Факультет підвищення кваліфікації викладачів (ФПКВ) (2012-2014)
Permanent URI for this communityhttps://devessuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/29400
Browse
6 results
Search Results
Item Використання теорії моделювання в якості інноваційного методу при викладанні дисципліни «Процеси і апарати»(Сумський державний університет, 2014) Фалько, С.О.Якщо виходити з визначення, згідно з яким "управління – це цілеспрямована дія на хід технологічного процесу з метою забезпечення заданого результату", то стає ясним, що для того, щоб уміти цілеспрямовано впливати на технологічний процес, студент повинен мати відповіді не лише на питання "як впливати", але і на питання "чому саме так необхідно впливати".Item Електронний тренажер як засіб підвищення якості математичної освіти(Сумський державний університет, 2014) Білоус, Олена Анатоліївна; Белоус, Елена Анатольевна; Bilous, Olena AnatoliivnaАктуальним питанням організації навчання у вищому навчальному закладі є створення високотехнологічного інформаційного, освітньо-наукового середовища, в якому студент набуває професійні навички та знання, формується як інтелектуально розвинута особистість.Item Применение мультимедийных технологий при преподавании дисциплины «Технологические основы машиностроения»(Сумский государственный университет, 2014) Банишевский, В.В.При преподавании технических дисциплин определённую трудность представляет визуализация информации о сложных технических объектах, о технологических процессах, в которых задействовано большое количество технологического оборудования, и процессах, которые реализуются в разных вариантах. В этих случаях преподавателю приходится прибегать к различным способам подачи информации, от доски и мела до современных компьютерных технологий. В частности, при преподавании дисциплины «Технологические основы машиностроения» применяются как традиционные аудиторные способы – прорисовка на доске, плакаты, так и подготовка образцов в металле, макеты, фото оборудования и инструмента, а также экскурсии на металлообрабатывающие предприятия.Item Досвід використання курсів Мережної академії Сisco для підвищення рівня викладання інформаційних технологій в школах Запорізької області(Сумський державний університет, 2013) Полякова, Н.П.Сучасний шкільний курс інформатики на жаль, приділяє недостатньо уваги вивченню апаратного та програмного забезпечення персонального комп’ютера. Безумовно, детальне вивчення в школі офісних програм надає школярам важливі компетенції. Проте, більш поглиблене вивчення функціональних можливостей апаратних та програмних компонентів сучасної комп’ютерної техніки стане учням в нагоді як при роботі із власними пристроями, так і під час працевлаштування. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/33369Item Застосування соціальних мереж для навчання дітей, позбавлених за станом здоров'я можливості регулярно відвідувати навчальний заклад(Сумський державний університет, 2013) Купенко, Олена Володимирівна; Купенко, Елена Владимировна; Kupenko, Olena Volodymyrivna; Філоненко, А.С.В останні десятиліття медицина досягла суттєвих результатів у лікуванні дитячої онкології. Настав час звернути увагу не лише на медичні, але й на соціальні аспекти комплексного вирішення проблем, пов'язаних із цим захворюванням. За даними Сумської обласної громадської організації «Батьки онкохворих дітей-інвалідів», близько 140 сімей регіону виховують дітей з онкологічними захворюваннями, причому число тих, хто поборов хворобу, росте. Актуальним є питання створення сприятливих умов для навчання маленьких сумчан, яким складно після тривалого лікування повернутися до шкільної програми. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/33305Item Міжнародний досвід застосування відеоігор у навчальній діяльності(Сумський державний університет, 2013) Купенко, Олена Володимирівна; Купенко, Елена Владимировна; Kupenko, Olena Volodymyrivna; Голобородько, Ю.К.У 2012 р. на відеоігри користувачами було витрачено 20.8 мільйонів доларів, у той час як індустрія кіно отримала близько 10.8, а музична індустрія – 16.5 мільйонів. Відеоігри починають відігравати провідну роль у сфері розваг. За статистикою, близько 58 % американців і 48 % громадян ЄС грають у відеоігри; при цьому близько третини батьків грають разом із дітьми. Якщо скласти разом загальний час гри усіх гравців «World of Warcraft», це складатиме більше часу, аніж знадобилося для еволюції людини – близько 6 мільйонів років. У той же час на домашні завдання учні в середньому витрачають близько години на день. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/33292