Факультет електроніки та інформаційних технологій (ЕлІТ)
Permanent URI for this communityhttps://devessuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/20
Browse
20 results
Search Results
Item Мобільний додаток супроводження навчального процесу НВК №11(Сумський державний університет, 2022) Сітало, М.Є.Кваліфікаційну роботу бакалавра присвячено розробці мобільного додатку супроводження навчального процесу НВК №11. У роботі проведено аналіз предметної області – визначено актуальність теми проекту, виконано огляд існуючих мобільних додатків з подібним функціоналом та аналіз їх сильних і слабких сторін. Представлені результати структурно-функціонального моделювання додатку, аналіз можливих варіантів взаємодії користувача з модулями програми, створено схему бази даних. Наведено структуру додатку, програмну реалізацію ключових модулів та приклади використання мобільного додатку. Результатом виконання роботи є мобільний додаток супроводження навчального процесу НВК №11Item Інформаційне та програмне забезпечення додатку віртуальної реальності "Установка осушки природного газу". Модуль взаємодії із віртуальною реальністю(Сумський державний університет, 2022) Кузьмук, Д.А.Розроблено програмне забезпечення, що відтворює у віртуальному просторі досвід роботи оператора станції осушки природнього газу. Використання технології віртуальної реальності дозволило максимально перенести відчуття та емоції, які отримують спеціалісти обраної галузі під час своєї роботи. Модуль віртуальної реальності розроблений у середовищі рушія Unity та з використанням плагінів Open VR та VRTK.Item Інформаційний чат-бот месенджеру Telegram для вирішення задач нелінійної алгебри(Сумський державний університет, 2021) Видриган, В.О.Розроблено чат-бот для месенджеру Telegram для вирішення алгебраїчних задачі шляхом використання чисельних методів. З методів для вирішення рівняння було обрано методи Ньютона, Хорд, Дихотомії, для системи обрано методи простої ітерації та Зейделя.Item Інформаційна система формування робочої програми дисципліни з регламентом оцінювання(Сумський державний університет, 2017) Лустенко, В.О.; Ващенко, Світлана Михайлівна; Ващенко, Светлана Михайловна; Vashchenko, Svitlana MykhailivnaІнформаційні технології за короткий час стали невід'ємною складовою сучасного суспільства. Питання широкої автоматизації управління навчальним процесом – питання сьогодення, тому що майже всі ВНЗ використовують автоматизовані системи управління для керування навчальним процесом. Найефективніший шляхом є інформатизація систем управління вищими закладами освіти на основі створення інформаційних систем, які забезпечують вирішення завдань обробки та використання інформації.Item Впровадження масових відкритих онлайн курсів з інформаційної безпеки в навчальний процес(Сумський державний університет, 2017) Яценко, Валерій Валерійович; Яценко, Валерий Валерьевич; Yatsenko, Valerii Valeriiovych; Олійник, Віктор Михайлович; Олейник, Виктор Михайлович; Oliinyk, Viktor MykhailovychМетою дослідження є впровадження освітніх ресурсів МВОК в навчальний курс з інформаційної безпеки.Item Індивідуально-дослідне завдання як форма позааудиторної самостійної роботи студентів ВНЗ(Сумський державний університет, 2016) Максименко, Т.М.; Пухно, С.В.Організація, планування і контроль навчально-дослідної роботи студентів – важливі завдання удосконалення навчально-виховного процесу. Сучасний етап розвитку науки та суспільства потребує визначення нових завдань у практиці професійної підготовки фахівця, оскільки професійний розвиток на різних етапах професіоналізації відбувається, передусім, завдяки активності особистості у навчально-професійній діяльності.Item Місце нанотехнологій у підготовці майбутніх учителів фізики(Сумський державний університет, 2016) Пасько, О.О.Загальновизнано, що навчальний процес повинен розкривати та реалізовувати ті пріоритети в освіті, які визнані суспільством на даному етапі його розвитку. Термін «нанотехнології» справедливо вважають одним з ключових понять початку XXI століття, символом переходу до шостого технологічного укладу, що впроваджується в економіки розвинутих країн світу. Блискавичний розвиток нанотехнологій та перспектива їх впровадження у виробництво стимулює ознайомлення з їх основами ще зі шкільного віку. Тому сьогодні є реальна потреба у розробці та впровадженні в навчальний процес педагогічних ВНЗ курсів з нанотехнологій.Item Змішане навчання як інноваційна технологія організації навчального процесу ВНЗ(Сумський державний університет, 2016) Сотник, Ірина Миколаївна; Сотник, Ирина Николаевна; Sotnyk, Iryna Mykolaivna; Кулик, Л.А.Питання ефективного використання у навчальному процесі вищих навчальних закладів (ВНЗ) електронних матеріалів для оптимізації аудиторної та позааудиторної (самостійної) роботи студентів (СРС), контролю навчальних досягнень і встановлення зворотного зв'язку зі студентами набули значної актуальності протягом останніх 10-15 років. Сьогодні українські ВНЗ, щоб залишатися конкурентоспроможними на ринку освітніх послуг, все частіше розгортають системи дистанційного навчання, розробляють власні комплексні електронні інформаційно-освітні системи та навчально-методичні комплекси дисциплін.Item Форми практично-орієнтованої підготовки студентів-медиків та заходи щодо її поліпшення(Сумський державний університет, 2016) Гарбузова, Вікторія Юріївна; Гарбузова, Виктория Юрьевна; Harbuzova, Viktoriia Yuriivna; Обухова, Ольга Анатоліївна; Обухова, Ольга Анатольевна; Obukhova, Olha AnatoliivnaДля глибокого оволодіння матеріалом університетських навчальних програм студенти мають постійно вдосконалювати свої знання, опановувати навички дослідника. Процес навчальної діяльності ВНЗ сьогодні все більше спрямовується на збільшення самостійної роботи студентів, яка базується на активній навчально-пізнавальній діяльності.Item Використання платформи дистанційного навчання Мoodle у навчальному процесі(Сумський державний університет, 2016) Бурик, І.П.; Іващенко, М.М.; Бібик, М.В.На сьогоднішній день спостерігається природна тенденція стрімкого зростання кількості вітчизняних та зарубіжних вузів, які стають на шлях впровадження дистанційного навчання (ДН), платформ електронного навчання «e-learning». Це пов’язано з необхідністю використання у навчальному процесі, поряд з традиційними методами отримання знань, нових інформаційних та телекомунікаційних технологій, які мають можливість забезпечувати індивідуальний підхід, доступність навчальних матеріалів, комфорт навчання тощо.