Видання, зареєтровані у фондах бібліотеки

Permanent URI for this communityhttps://devessuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/56

Browse

Search Results

Now showing 1 - 3 of 3
  • Item
    Академічне письмо та оприлюднення наукових результатів. Професійного напряму
    (Сумський державний університет, 2019) Лютий, Тарас Володимирович; Лютый, Тарас Владимирович; Liutyi, Taras Volodymyrovych
    Мета:1. Здобути практичних навичок у структурованому, чіткому і зрозумілому та стислому викладенні персональної інформації у відповідності до логіки таких документів. 2. Навчитися створювати зв'язок між CV-формою та мотиваційним листом.
  • Item
    Академічне письмо та оприлюднення наукових результатів. Наукового напряму
    (Сумський державний університет, 2019) Лютий, Тарас Володимирович; Лютый, Тарас Владимирович; Liutyi, Taras Volodymyrovych
    Мета: 1. Здобути практичних навичок у структурованому, чіткому і зрозумілому та стислому викладенні персональної інформа-ції у відповідності до логіки таких документів. 2. Навчитися створювати зв'язок між CV-формою та мотиваційним листом.
  • Item
    Академічне письмо та оприлюднення наукових результатів
    (Сумський державний університет, 2019) Лютий, Тарас Володимирович; Лютый, Тарас Владимирович; Liutyi, Taras Volodymyrovych; Денисова, Олена Станіславівна; Денисова, Елена Станиславовна; Denysova, Olena Stanislavivna
    Загальна філософія організації досліджень у світі грунтується на двох "китах": мобільність трудових ресурсів та проектний характер фінансування. На пострадянських теренах така схема ще досі недорозвинена до належного рівня, та оскільки фінансування від Заходу суттєво більше – доцільно вивчати саме Західні моделі. Варто повторитися: ідеологічні питання ми будемо зачіпати лише за мірою їх впливу на практику, оскільки наша дисципліна – практично орієнтована. Наступна вербальна схема пояснює предмет та задачі курсу в рамках кар’єрних та фінансових питань дослідницької роботи. Підпунктами на схемі зазначені основні важливі аспекти, які ми будемо розглядати в рамках дисципліни.