Факультет електроніки та інформаційних технологій (ЕлІТ)
Permanent URI for this communityhttps://devessuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/20
Browse
8 results
Search Results
Item Моделювання уникнення зіткнень для автономних безпілотних літальних апаратів(Сумський державний університет, 2024) Ганіченко, А.С.Дипломний проект присвячений розробці системи моделювання уникнення зіткнень для автономних безпілотних літальних апаратів (БПЛА) з використанням Unreal Engine 5. У рамках роботи проведено аналіз предметної області, зокрема дослідження існуючих підходів до уникнення зіткнень, їх переваг і недоліків, визначено мету проекту, сплановано та спроєктовано систему. Під час виконання проекту було створено структурно-функціональну модель системи, розроблено алгоритм уникнення зіткнень на основі методу RRT та інтегровано його у віртуальне середовище Unreal Engine 5 з використанням інструментів фізичного моделювання. Реалізована система дозволяє автономним БПЛА швидко адаптуватися до змін у динамічному середовищі без попереднього мапування оточення, що робить її придатною для роботи в реальному часі. Результати моделювання підтвердили ефективність обраного підходу. Алгоритм RRT продемонстрував зниження кількості зіткнень на 70%, забезпечуючи плавний рух безпілотників і швидку реакцію на динамічні перешкоди. Обраний підхід довів свою перевагу над альтернативними методами, такими як A* і алгоритм Дейкстри, завдяки нижчим обчислювальним витратам, відсутності потреби у повній карті середовища та кращій адаптивності до змін. Результатом проекту є інтерактивна система моделювання уникнення зіткнень для автономних БПЛА, яка може бути використана для подальшого вдосконалення та впровадження в практичних додатках у сфері автономних систем і робототехніки.Item Методи реалізації інтерактивної системи побудови будівель у відкритому світі на базі Unreal Engine 5(Сумський державний університет, 2024) Безвін, Б.В.Дипломний проєкт присвячений розробці інтерактивної системи побудови будівель у відкритому світі на базі Unreal Engine 5. У роботі проведено аналіз предметної області, включаючи дослідження існуючих рішень, визначення мети проєкту, вибір оптимальних засобів реалізації, планування та проектування системи. Представлено поетапну розробку інтерактивної системи, включаючи моделювання тривимірних об’єктів, інтеграцію їх у середовище Unreal Engine 5, створення ігрової механіки, налаштування оточення та інтерактивності. У рамках проєкту реалізовано функції для побудови будівель за допомогою статичних тривимірних блоків, вільного переміщення користувача у віртуальному середовищі та розміщення об’єктів у визначених місцях. Також було здійснено налаштування взаємодії користувача із системою, рендерінг зображень та відео для демонстрації можливостей системи. Після завершення проєкту проведено аналіз відповідності створеної системи технічним вимогам та перевірку її ефективності. Результатом виконаної роботи є інтерактивна система побудови будівель у відкритому світі, яка може бути використана для подальшого вдосконалення та розширення функціональних можливостей.Item Віртуальний музей історії розвитку комп'ютерної техніки та інформаційних технологій(Сумський державний університет, 2024) Палагнюк, А.В.Дипломний проект присвячений розробці віртуального музею історії розвитку комп'ютерної техніки та інформаційних технологій. У роботі проведено аналіз предметної області з оцінкою аналогічних продуктів, визначено мету проекту, засоби реалізації, планування та проектування. Представлено поетапну розробку віртуального музею. Після реалізації проекту було проведено тестування для забезпечення якості. Результатом проведеної роботи є функціональний віртуальний музей, що дозволяє користувачам здійснювати віртуальні екскурсії та ознайомлюватися з історією розвитку комп'ютерних технологій.Item Ігровий додаток "ITP Adventures". Візуалізація 3D моделі проекту(Сумський державний університет, 2023) Бузнік, О.О.Дипломний проект присвячений розробці ігрового додатку "ITP Adventures" з візуалізацією 3D моделі проекту. У роботі був проведений аналіз предметної області, включаючи дослідження подібних ігрових моделей, визначення мети проекту та засобів реалізації. Був розроблений план та проведене проектування роботи.Поступово була створена високоякісна 3D модель, в якій були налаштовані матеріали та текстури, оточення та анімація сцени. Також було здійснено рендерінг зображень з різних ракурсів та відео. Після завершення розробки, був проведений огляд фотоматеріалів та відео, щоб переконатися в якості реалізації. Результатом проведеної роботи є візуалізована 3D модель проекту "ITP Adventures" з файлами для подальшого представлення.Item Візуалізація 3D моделі будинку(2023) Безвін, Б.В.Дипломний проект присвячений розробці візуалізації 3D моделі будинку. У роботі був проведений аналіз предметної області, включаючи дослідження подібних візуалізацій будинків, визначення мети проекту та засобів реалізації. Був розроблений план та проведене проектування роботи. Поступово була створена 3D модель будинку, в якій були налаштовані матеріали та текстури, деталізована архітектура та ландшафт. Також було здійснено освітлення та анімацію для демонстрації різних аспектів будинку. Після завершення розробки був проведений огляд візуалізованої 3D моделі будинку з різних ракурсів та з різними освітленнями, щоб переконатися в якості реалізації. Результатом проведеної роботи є візуалізована 3D модель будинку з файлами для подальшого представлення, яка дозволяє детально роздивитися та оцінити зовнішній вигляд будинку.Item Візуалізація 3D моделі церкви Святого Андрія Первозванного села Хоружівка(Сумський державний університет, 2021) Пшінник, Д. І.Метою кваліфікаційної роботи бакалавра є реалізація проекту у вигляді 3D моделі, яка буде доступна будь-якому користувачу за умови наявності комп’ютера. Проведено детальний аналіз обраної предметної області. Виконано огляд актуальних досліджень та публікацій, аналіз аналогів, постановку задачі. Було сформовано мету та задачі дослідження. Також було описано проектування 3D моделі. Було виконано проектування IDEF0 та її декомпозиція, діаграма варіантів використання. Результатом проведеної роботи є розроблена якісна 3D модель історичної пам’ятки «Церква Святого Андрія Первозваного села Хоружівка».Item Мобільний додаток для вивчення 3ds Max(Сумський державний університет, 2021) Пархоменко, О. В.Кваліфікаційну роботу бакалавра присвячено розробці мобільного додатку для вивчення 3ds Max. В першому розділі було проаналізовано предметну область, актуальність роботи та аналоги. Також було обрано засоби для реалізації проекту. В другому розділі було виконано моделювання роботу мобільного додатку, за допомогою методології IDEF та UML. В третьому розділі, описано процес розробки мобільного додатку. Описано її структуру, процес розробки інтерфейсу, та спосіб навігації у додатку. Також, наведено основні етапи програмної реалізації. Проведено тестування та демонстрацію роботи. Результатом виконаної роботи є готовий мобільний додаток для вивчення 3ds Max.Item Spheree-перший крок до технологій майбутнього(Сумський державний університет, 2014) Котенко, А.В.Кожен, хто мав справу з 3D – зображенням, помітив, що на плоскому моніторі не зовсім зручним є аналіз та оцінка досліджуваної моделі. Плоске зображення дає певне уявлення про предмет, але не дозволяє розглядати його з будь-якого ракурсу, без використання функцій прокрутки зображення.