Видання, зареєтровані у фондах бібліотеки

Permanent URI for this communityhttps://devessuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/56

Browse

Search Results

Now showing 1 - 3 of 3
  • Item
    Комерціалізація інновацій в умовах Індустрії 4.0
    (Сумський державний університет, 2023) Адамян, В.Я.; Андрющенко, І.С.; Бабаченко, Л.В.; Баранов, В.В; Білик, М.Ю.; Близнюк, О.П.; Бойко, О.М.; Бондар, Ю.А.; Бондаренко, В.М.; Васильконова, Е.О.; Велієва, В.О.; Вербицька, А.В.; Весперіс, Світлана Зієдонисівна; Vesperis, Svitlana Ziiedonysivna; Витвицька, О.Д.; Вишнівська, Б.В.; Вовк, В.Я.; Володін, С.А.; Гарафонова, О.І.; Герасименко, Ю.С.; Городняк, І.В.; Горох, О.В.; Горященко, Ю.Г.; Григораш, С.Ю.; Гуцалюк, О.М.; Дворник, І.В.; Дронова, Т.С.; Дубницький, В.І.; Євдокімова, М.О.; Жилякова, О.В.; Іванюта, М.О.; Ізотова, Л.І.; Капітон, А.М.; Карасьова, С.У.; Ковач, О.В.; Корсакієне, Р.; Кот, О.В.; Кофанов, О.Є.; Кофанова, О.В.; Криворучко, О.В.; Кришталь, Г.О.; Кузьмін, Д.В.; Куліш, Д.В.; Кухта, П.В.; Кущенко, О.І.; Лазаренко, Ю.О.; Лисак, Г.Г.; Лисенко, І.В.; Макогон, В.В.; Малій, О.Г.; Мандич, О.В.; Маслак, М.В.; Микитась, А.В.; Мішустіна, Т.С.; Міщенко, В.С.; Морозова, Г.С.; Нагаєва, Г.О.; Нагорна, О.В.; Нехорошкова, Ю.М.; Нєшева, А.Д.; Овчаренко, О.В.; Педченко, Н.С.; Попова, К.С.; Репіна, І.М.; Сагер, Людмила Юріївна; Saher, Liudmyla Yuriivna; Сєдєлєв, С.Г.; Ставерська, Т.О.; Степанов, В.М.; Стрілець, В.Ю.; Східницька, Г.В.; Таран, С.Ф.; Таранюк, К.В.; Таранюк, Леонід Миколайович; Taraniuk, Leonid Mykolaiovych; Тищенко, Д.О.; Труніна, І.М.; Франко, Л.С.; Франчук, Т.М.; Хоміць, Л.-О.І.; Хурдей, В.Д.; Цюцюра, М.І.; Чалюк, Ю.О.; Шахова, С.В.; Шуміло, Я.М.; Щербаченко, Вікторія Олексіївна; Shcherbachenko, Viktoriia Oleksiivna; Яковенко, Я.Ю.; Янковой, Р.В.
    У монографії розглянуто теоретико-методологічні та методичні підходи до вирішення проблеми комерціалізації інновацій. Висвітлено особливості здійснення інноваційного підприємництва, розкрито особливості впровадження інновацій у маркетинговому середовищі, викладено дослідження цифрових технологій та механізмів забезпечення комерціалізації інновацій, описані тенденції розвитку інноваційної діяльності в галузевому вимірі, визначено ключові аспекти забезпечення інтелектуального захисту в процесі комерціалізації інновацій, здійснено аналіз глобальних трендів розвитку інноваційної діяльності, досліджено ключові питання комерціалізації інновацій в Індустрії 4.0, а також проведено аналіз факторів впливу процесів Четвертої промислової революції та особливості формування інноваційної стратегії Суспільства 5.0.
  • Item
    Комерціалізація інновацій: захист інтелектуального капіталу, маркетинг та комунікації
    (Сумський державний університет, 2022)
    У монографії розглядаються теоретико-методологічні та методичні підходи до вирішення проблеми комерціалізації інновацій. Висвітлено особливості здійснення інноваційного підприємництва, розкриті соціальні аспекти інноваційної підприємницької діяльності, систематизовані та розкриті особливості інновацій у цифровому маркетинговому середовищі, описані економічні та організаційні особливості комерціалізації інновацій, визначені ключові аспекти забезпечення інтелектуального захисту у процесі комерціалізації інновацій, викладено дослідження цифрових технологій та механізмів забезпечення комерціалізації інновацій, а також здійснено аналіз глобальних трендів розвитку інноваційної діяльності.
  • Item
    Маркетинг у цифровому середовищі
    (Сумський державний університет, 2021) Летуновська, Наталія Євгенівна; Летуновская, Наталия Евгеньевна; Letunovska, Nataliia Yevhenivna; Хоменко, Лілія Миколаївна; Хоменко, Лилия Николаевна; Khomenko, Liliia Mykolaivna; Люльов, Олексій Валентинович; Люлев, Алексей Валентинович; Liulov, Oleksii Valentynovych
    У підручнику наведено положення, що розкривають сутність маркетингу в цифровому середовищі, й основні інструменти, необхідні маркетологові для успішної реалізації різноспрямованих проєктів у мережі «Інтернет». Зокрема, розглянуто види інтернет-бізнесу, бізнес-моделі та особливості створення бізнесу в інтернет-середовищі, інтернет-маркетинг, розроблення й просування вебресурсу. Проаналізовано практичні аспекти, що ілюструють теоретичні положення маркетингу в цифровому середовищі. Підручник містить комплекс практичних завдань, кейси та тести для перевірки рівня знань. Рекомендований студентам економічних спеціальностей і спеціальностей у сфері інтернет-бізнесу, маркетологам, викладачам-практикам, аспірантам, а також широкому колу читачів, яких цікавлять питання маркетингу в цифровому середовищі.