Видання, зареєтровані у фондах бібліотеки
Permanent URI for this communityhttps://devessuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/56
Browse
Search Results
Item Історичний розвиток порубіжжя Північно-Східної України як засіб конструювання загальнонаціональної моделі історичної пам'яті(Сумський державний університет, 2017) Нестеренко, Вадим Анатолійович; Нестеренко, Вадим Анатольевич; Nesterenko, Vadym Anatoliiovych; Дегтярьов, Сергій Іванович; Дегтярев, Сергей Иванович; Dehtiarov, Serhii Ivanovych; Власенко, Валерій Миколайович; Власенко, Валерий Николаевич; Vlasenko, Valerii Mykolaiovych; Артюх, В`ячеслав Олексійович; Артюх, Вячеслав Алексеевич; Artiukh, Viacheslav Oleksiiovych; Звагельський, Віктор Борисович; Звагельский, Виктор Борисович; Zvahelskyi, Viktor Borysovych; Німенко, Наталія Анатоліївна; Нименко, Наталия Анатольевна; Nimenko, Nataliia Anatoliivna; Садівничий, Володимир Олексійович; Садовничий, Владимир Алексеевич; Sadivnychyi, Volodymyr Oleksiiovych; Король, Віталій Миколайович; Король, Виталий Николаевич; Korol, Vitalii Mykolaiovych; Кунцевич, Марія Павлівна; Кунцевич, Мария Павловна; Kuntsevych, Mariia Pavlivna; Стельникович, С.В.; Кудінов, Д.В.; Дегтярьова, Н.В.; Дегтяр, А.О.; Мостіпан, Т.С.В результаті виконання проекту визначено чинники, які впливали на формування історичної свідомості мешканців регіону, з’ясовано основні джерела формування історичної свідомості його жителів, визначено місце фактів минулого у сучасному контексті історичної пам’яті, встановлено специфіку впливу українсько-російського фронтиту на формування національної ідентичності українців Північної Слобожанщини, побудовано пізнавальну модель історичної пам’яті. Пізнавальна модель історичної пам’яті українського народу повинна бути структурованою. Для неї характерна і певна поетапність. У першу чергу вона повинна спиратися на такі елементи, як виховання (прививання низки загальнолюдських цінностей, зокрема почуття толерантності, поваги до власного народу, традицій, історії, в основі якого лежать відповідні приклади з української історії); освіта (вивчення української історії взагалі та регіональної зокрема у середніх та вищих навчальних закладах, роблячи акценти на найбільш важливих для України подіях і явищах – процеси державотворення, розвиток науки і культури, перемоги тощо); популяризація історичних знань про Україну, її народ, традиції, про відомих українців – громадських, політичних, культурних діячів, військових тощо.