Видання, зареєтровані у фондах бібліотеки

Permanent URI for this communityhttps://devessuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/56

Browse

Search Results

Now showing 1 - 10 of 161
  • Item
    To Make the World Smarter and Safer
    (Sumy State University, 2023)
    У матеріалах подані тези XVII Всеукраїнської науково-практичної конференції студентів, аспірантів та викладачів Лінгвістичного навчально методичного центру кафедри іноземних мов та лінгводидактики СумДУ. До збірника ввійшли наукові дослідження, присвячені актуальним проблемам сучасних інноваційних технологій та процесів у науці, техніці та різних сферах людської діяльності.
  • Item
    Перший крок у науку
    (Сумський державний університет, 2023)
    Основне завдання конференції – подолання традиційного розриву між наукою та освітою. Завдання конференції: формування зацікавленості молоді до наукової роботи; підготовка талановитої молоді для подальшої наукової роботи; підготовка молоді до участі у наукових конференціях; формування уявлень студентів про напрямки наукової роботи, що проводиться кафедрами СумДУ.
  • Item
    Освіта, наука та виробництво: розвиток та перспективи
    (Сумський державний університет, 2023)
    Збірник містить матеріали VІІI Всеукраїнської науково-методичної конференції «Освіта, наука та виробництво: розвиток та перспективи», що проводиться на базі Шосткинського інституту Сумського державного університету. Тематика поданих матеріалів охоплює широке коло питань, присвячених актуальним проблемам сучасної освіти, науки та виробництва. Видання корисне, викладачам, аспірантам і студентам вищих навчальних закладів, науковим співробітникам, працівникам хімічної промисловості, фахівцям інформаційних технологій виробництва, вчителям загальноосвітніх шкіл.
  • Item
    The transformation of the higher education system in Ukraine: proposals and perspectives
    (Szczecin: Centre of Sociological Research, 2022) Васильєва, Тетяна Анатоліївна; Васильева, Татьяна Анатольевна; Vasylieva, Tetiana Anatoliivna; Котенко, Станіслав Ігорович; Котенко, Станислав Игоревич; Kotenko, Stanislav Ihorovych; Артюхов, Артем Євгенович; Артюхов, Артем Евгеньевич; Artiukhov, Artem Yevhenovych; Щербаченко, Вікторія Олексіївна; Щербаченко, Виктория Алексеевна; Shcherbachenko, Viktoriia Oleksiivna; Башлай, Ольга Володимирівна; Башлай, Ольга Владимировна; Bashlai, Olha Volodymyrivna; Волк, Юрій Юрійович; Волк, Юрий Юрьевич; Volk, Yurii Yuriiovych; Рибальченко, Світлана Миколаївна; Рыбальченко, Светлана Николаевна; Rybalchenko, Svitlana Mykolaivna; Артюхова, Надія Олександрівна; Артюхова, Надежда Александровна; Artiukhova, Nadiia Oleksandrivna; Orlova, N.; Kozyryeva, O.; Garafonova, O.; Marhasova, V.; Tkalenko, N.V.; Lashuk, O.; Perminova, V.; Hryhorash, O.; Kornyeyev, M.; Hryhorash, O.; Onyshchenko, S.; Ageicheva, A.; Maslii, O.; Denysovets, I.; Лукаш, Ольга Анатоліївна; Лукаш, Ольга Анатольевна; Lukash, Olha Anatoliivna; Левенок, Інна Сергіївна; Левенок, Инна Сергеевна; Levenok, Inna Serhiivna; Сидоренко, Ольга Павлівна; Сидоренко, Ольга Павловна; Sydorenko, Olha Pavlivna; Borozenets, D.; Semenova, N.V.; Wernidub, O.M.; Silvana, I.
    Економічні успіхи розвинених країн, як показує практика, досягаються завдяки розвитку освіти та наукових досліджень, які швидко освоюються. Освіту людей можна розглядати як ефективний фактор економічного зростання. Водночас це найважливіша складова людського капіталу, який акумулюється в суспільстві і стає основним економічним ресурсом. Проте її довгостроковий розвиток потребує державної підтримки. Досвід надання державної підтримки та розвитку освіти в передових країнах світу може бути корисним для України, яка потребує реформування системи освіти та побудови інноваційної економіки. Але тут потрібно чітко уявляти собі проблеми, які виникнуть, і шукати шляхи їх вирішення. Вирішення проблем освітнього простору наразі ускладнено повномасштабною війною та пандемічним станом, за якого COVID-19 отримав постійну «прописку» у сучасному світі. Актуальність дослідження визначається зростанням проблем в освіті, зумовлених зовнішніми та внутрішніми факторами, важливістю забезпечення якісної освіти на всіх рівнях та підтримки міжвузівської співпраці. Російська військова агресія, часткове знищення навчального фонду, велика кількість переселенців та багатогодинні відключення електроенергії унеможливлюють процес якісної ініціації, як наживо, так і онлайн. Ця монографія покликана акцентувати увагу на складних і, водночас, важливих викликах освітнього середовища, які, у свою чергу, можуть змінити майбутнє нашої країни.
  • Item
    Educational and Financial Inclusion as Key Drivers of Economic Resilience
    (Український інститут інтелектуальної власності, 2021) Діденко, Ірина Вікторівна; Диденко, Ирина Викторовна; Didenko, Iryna Viktorivna; Воронцова, Анна Сергіївна; Воронцова, Анна Сергеевна; Vorontsova, Anna Serhiivna; Койбічук, Віталія Василівна; Койбичук, Виталия Васильевна; Koibichuk, Vitaliia Vasylivna; Гриценко, Костянтин Григорович; Гриценко, Константин Григорьевич; Hrytsenko, Kostiantyn Hryhorovych; Кушнерьов, Олександр Сергійович; Кушнерёв, Александр Сергеевич; Kushnerov, Oleksandr Serhiiovych
    Сучасному споживачеві на ринку фінансових послуг для досягнення успіху необхідні технічні можливості для тимчасового розміщення вільних фінансових ресурсів на ринку та відповідні знання та навички для раціонального «існування» у фінансовому середовищі. Тема фінансової інклюзії та фінансової грамотності активно піднімається світовою спільнотою згідно з дослідженнями організації CGAP (Консультативна група допомоги бідним). У контексті цілей сталого розвитку Організації Об’єднаних Націй щодо подолання світової бідності, покращення освіти та охорони здоров’я саме підвищення фінансової грамотності та фінансової інклюзії сприятимуть цьому. Метою цього дослідження є оцінка впливу освітніх детермінант фінансової інклюзії як основного фактора економічної стійкості. Дослідження в статті здійснюється в такій логічній послідовності: формування вхідних даних; розрахунок інтегрального показника фінансової включеності; формалізація функціональних зв’язків між освітніми детермінантами та інтегральним показником фінансової інклюзії шляхом побудови логіт- та пробіт-моделей. Об’єктом дослідження на 2017 р. було обрано 93 країни з різним рівнем економічного розвитку. Дослідження емпірично підтверджує наведену гіпотезу, про що свідчать такі виявлені залежності. Дослідження показало, що освітні детермінанти по-різному впливають на фінансову інклюзивність. Підвищення рівня фінансової грамотності, тривалості обов’язкової освіти, державних витрат на освіту, співвідношення кількості учнів і вчителів, зарахування до середньої школи позитивно впливають на рівень фінансової доступності. Зарахування до початкової школи негативно впливає на фінансову доступність. Дослідження рекомендує уряду запровадити політику, яка заохочуватиме навчальні заклади різних рівнів запроваджувати курси фінансової грамотності, що сприятиме підвищенню фінансової доступності.
  • Item
    Ціннісно-орієнтований підхід в освіті і виклики євроінтеграції
    (Сумський державний університет, 2022)
    До збірника увійшли наукові статті та повідомлення викладачів, студентів, учених та аспірантів ЗВО і наукових установ, викладачів закладів вищої та фахової передвищої освіти, вчителів шкіл, виголошені в рамках ІІІ Всеукраїнської науково-методичної конференції «Ціннісно-орієнтований підхід в освіті і виклики євроінтеграції», присвяченої актуальним питанням європейських студій, педагогіки, політики, історії та права.
  • Item
    Освіта, наука та виробництво: розвиток та перспективи
    (Сумський державний університет, 2022)
    Збірник містить матеріали VІI Всеукраїнської науково-методичної конференції «Освіта, наука та виробництво: розвиток та перспективи», що проводиться на базі Шосткинського інституту Сумського державного університету. Тематика поданих матеріалів охоплює широке коло питань, присвячених актуальним проблемам сучасної освіти, науки та виробництва.
  • Item
    Шляхи вдосконалення позааудиторної роботи студентів
    (Сумський державний університет, 2022)
    Дистанційна освіта почала широко використовуватись в освітній практиці з появою інформаційно-комунікаційних технологій. Це дало змогу здобути вищу освіту людям, які проживали у віддалених куточках нашої країни, за кордоном, або мали обмежені можливості пересування. Увесь навчальний процес був переведений в online режим. Дистанційне навчання сприяє виникненню потреби у отриманні знань, умінь і навичок; дозволяє розвинути творчі і дослідницькі якості; сприяє розвиненню наряду зі спеціалізованими soft skills – навичок.
  • Item
    Перший крок у науку
    (Сумський державний університет, 2022)
    Основне завдання конференції – подолання традиційного розриву між наукою та освітою. Завдання конференції: формування зацікавленості молоді до наукової роботи; підготовка талановитої молоді для подальшої наукової роботи; підготовка молоді до участі у наукових конференціях; формування уявлень студентів про напрямки наукової роботи, що проводиться кафедрами СумДУ.
  • Item
    To Make the World Smarter and Safer
    (Сумський державний університет, 2022)
    У матеріалах подані тези XVI Всеукраїнської науково-практичної конференції студентів, аспірантів та викладачів Лінгвістичного навчальнометодичного центру кафедри іноземних мов СумДУ. До збірника ввійшли наукові дослідження, присвячені актуальним проблемам сучасних інноваційних технологій та процесів у науці, техніці та різних сферах людської діяльності.