Факультет електроніки та інформаційних технологій (ЕлІТ)
Permanent URI for this communityhttps://devessuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/20
Browse
Search Results
Item Система детекції та розпізнавання облич(Сумський державний університет, 2020) Оніпко, А.П.Розроблено систему детекції та розпізнавання облич,на основі вхідних даних. Розроблений алгоритм реалізовано у формі програмного забезпечення. Для реалізації алгоритму використовувалися бібліотеки які вміщають математичні алгоритми для розпізнавання та детекції, дають змогу підключити базу даних. Програмний додаток був реалізований у програмному середовищі Visual Studio 2019, в якому і був реалізований інтерфейс програми, а також створена база даних MsSQL, яка має взаємодію з алгоритмом детекції та розпізнавання. Проведений аналіз роботи програми в цілому,та загальне тестування з інструкцією користувача та інсталяції.Item Гра на платформі Unity(Сумський державний університет, 2020) Зарицький, Б.В.В ході виконання роботи було розглянуті та проаналізовані сучасні технології створення комп’ютерних ігор, проведено аналіз тематичної літератури, вибір програмних засобів для реалізації проекту.Item Інформаційне та програмне забезпечення телеграм бота надання першої медичної допомоги(Сумський державний університет, 2020) Іванова, А.O.Розроблено інформаційну систему з надання першої невідкладної допомоги у вигляді чат боту для соціальної мережі Telegram. Створений бот зручний у користуванні, має декілька меню для пришвидшення отримання доступу до інформації. Розробка проводилась на базі мови програмування С#.Item Інформаційне та програмне забезпечення ігрової системи жанру казуальних головоломок.(Сумський державний університет, 2020) Марченко, M.A.Було виконано розробку інформаційного та програмного забезпечення гіперказуальної ігрової системи. В роботі проведено аналіз та порівняння популярних ігрових двигунів, були описані їх слабкі та сильні сторони. Було досліджено методи побудови кривих Без’є третього порядку та розроблений алгоритм їх побудови як розширення редактору Unity. Також було проаналізовано найбільш популярні підходи розробки штучного інтелекту для ігор та вибрано концепт Кінцевих автоматів як найзручніший варіант розробки простих ботів. Було вивчено архітектурний шаблон ECS, на основі якого і було розроблено ігрову систему.