Видання, зареєтровані у фондах бібліотеки
Permanent URI for this communityhttps://devessuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/56
Browse
30 results
Search Results
Item Когнітивна модель комерціалізації інновацій в умовах Індустрії 4.0: захист інтелектуального капіталу, маркетинг та комунікації(Сумський державний університет, 2022) Сагер, Людмила Юріївна; Saher, Liudmyla Yuriivna; Сигида, Любов Олексіївна; Syhyda, Liubov Oleksiivna; Самойлікова, Анастасiя Вiкторiвна; Samoilikova, Anastasiia Viktorivna; Щербаченко, Вікторія Олексіївна; Shcherbachenko, Viktoriia Oleksiivna; Росохата, Анна Сергіївна; Rosokhata, Anna Serhiivna; Котенко, Станіслав Ігорович; Kotenko, Stanislav Ihorovych; Тютюник, Інна Володимирівна; Tiutiunyk, Inna Volodymyrivna; Хоменко, Лілія Миколаївна; Khomenko, Liliia Mykolaivna; Нехорошкова, Юлія Миколаївна; Nekhoroshkova, Yuliia Mykolaivna; Ілляшенко, А.П.; Шевченко, К.В.; Шимошенко, А.О.; Назаренко, А.П.Об’єкт дослідження – економічні відносини, що виникають між стейкхолдерами у процесі перетворення ідеї в інновації, а далі – в економічну вигоду, з урахуванням відповідного маркетингово-комунікаційного супроводу й інтелектуальної захищеності. Мета роботи – формалізація оптимальних умов для дифузії та масштабування інновацій на глобальному ринку в умовах Індустрії 4.0 на основі розробленої когнітивної моделі комерціалізації інновацій, яка стане основою формування дорожньої карти оптимізації комерціалізаційних процесів на основі поєднує трьох критеріальних ознак – ефективні комунікації, інтелектуальна захищеність та маркетинговий супровід. В результаті підготовки наукової роботи, виконавцями отримано такі результати: 1. Систематизовано теоретичні підходи та кращі світові практики комерціалізації інновацій. 2. Здійснено аналіз світового досвіду розроблення моделей комерціалізації інновацій, що містять переваги та прогалини цих моделей. 3. Розроблено методологічні схеми розширеної та спрощеної комунікаційної взаємодії учасників ланцюга комерціалізації інновацій, що враховують типи стейкхолдерів, залучених до конкретних ланцюгів, та комбінацію їх «жорстких» і «м’яких» навичок.Item Основи менеджменту та маркетингу сфери фізичної культури і спорту(Сумський державний університет, 2024) Король, Світлана Анатоліївна; Korol, Svitlana Anatoliivna; Долгова, Наталія Олександрівна; Dolgova, Nataliia OleksandrivnaПоданий лекційний матеріал дозволить досягнути студентами сучасних конструктивних знань і професійних вмінь із менеджменту та маркетингу у сфері фізичної культури і спорті та застосовувати їх у майбутній професійній діяльності.Item Комерціалізація інновацій в умовах Індустрії 4.0(Сумський державний університет, 2023) Адамян, В.Я.; Андрющенко, І.С.; Бабаченко, Л.В.; Баранов, В.В; Білик, М.Ю.; Близнюк, О.П.; Бойко, О.М.; Бондар, Ю.А.; Бондаренко, В.М.; Васильконова, Е.О.; Велієва, В.О.; Вербицька, А.В.; Весперіс, Світлана Зієдонисівна; Vesperis, Svitlana Ziiedonysivna; Витвицька, О.Д.; Вишнівська, Б.В.; Вовк, В.Я.; Володін, С.А.; Гарафонова, О.І.; Герасименко, Ю.С.; Городняк, І.В.; Горох, О.В.; Горященко, Ю.Г.; Григораш, С.Ю.; Гуцалюк, О.М.; Дворник, І.В.; Дронова, Т.С.; Дубницький, В.І.; Євдокімова, М.О.; Жилякова, О.В.; Іванюта, М.О.; Ізотова, Л.І.; Капітон, А.М.; Карасьова, С.У.; Ковач, О.В.; Корсакієне, Р.; Кот, О.В.; Кофанов, О.Є.; Кофанова, О.В.; Криворучко, О.В.; Кришталь, Г.О.; Кузьмін, Д.В.; Куліш, Д.В.; Кухта, П.В.; Кущенко, О.І.; Лазаренко, Ю.О.; Лисак, Г.Г.; Лисенко, І.В.; Макогон, В.В.; Малій, О.Г.; Мандич, О.В.; Маслак, М.В.; Микитась, А.В.; Мішустіна, Т.С.; Міщенко, В.С.; Морозова, Г.С.; Нагаєва, Г.О.; Нагорна, О.В.; Нехорошкова, Ю.М.; Нєшева, А.Д.; Овчаренко, О.В.; Педченко, Н.С.; Попова, К.С.; Репіна, І.М.; Сагер, Людмила Юріївна; Saher, Liudmyla Yuriivna; Сєдєлєв, С.Г.; Ставерська, Т.О.; Степанов, В.М.; Стрілець, В.Ю.; Східницька, Г.В.; Таран, С.Ф.; Таранюк, К.В.; Таранюк, Леонід Миколайович; Taraniuk, Leonid Mykolaiovych; Тищенко, Д.О.; Труніна, І.М.; Франко, Л.С.; Франчук, Т.М.; Хоміць, Л.-О.І.; Хурдей, В.Д.; Цюцюра, М.І.; Чалюк, Ю.О.; Шахова, С.В.; Шуміло, Я.М.; Щербаченко, Вікторія Олексіївна; Shcherbachenko, Viktoriia Oleksiivna; Яковенко, Я.Ю.; Янковой, Р.В.У монографії розглянуто теоретико-методологічні та методичні підходи до вирішення проблеми комерціалізації інновацій. Висвітлено особливості здійснення інноваційного підприємництва, розкрито особливості впровадження інновацій у маркетинговому середовищі, викладено дослідження цифрових технологій та механізмів забезпечення комерціалізації інновацій, описані тенденції розвитку інноваційної діяльності в галузевому вимірі, визначено ключові аспекти забезпечення інтелектуального захисту в процесі комерціалізації інновацій, здійснено аналіз глобальних трендів розвитку інноваційної діяльності, досліджено ключові питання комерціалізації інновацій в Індустрії 4.0, а також проведено аналіз факторів впливу процесів Четвертої промислової революції та особливості формування інноваційної стратегії Суспільства 5.0.Item Комерціалізація інновацій: захист інтелектуального капіталу, маркетинг та комунікації(Сумський державний університет, 2022)У монографії розглядаються теоретико-методологічні та методичні підходи до вирішення проблеми комерціалізації інновацій. Висвітлено особливості здійснення інноваційного підприємництва, розкриті соціальні аспекти інноваційної підприємницької діяльності, систематизовані та розкриті особливості інновацій у цифровому маркетинговому середовищі, описані економічні та організаційні особливості комерціалізації інновацій, визначені ключові аспекти забезпечення інтелектуального захисту у процесі комерціалізації інновацій, викладено дослідження цифрових технологій та механізмів забезпечення комерціалізації інновацій, а також здійснено аналіз глобальних трендів розвитку інноваційної діяльності.Item Маркетинг у цифровому середовищі(Сумський державний університет, 2021) Летуновська, Наталія Євгенівна; Летуновская, Наталия Евгеньевна; Letunovska, Nataliia Yevhenivna; Хоменко, Лілія Миколаївна; Хоменко, Лилия Николаевна; Khomenko, Liliia Mykolaivna; Люльов, Олексій Валентинович; Люлев, Алексей Валентинович; Liulov, Oleksii ValentynovychУ підручнику наведено положення, що розкривають сутність маркетингу в цифровому середовищі, й основні інструменти, необхідні маркетологові для успішної реалізації різноспрямованих проєктів у мережі «Інтернет». Зокрема, розглянуто види інтернет-бізнесу, бізнес-моделі та особливості створення бізнесу в інтернет-середовищі, інтернет-маркетинг, розроблення й просування вебресурсу. Проаналізовано практичні аспекти, що ілюструють теоретичні положення маркетингу в цифровому середовищі. Підручник містить комплекс практичних завдань, кейси та тести для перевірки рівня знань. Рекомендований студентам економічних спеціальностей і спеціальностей у сфері інтернет-бізнесу, маркетологам, викладачам-практикам, аспірантам, а також широкому колу читачів, яких цікавлять питання маркетингу в цифровому середовищі.Item Дослідження проблем та перспектив інноваційного зростання вітчизняної економіки(Сумський державний університет, 2018) Ілляшенко, Сергій Миколайович; Ильяшенко, Сергей Николаевич; Illiashenko, Serhii Mykolaiovych; Божкова, Вікторія Вікторівна; Божкова, Виктория Викторовна; Bozhkova, Viktoriia Viktorivna; Шипуліна, Юлія Сергіївна; Шипулина, Юлия Сергеевна; Shypulina, Yuliia Serhiivna; Ілляшенко, Наталія Сергіївна; Ильяшенко, Наталия Сергеевна; Illiashenko, Nataliia Serhiivna; Нагорний, Євген Ігорович; Нагорный, Евгений Игоревич; Nahornyi, Yevhen Ihorovych; Грищенко, Олена Федорівна; Грищенко, Елена Федоровна; Hryshchenko, Olena Fedorivna; Голишева, Євгенія Олексіївна; Голышева, Евгения Алексеевна; Holysheva, Yevheniia Oleksiivna; Мельник, Юлія Миколаївна; Мельник, Юлия Николаевна; Melnyk, Yuliia Mykolaivna; Горета, Любов В`ячеславівна; Горета, Любовь Вячеславовна; Horeta, Liubov Viacheslavivna; Ступнікова, К.Б.; Меркун, І.В.; Жиронкін, К.Є.Мета роботи – наукове обґрунтування і розроблення теоретико-методичних основ щодо формування і розвитку середовища сприятливого для активізації процесів інноваційного зростання вітчизняної економіки.Item Механізм управління знаннями в системі інноваційного розвитку господарюючих суб'єктів(Сумський державний університет, 2018) Шипуліна, Юлія Сергіївна; Шипулина, Юлия Сергеевна; Shypulina, Yuliia Serhiivna; Ілляшенко, Сергій Миколайович; Ильяшенко, Сергей Николаевич; Illiashenko, Serhii Mykolaiovych; Ілляшенко, Наталія Сергіївна; Ильяшенко, Наталия Сергеевна; Illiashenko, Nataliia Serhiivna; Нагорний, Євген Ігорович; Нагорный, Евгений Игоревич; Nahornyi, Yevhen Ihorovych; Олефіренко, Олег Михайлович; Олефиренко, Олег Михайлович; Olefirenko, Oleh Mykhailovych; Ващенко, Тетяна Володимирівна; Ващенко, Татьяна Владимировна; Vashchenko, Tetiana Volodymyrivna; Шевлюга, Олена Геннадіївна; Шевлюга, Елена Геннадьевна; Shevliuha, Olena HennadiivnaОб’єкт дослідження – процеси управління знаннями в системі інноваційного розвитку підприємств та установ, а також національної економіки у цілому. Мета роботи – формування засад організаційно-економічного механізму управління продукуванням і комерціалізацією знань на рівні держави, галузі, окремої організації які б дозволяли визначати і посилювати їх порівняльні переваги, обирати і реалізовувати на цій основі перспективні напрями їх інноваційного розвитку в перманентно нестабільних умовах сучасної економіки.Item Маркетинг(Сумський державний університет, 2018) Бондаренко, Алла Федорівна; Бондаренко, Алла Федоровна; Bondarenko, Alla Fedorivna; Гордієнко, Віта Павлівна; Гордиенко, Вита Павловна; Hordiienko, Vita Pavlivna; Дутченко, Олена Олегівна; Дутченко, Елена Олеговна; Dutchenko, Olena OlehivnaУ навчально-методичному посібнику зосереджено комплекс навчально-методичного забезпечення, необхідний для самостійного вивчення дисципліни. У посібнику розкриті сутність маркетингу та його сучасна концепція; наведена класифікація маркетингу, характеристика маркетингового середовища; визначена роль маркетингових досліджень, маркетингової товарної, цінової політики та політики продажу і просування; послідовно розкрите значення планування, організації та контролю маркетингу. Навчально-методичний посібник рекомендований для студентів економічних ЗВО освітньо-кваліфікаційного рівня «бакалавр» усіх напрямків підготовки.Item Розробка фундаментальних основ маркетингової політики підприємств в умовах ринкової економіки(Сумський державний університет, 2017) Божкова, Вікторія Вікторівна; Божкова, Виктория Викторовна; Bozhkova, Viktoriia Viktorivna; Ілляшенко, Сергій Миколайович; Ильяшенко, Сергей Николаевич; Illiashenko, Serhii Mykolaiovych; Тєлєтов, Олександр Сергійович; Телетов, Александр Сергеевич; Tielietov, Oleksandr Serhiiovych; Біловодська, Олена Анатоліївна; Беловодская, Елена Анатольевна; Bilovodska, Olena Anatoliivna; Нагорний, Євген Ігорович; Нагорный, Евгений Игоревич; Nahornyi, Yevhen Ihorovych; Мельник, Юлія Миколаївна; Мельник, Юлия Николаевна; Melnyk, Yuliia Mykolaivna; Ілляшенко, Наталія Сергіївна; Ильяшенко, Наталия Сергеевна; Illiashenko, Nataliia Serhiivna; Грищенко, Олена Федорівна; Грищенко, Елена Федоровна; Hryshchenko, Olena Fedorivna; Дериколенко, Олександр Миколайович; Дериколенко, Александр Николаевич; Derykolenko, Oleksandr Mykolaiovych; Сагер, Людмила Юріївна; Сагер, Людмила Юрьевна; Saher, Liudmyla Yuriivna; Сигида, Любов Олексіївна; Сигида, Любовь Алексеевна; Syhyda, Liubov Oleksiivna; Шевлюга, Олена Геннадіївна; Шевлюга, Елена Геннадьевна; Shevliuha, Olena Hennadiivna; Летуновська, Наталія Євгенівна; Летуновская, Наталия Евгеньевна; Letunovska, Nataliia Yevhenivna; Гайдабрус, Наталія Віталіївна; Гайдабрус, Наталия Виталиевна; Haidabrus, Nataliia Vitaliivna; Латунова, Дар`я Андріївна; Латунова, Дарья Андреевна; Latunova, Daria Andriivna; Горета, Л.В.; Косторнова, С.О.; Миколаєнко, М.С.; Данилюк, Ю.М.; Река, О.С.; Смірнова, Г.Ю.Об’єкт дослідження – процеси формування маркетингової політики вітчизняних підприємств в умовах ринкової економіки, засновані на сучасному баченні тенденцій розвитку. Мета роботи – наукове обґрунтування і розроблення теоретико-методичних основ маркетингової політики підприємств у контексті інноваційного розвитку з урахуванням сучасних особливостей комунікаційної та інноваційної діяльності підприємств.Item Механізм управління знаннями в системі інноваційного розвитку господарюючих суб'єктів(Сумський державний університет, 2017) Шипуліна, Юлія Сергіївна; Шипулина, Юлия Сергеевна; Shypulina, Yuliia Serhiivna; Нагорний, Євген Ігорович; Нагорный, Евгений Игоревич; Nahornyi, Yevhen Ihorovych; Ілляшенко, Сергій Миколайович; Ильяшенко, Сергей Николаевич; Illiashenko, Serhii Mykolaiovych; Олефіренко, Олег Михайлович; Олефиренко, Олег Михайлович; Olefirenko, Oleh Mykhailovych; Ілляшенко, Наталія Сергіївна; Ильяшенко, Наталия Сергеевна; Illiashenko, Nataliia Serhiivna; Біловодська, Олена Анатоліївна; Беловодская, Елена Анатольевна; Bilovodska, Olena Anatoliivna; Мельник, Юлія Миколаївна; Мельник, Юлия Николаевна; Melnyk, Yuliia Mykolaivna; Голишева, Євгенія Олексіївна; Голышева, Евгения Алексеевна; Holysheva, Yevheniia Oleksiivna; Ващенко, Тетяна Володимирівна; Ващенко, Татьяна Владимировна; Vashchenko, Tetiana Volodymyrivna; Шевлюга, Олена Геннадіївна; Шевлюга, Елена Геннадьевна; Shevliuha, Olena Hennadiivna; Летуновська, Наталія Євгенівна; Летуновская, Наталия Евгеньевна; Letunovska, Nataliia Yevhenivna; Провозін, Микола Васильович; Провозин, Николай Васильевич; Provozin, Mykola Vasylovych; Грищенко, Олена Федорівна; Грищенко, Елена Федоровна; Hryshchenko, Olena Fedorivna; Домашенко, Марина Дмитрівна; Домашенко, Марина Дмитриевна; Domashenko, Maryna Dmytrivna; Троян, Марія Юріївна; Троян, Мария Юрьевна; Troian, Mariia Yuriivna; Школа, Вікторія Юріївна; Школа, Виктория Юрьевна; Shkola, Viktoriia Yuriivna; Івашова, Надія Василівна; Ивашова, Надежда Васильевна; Ivashova, Nadiia Vasylivna; Старків, І.Л.Об’єкт дослідження – процеси управління знаннями в системі інноваційного розвитку підприємств та установ, а також національної економіки у цілому. Мета роботи – формування засад організаційно-економічного механізму управління продукуванням і комерціалізацією знань на рівні держави, галузі, окремої організації які б дозволяли визначати і посилювати їх порівняльні переваги, обирати і реалізовувати на цій основі перспективні напрями їх інноваційного розвитку в перманентно нестабільних умовах сучасної економіки.
- «
- 1 (current)
- 2
- 3
- »