Факультет електроніки та інформаційних технологій (ЕлІТ)

Permanent URI for this communityhttps://devessuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/20

Browse

Search Results

Now showing 1 - 10 of 20
  • Item
    Методи та моделі імерсивних технологій для навчання фахівців мінометних підрозділів
    (Сумський державний університет, 2025) Бузнік, О.О.
    Дипломний проект присвячений аналізу методів та моделей імерсивних технологій для навчання фахівців мінометних підрозділів. В роботі проведено аналіз предметної області віртуальних навчальних систем, постановку задачі та аналіз методів дослідження, функціональне моделювання проєкту, та практична реалізація проєкту. Представлена поетапна розробка імерсивної технології для навчання фахівців мінометних підрозділів. Після реалізації проекту проведено тестування імерсивної технології на відповідність якості. Результатом проведеної роботи є розроблена імерсивна технологія для навчання фахівців мінометних підрозділів.
  • Item
    Інформаційна система аудіо-візуальної підтримки процесу навчання осіб з особливими освітніми потребами
    (Сумський державний університет, 2024) Червяков, М.О.
    Розроблено інформаційну систему аудіо-візуальної підтримки процесу навчання осіб з особливими освітніми потребами, яка може ефективно підтримувати навчальний процес за допомогою карток, забезпечуючи зручний інтерфейс для користувачів та можливість вивчення матеріалу в інтерактивному форматі.
  • Item
    Мотивування навчальної діяльності школярів з фізики за умов дистанційного та змішаного навчання
    (Сумський державний університет, 2024) Посенко, А.В.
    Актуальність теми “Мотивування навчальної діяльності школярів з фізики за умов дистанційного та змішаного навчання” обумовлена зовнішніми обставинами, в яких здійснюється освітній процес у закладах загальної середньої освіти. Учень, перебуваючи на дистанційному навчанні, відчуває труднощі особистісного характеру, а саме: відсутність мотивації або невисокий її рівень, особливості та явні відмінності форми дистанційного навчання від тієї, до якої він звик і пристосувався, повна відсутність або значне скорочення обсягу безпосереднього живого спілкування з однолітками, зворотний зв'язок від педагога, відірваність, ізольованість, відсутність належності до групи. У звичному режимі навчання використовуються різні засоби та методи підвищення пізнавального інтересу учнів, неведені у методичній літературі. Однак під час роботи у дистанційному чи змішаному форматі перед педагогами постає завдання пошуку додаткових засобів і методів стимулювання мотивації, оскільки звичні у такому форматі або не можуть бути застосовні, або виявляють низьку ефективність. У дистанційному та змішаному навчанні переважає самостійна діяльність учнів, самоконтроль займає місце контролю з боку батьків та педагога, відіграє свою роль віддаленість та опосередкованість спілкування. У зв'язку з цим виникає необхідність психологічного супроводу процесу, оскільки психологічний комфорт важливий для успішного освоєння матеріалу та високих показників мотиваційної активності. Правильна мотивація учнів є основним аспектом результативності навчання в даному режимі, крім цього для учня важливо вміти концентруватися та зберігати стійкість уваги, а також бути наполегливим та впертим під час вирішення різних навчальних завдань. Крім цього, важливу роль мають навички самоорганізації, цілепокладання, контролю та планування.6 Мета кваліфікаційної роботи бакалавра полягає в дослідженні та обґрунтуванні педагогічних умов для формування стійкої пізнавальної мотивації учнів під час вивчення фізики в умовах дистанційної та змішаної форм навчання.
  • Item
    Домашні досліди і спостереження учнів з фізики в умовах дистанційного навчання
    (Сумський державний університет, 2023) Степаненко, С.С.
    Однією з ключових переваг домашніх дослідів і спостережень є можливість учня самостійно досліджувати фізичні явища в реальних умовах свого домашнього оточення. Це дозволяє учням бачити пов'язані з фізикою явища у їх повсякденному житті та спостерігати їх вплив безпосередньо. Домашні досліди також стимулюють учнів до самостійності, критичного мислення та творчості, оскільки вони вимагають вирішення проблем, планування та проведення експериментів, аналізу отриманих результатів і формулювання висновків. Умови дистанційного навчання також спонукають вчителів до розробки нових підходів до навчання фізики. Вчителі можуть створювати списки дослідів та спостережень, які учні можуть виконувати вдома з використанням простих матеріалів, що знаходяться у їхньому оточенні. Такі завдання можуть бути надані учням у форматі домашніх завдань або проектів, які вони можуть виконувати протягом декількох тижнів або навіть місяців. Вчителі можуть забезпечувати дистанційну підтримку та консультації, які допоможуть учням у проведенні дослідів та аналізі отриманих результатів. Потенціал домашніх дослідів і спостережень учнів з фізики в умовах дистанційного навчання полягає в тому, що вони стимулюють активну участь учнів у навчальному процесі та розвивають їхні навички експериментування, спостереження, аналізу та висновків.
  • Item
    Методичні засоби реалізації самостійної роботи учнів при вивченні фізики в основній школі
    (Сумський державний університет, 2023) Ткаченко, А.П.
    Актуальність теми. Необхідність засвоєння великої кількості інформації актуалізує потребу вдосконалення самостійної роботи учнів як засобу підвищення ефективності навчання та формування таких якостей як мислення, пам’яті, уваги, які дозволять учню самостійно засвоювати інформацію, що постійно оновлюється. Мета кваліфікаційної роботи бакалавра полягає в висвітленні місця самостійних робіт різноманітного типу в навчальному процесі, методику керування ними. Поряд з цим розглядається вплив самостійної роботи учнів, що є систематично організованою, на глибину знань по предмету, на формування в них пізнавальних здібностей.
  • Item
    Інформаційна технологія підтримки едьютейнмент-проєкту для навчання програмуванню
    (Сумський державний університет, 2022) Лізунов, А.О.
    Створено едьютейнмент-додаток для навчання програмуванню для платформи «Android» з використанням ігрового двигуна «Unity» та мови програмування «С#».
  • Item
    Інтерактивний онлайн-тренажер з математики для учнів старших класів
    (Сумський державний університет, 2021) Гелюх, М.А.
    Кваліфікаційну роботу бакалавра присвячено розробці інтерактивного онлайн-тренажера з математики для учнів старших класів. У роботі виконано розробку web-додатку та бази даних, а також створено унікальний стиль даного онлайн-ресурсу. Також додано анімовані елементи. Здійснено структуризацію бази даних. Додана можливість переглянути лекційні матеріали, а також можливість виконати практичні завдання у вигляді тестів і тренажерів. Результатом проведеної роботи є інтерактивний онлайн-тренажер з математики для учнів старших класів. Практичне значення роботи полягає в розробці онлайн-платформи для вивчення математики. Також, основною метою тренажера є надати користувачу можливість отримати теоретичні знання з математики, а також перевірити себе на практиці, використовуючи тестові завдання.
  • Item
    Інтерактивний додаток для навчання студентів діагностиці дитячих інфекційних хвороб
    (Сумський державний університет, 2020) Большунов, Д.М.
    Тема кваліфікаційної роботи бакалавра «Інтерактивний додаток для навчання студентів діагностиці дитячих інфекційних хвороб». Кваліфікаційну роботу бакалавра присвячено розробці тренажера, що допоможе студентам-медикам закріпити знання та навички в області педіатрії. В першому розділі проведено аналіз предметної області та програм-аналогів, сформульовано постановку задачі, а також вибір засобів реалізації. В другому розділі описано структурно-функціональне моделювання роботи додатку, виконано моделювання варіантів використання, діаграми діяльності, проектування бази даних та діаграми класів. В третьому розділі описано практичну реалізацію додатку. Наведено опис прототипу додатку, переходи між вікнами, програмна реалізація та опис використання програмного додатку. Результатом проведеної роботи є розроблений інтерактивний додаток під управлінням операційної системи Windows для студентів-медиків.
  • Item
    Web-додаток для навчання дітей програмуванню
    (Сумський державний університет, 2018) Бубон, А.В.
    Дипломний проект присвячений розробці web-додатку для навчання дітей візуальному програмуванню. Впродовж роботи проведено аналіз існуючих аналогів, а саме розвиваючих та навчальних дитячих сайтів. Завдяки цьому сформовано функціональні вимоги до додатку. У роботі описана розробка мультимедійного Flash додатку та web-сайту, в який інтегровано дану розробку та БД для зберігання даних про користувача. Результатом проведеної роботи є web-додаток з вбудованим flash файлом, зручний в використанні для користувача з можливістю реєстрації та авторизації на сайті та редагування власного кабінету.
  • Item
    Підсистема контролю успішності у складі мультимедійного забезпечення дисципліни «Геометричне моделювання в САПР»
    (Cумський державний університет, 2016) Кузнєцов, Едуард Геннадійович; Кузнецов, Эдуард Геннадьевич; Kuznietsov, Eduard Hennadiiovych; Терещенко, А.О.
    Роль інформаційних технологій в сучасній освіті складно переоцінити. Сьогодні більше половини всіх курсів, що викладаються у вищих навчальних закладах, забезпечені мультимедійним супроводом. У доповіді представлена мультимедійна система підтримки викладання і здійснення контролю засвоєння студентами матеріалу з дисципліни «Геометричне моделювання в САПР».