Видання, зареєтровані у фондах бібліотеки

Permanent URI for this communityhttps://devessuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/56

Browse

Search Results

Now showing 1 - 3 of 3
  • Item
    Комерціалізація інновацій в умовах Індустрії 4.0
    (Сумський державний університет, 2023) Адамян, В.Я.; Андрющенко, І.С.; Бабаченко, Л.В.; Баранов, В.В; Білик, М.Ю.; Близнюк, О.П.; Бойко, О.М.; Бондар, Ю.А.; Бондаренко, В.М.; Васильконова, Е.О.; Велієва, В.О.; Вербицька, А.В.; Весперіс, Світлана Зієдонисівна; Vesperis, Svitlana Ziiedonysivna; Витвицька, О.Д.; Вишнівська, Б.В.; Вовк, В.Я.; Володін, С.А.; Гарафонова, О.І.; Герасименко, Ю.С.; Городняк, І.В.; Горох, О.В.; Горященко, Ю.Г.; Григораш, С.Ю.; Гуцалюк, О.М.; Дворник, І.В.; Дронова, Т.С.; Дубницький, В.І.; Євдокімова, М.О.; Жилякова, О.В.; Іванюта, М.О.; Ізотова, Л.І.; Капітон, А.М.; Карасьова, С.У.; Ковач, О.В.; Корсакієне, Р.; Кот, О.В.; Кофанов, О.Є.; Кофанова, О.В.; Криворучко, О.В.; Кришталь, Г.О.; Кузьмін, Д.В.; Куліш, Д.В.; Кухта, П.В.; Кущенко, О.І.; Лазаренко, Ю.О.; Лисак, Г.Г.; Лисенко, І.В.; Макогон, В.В.; Малій, О.Г.; Мандич, О.В.; Маслак, М.В.; Микитась, А.В.; Мішустіна, Т.С.; Міщенко, В.С.; Морозова, Г.С.; Нагаєва, Г.О.; Нагорна, О.В.; Нехорошкова, Ю.М.; Нєшева, А.Д.; Овчаренко, О.В.; Педченко, Н.С.; Попова, К.С.; Репіна, І.М.; Сагер, Людмила Юріївна; Saher, Liudmyla Yuriivna; Сєдєлєв, С.Г.; Ставерська, Т.О.; Степанов, В.М.; Стрілець, В.Ю.; Східницька, Г.В.; Таран, С.Ф.; Таранюк, К.В.; Таранюк, Леонід Миколайович; Taraniuk, Leonid Mykolaiovych; Тищенко, Д.О.; Труніна, І.М.; Франко, Л.С.; Франчук, Т.М.; Хоміць, Л.-О.І.; Хурдей, В.Д.; Цюцюра, М.І.; Чалюк, Ю.О.; Шахова, С.В.; Шуміло, Я.М.; Щербаченко, Вікторія Олексіївна; Shcherbachenko, Viktoriia Oleksiivna; Яковенко, Я.Ю.; Янковой, Р.В.
    У монографії розглянуто теоретико-методологічні та методичні підходи до вирішення проблеми комерціалізації інновацій. Висвітлено особливості здійснення інноваційного підприємництва, розкрито особливості впровадження інновацій у маркетинговому середовищі, викладено дослідження цифрових технологій та механізмів забезпечення комерціалізації інновацій, описані тенденції розвитку інноваційної діяльності в галузевому вимірі, визначено ключові аспекти забезпечення інтелектуального захисту в процесі комерціалізації інновацій, здійснено аналіз глобальних трендів розвитку інноваційної діяльності, досліджено ключові питання комерціалізації інновацій в Індустрії 4.0, а також проведено аналіз факторів впливу процесів Четвертої промислової революції та особливості формування інноваційної стратегії Суспільства 5.0.
  • Item
    Проблеми та перспективи переходу до вуглецево-нейтральної економіки
    (Сумський державний університет, 2022) Матвєєва, Юлiя Тагiбекiвна; Матвеева, Юлия Тагибековна; Matvieieva, Yuliia Tahibekivna; Вакуленко, Ігор Анатолійович; Вакуленко, Игорь Анатолиевич; Vakulenko, Ihor Anatoliiovych; Анісімова, О.Ю.; Бондар, Тетяна Вікторівна; Бондарь, Татьяна Викторовна; Bondar, Tetiana Viktorivna; Длугопольський, О.В.; Дума, О.І.; Затонацька, Т.Г.; Кубатко, Вікторія Василівна; Кубатко, Виктория Васильевна; Kubatko, Viktoriia Vasylivna; Кузнєцова, Т.В.; Макарова, В.В.; Мінченко, Марія Геннадіївна; Минченко, Мария Геннадьевна; Minchenko, Mariia Hennadiivna; Олефіренко, Олег Михайлович; Олефиренко, Олег Михайлович; Olefirenko, Oleh Mykhailovych; Опанасюк, Юлія Анатоліївна; Опанасюк, Юлия Анатольевна; Opanasiuk, Yuliia Anatoliivna; Петрина, В.В.; Пушкарь, А.Я.; Сагер, Людмила Юріївна; Сагер, Людмила Юрьевна; Saher, Liudmyla Yuriivna; Тимощенко, В.Ю.; Хааг, В.Х.; Чигрин, Олена Юріївна; Чигрин, Елена Юрьевна; Chygryn, Olena Yuriivna
    У монографії проаналізовано проблеми та перспективи переходу до вуглецево-нейтральної економіки в Україні. Досліджено теоретичні та методологічні засади формування концепції зеленої конкурентоспроможності підприємств енергетичного сектору з метою подальшого вдосконалення категоріального апарату та формування системи організаційно-економічних засад її забезпечення. Розглянуто особливості формування механізму інноваційного менеджменту на підприємстві енергетичної галузі на базі впровадження технологій відновлюваної енергетики. Охарактеризовано організаційно-економічні засади трансферу інновацій в енергетичному секторі. Досліджено механізм менеджменту зовнішньоекономічної діяльності підприємств, пов’язаний зі СВАМ (Carbon Border Adjustment Mechanism), який призначений для фінансових стягнень під час оформлення імпортування товарів за їх вуглецевим слідом і є стратегічно важливим стимулюванням чистої екології. Обґрунтовано актуальність переходу до вуглецево-нейтральної економічної системи в контексті глобальних економічних трансформацій під впливом війни 2022 в Україні. Розглянуто можливість переходу України на шлях вуглецево-нейтральної економіки за умови організації сталого сільськогосподарського землекористування. Досліджено закордонний досвід та проаналізовано українські реалії щодо використання мотиваційних драйверів інноваційної діяльності в галузі відновлюваної енергетики. Особливу увагу приділено досвіду з розвитку відновлюваної енергетики в Нідерландах. Проведено моделювання впливу фактору освіти на рівень захисту довкілля у світі.
  • Item
    Marketing distribution policy
    (Sumy State University, 2022) Сигида, Любов Олексіївна; Сигида, Любовь Алексеевна; Syhyda, Liubov Oleksiivna; Сагер, Людмила Юріївна; Сагер, Людмила Юрьевна; Saher, Liudmyla Yuriivna; Олефіренко, Олег Михайлович; Олефиренко, Олег Михайлович; Olefirenko, Oleh Mykhailovych
    The textbook discusses the theoretical and methodological foundations of marketing distribution policy, in particular, the development, management, and control of marketing channels at the enterprises, the establishment of relationships between participants in the marketing channels, the formation of supply chains. The textbook is intended for top managers of industrial enterprises, specialists, and scientists in the field of sales management and related fields. It will be useful for teachers, graduate students, and students of economic specialties of higher education institutions, also, to a wide range of readers who are interested in the problems of marketing distribution policy. The textbook contains a large number of examples and factual materials illustrating the theoretical foundations.