Видання, зареєтровані у фондах бібліотеки

Permanent URI for this communityhttps://devessuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/56

Browse

Search Results

Now showing 1 - 3 of 3
  • Item
    Marketing in the Digital Environment
    (Sumy State University, 2023) Летуновська, Наталія Євгенівна; Летуновская, Наталия Евгеньевна; Letunovska, Nataliia Yevhenivna; Хоменко, Лілія Миколаївна; Хоменко, Лилия Николаевна; Khomenko, Liliia Mykolaivna; Люльов, Олексій Валентинович; Люлев, Алексей Валентинович; Liulov, Oleksii Valentynovych; Олефіренко, Олег Михайлович; Олефиренко, Олег Михайлович; Olefirenko, Oleh Mykhailovych; Бондаренко, Алла Федорівна; Бондаренко, Алла Федоровна; Bondarenko, Alla Fedorivna; Мінченко, Марія Геннадіївна; Минченко, Мария Геннадьевна; Minchenko, Mariia Hennadiivna; Росохата, Анна Сергіївна; Росохатая, Анна Сергеевна; Rosokhata, Anna Serhiivna; Артюхова, Надія Олександрівна; Артюхова, Надежда Александровна; Artiukhova, Nadiia Oleksandrivna; Дериколенко, Анна Олександрівна; Дериколенко, Анна Александровна; Derykolenko, Anna Oleksandrivna; Хаба, Анна Петровна; Хаба, Анна Петрівна; Khaba, Anna Petrivna
    The textbook contains provisions that reveal the main points of marketing in the digital environment and the basic tools necessary for a marketer to successfully implement a variety of projects on the Internet. In particular, the types of Internet business, business models and characteristics of creating a business in the Internet environment, Internet marketing, development and promotion of web resources. It provides analysis of the practical aspects that illustrate the theoretical positions of marketing in the digital environment. The publication contains a series of practical exercises, cases and tests to assess the level of knowledge. It is recommended for students of economics and specialities in the field of Internet business, marketers, teachers, graduate students, as well as a wide range of readers interested in marketing in the digital environment.
  • Item
    Фундаментальні основи управління розвитком інноваційної культури промислових підприємств
    (Сумський державний університет, 2016) Ілляшенко, Сергій Миколайович; Ильяшенко, Сергей Николаевич; Illiashenko, Serhii Mykolaiovych; Тєлєтов, Олександр Сергійович; Телетов, Александр Сергеевич; Tielietov, Oleksandr Serhiiovych; Біловодська, Олена Анатоліївна; Беловодская, Елена Анатольевна; Bilovodska, Olena Anatoliivna; Ілляшенко, Наталія Сергіївна; Ильяшенко, Наталия Сергеевна; Illiashenko, Nataliia Serhiivna; Шипуліна, Юлія Сергіївна; Шипулина, Юлия Сергеевна; Shypulina, Yuliia Serhiivna; Нагорний, Євген Ігорович; Нагорный, Евгений Игоревич; Nahornyi, Yevhen Ihorovych; Грищенко, Олена Федорівна; Грищенко, Елена Федоровна; Hryshchenko, Olena Fedorivna; Івашова, Надія Василівна; Ивашова, Надежда Васильевна; Ivashova, Nadiia Vasylivna; Колодка, Анна Віталіївна; Колодка, Анна Витальевна; Kolodka, Anna Vitaliivna; Росохата, Анна Сергіївна; Росохатая, Анна Сергеевна; Rosokhata, Anna Serhiivna; Сигида, Любов Олексіївна; Сигида, Любовь Алексеевна; Syhyda, Liubov Oleksiivna; Шевлюга, Олена Геннадіївна; Шевлюга, Елена Геннадьевна; Shevliuha, Olena Hennadiivna; Летуновська, Наталія Євгенівна; Летуновская, Наталия Евгеньевна; Letunovska, Nataliia Yevhenivna; Кириченко, Тетяна Володимирівна; Кириченко, Татьяна Владимировна; Kyrychenko, Tetiana Volodymyrivna; Рот-Сєров, Євгеній Володимирович; Рот-Серов, Евгений Владимирович; Rot-Sierov, Yevhenii Volodymyrovych; Дериколенко, Анна Олександрівна; Дериколенко, Анна Александровна; Derykolenko, Anna Oleksandrivna; Овчаренко, С.; Ступнікова, К.Б.; Никонець, М.О.; Жиронкін, К.Р.; Овчаренко М.І.
    Методи дослідження – системний підхід, діалектичний метод наукового пізнання, фундаментальні положення загальної економічної теорії, сучасні концепції управління науково-технічним розвитком та управління інноваційною діяльністю суб’єктів господарювання, сучасні концепції управління, інноватики, маркетингу, законодавчі та нормативні документи з економічних, екологічних і соціальних проблем сучасної економіки, наукові праці вітчизняних та зарубіжних фахівців. Доведено що інноваційний розвиток є провідною концепцією економічного зростання. Досліджено макроекономічні аспекти формування і розвитку інноваційної культури. Проаналізовано нематеріальні активи як ресурсну базу інноваційного зростання організації. Досліджено роль і значення маркетингових інформаційних комп’ютерних технологій у формуванні інноваційно сприятливого середовища. Проаналізовано маркетинг інновацій в інноваційній діяльності промислових підприємств. Теоретичні положення звіту доведені до рівня конкретних методик та практичних пропозицій щодо формування фундаментальних основ управління розвитком інноваційної культури промислових підприємств.
  • Item
    Механізми формування ринково-орієнтованих стратегій інноваційного прориву
    (Сумський державний університет, 2015) Ілляшенко, Сергій Миколайович; Ильяшенко, Сергей Николаевич; Illiashenko, Serhii Mykolaiovych; Божкова, Вікторія Вікторівна; Божкова, Виктория Викторовна; Bozhkova, Viktoriia Viktorivna; Тєлєтов, Олександр Сергійович; Телетов, Александр Сергеевич; Tielietov, Oleksandr Serhiiovych; Біловодська, Олена Анатоліївна; Беловодская, Елена Анатольевна; Bilovodska, Olena Anatoliivna; Ілляшенко, Наталія Сергіївна; Ильяшенко, Наталия Сергеевна; Illiashenko, Nataliia Serhiivna; Мельник, Юлія Миколаївна; Мельник, Юлия Николаевна; Melnyk, Yuliia Mykolaivna; Олефіренко, Олег Михайлович; Олефиренко, Олег Михайлович; Olefirenko, Oleh Mykhailovych; Шипуліна, Юлія Сергіївна; Шипулина, Юлия Сергеевна; Shypulina, Yuliia Serhiivna; Дериколенко, Анна Олександрівна; Дериколенко, Анна Александровна; Derykolenko, Anna Oleksandrivna; Нагорний, Євген Ігорович; Нагорный, Евгений Игоревич; Nahornyi, Yevhen Ihorovych; Сагер, Людмила Юріївна; Сагер, Людмила Юрьевна; Saher, Liudmyla Yuriivna; Івашова, Надія Василівна; Ивашова, Надежда Васильевна; Ivashova, Nadiia Vasylivna; Сигида, Любов Олексіївна; Сигида, Любовь Алексеевна; Syhyda, Liubov Oleksiivna; Росохата, Анна Сергіївна; Росохатая, Анна Сергеевна; Rosokhata, Anna Serhiivna; Шевлюга, Олена Геннадіївна; Шевлюга, Елена Геннадьевна; Shevliuha, Olena Hennadiivna; Ващенко, Тетяна Володимирівна; Ващенко, Татьяна Владимировна; Vashchenko, Tetiana Volodymyrivna; Рот-Сєров, Євгеній Володимирович; Рот-Серов, Евгений Владимирович; Rot-Sierov, Yevhenii Volodymyrovych; Клісіньскі, Я.С.; Шатова, В.М.
    Досліджено концептуальні засади упраління вибором стратегії інноваційного розвитку. Доведено, що інформація і знання - основа інноваційного розвитку підприємств. Істотно поглиблено і розвинено теоретико-методичні засади управління інноваційним розвитком машинобудівних підпрємств. Розкрито маркетингове забезпечення інноваційного зростання. Проаналізовано стратегічні аспекти управління розподілом інноваційної продукції. Теоретичні положення звіту доведені до рівня конкретних методик.