінансування сталого розвитку. Мета дослідження – розвиток теоретико-методологічних основ та комплексного міждисциплінарного методичного інструментарію до моделювання траєкторії трансформації фондового ринку методами фрактального аналізу та створення в його архітектурі нового сегменту соціально ВІ, розробку його інструментарію (продуктів, технологій, інфраструктури), нормативного, інформаційного та регуляторного забезпечення, спрямованих на подолання інвестиційного гепу у досягненні Цілей сталого розвитку.
  • Item
    Management of International Trade
    (Sumy State University, 2022) Ярова, Інесса Євгенівна; Яровая, Инесса Евгеньевна; Yarova, Inessa Yevhenivna; Воронцова, Анна Сергіївна; Воронцова, Анна Сергеевна; Vorontsova, Anna Serhiivna
    The course "Management of International Trade" highlights a consistent chain of problems that should be solved by economic entities entering foreign markets. The issues of search and analysis of potential markets abroad, foreign partners and negotiations with them are considered. The process of preparation, conducting and execution of an international trade operation, international sales contract and agreement concluding, as well as features of transportation and settlements in international trade, opportunities for lending and financing of international trade operations are studied.
  • Item
    Методика бібліометричного аналізу наукових публікацій щодо інвестиційного забезпечення Цілі сталого розвитку 3 «Міцне здоров’я та благополуччя»
    (Український інститут інтелекутальної власності, 2021) Пластун, Олексій Леонідович; Пластун, Алексей Леонидович; Plastun, Oleksii Leonidovych; Макаренко, Інна Олександрівна; Макаренко, Инна Александровна; Makarenko, Inna Oleksandrivna; Серпенінова, Юлія Сергіївна; Серпенинова, Юлия Сергеевна; Serpeninova, Yuliia Serhiivna; Єльнікова, Юлія Василівна; Ельникова, Юлия Васильевна; Yelnikova, Yuliia Vasylivna; Воронцова, Анна Сергіївна; Воронцова, Анна Сергеевна; Vorontsova, Anna Serhiivna
    Методика спрямована на перевірку гіпотези щодо ступеня розробленості проблематики інвестиційного забезпечення Цілі сталого розвитку 3 «Міцне здоров'я та благополуччя» (ЦСР 3). Для перевірки використано інструментарій SciVal (Elsevier), VosViewer, Google Trends, Google Books Ngram Viewer.
  • Item
    Методичні засади до оцінювання взаємозв’язку між ефективністю стратегії сталого розвитку національної економіки та державним регулюванням у галузі освіти
    (2020) Воронцова, Анна Сергіївна; Воронцова, Анна Сергеевна; Vorontsova, Anna Serhiivna; Швіндіна, Ганна Олександрівна; Швиндина, Анна Александровна; Shvindina, Hanna Oleksandrivna; Майборода, Тетяна Миколаївна; Майборода, Татьяна Николаевна; Mayboroda, Tetyana; Мішеніна, Галина Анатоліївна; Мишенина, Галина Анатольевна; Mishenina, Halyna Anatoliivna