Факультет підвищення кваліфікації викладачів (ФПКВ) (2012-2014)

Permanent URI for this communityhttps://devessuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/29400

Browse

Search Results

Now showing 1 - 6 of 6
  • Item
    Використання теорії моделювання в якості інноваційного методу при викладанні дисципліни «Процеси і апарати»
    (Сумський державний університет, 2014) Фалько, С.О.
    Якщо виходити з визначення, згідно з яким "управління – це цілеспрямована дія на хід технологічного процесу з метою забезпечення заданого результату", то стає ясним, що для того, щоб уміти цілеспрямовано впливати на технологічний процес, студент повинен мати відповіді не лише на питання "як впливати", але і на питання "чому саме так необхідно впливати".
  • Item
    Електронний тренажер як засіб підвищення якості математичної освіти
    (Сумський державний університет, 2014) Білоус, Олена Анатоліївна; Белоус, Елена Анатольевна; Bilous, Olena Anatoliivna
    Актуальним питанням організації навчання у вищому навчальному закладі є створення високотехнологічного інформаційного, освітньо-наукового середовища, в якому студент набуває професійні навички та знання, формується як інтелектуально розвинута особистість.
  • Item
    Применение мультимедийных технологий при преподавании дисциплины «Технологические основы машиностроения»
    (Сумский государственный университет, 2014) Банишевский, В.В.
    При преподавании технических дисциплин определённую трудность представляет визуализация информации о сложных технических объектах, о технологических процессах, в которых задействовано большое количество технологического оборудования, и процессах, которые реализуются в разных вариантах. В этих случаях преподавателю приходится прибегать к различным способам подачи информации, от доски и мела до современных компьютерных технологий. В частности, при преподавании дисциплины «Технологические основы машиностроения» применяются как традиционные аудиторные способы – прорисовка на доске, плакаты, так и подготовка образцов в металле, макеты, фото оборудования и инструмента, а также экскурсии на металлообрабатывающие предприятия.
  • Item
    Досвід використання курсів Мережної академії Сisco для підвищення рівня викладання інформаційних технологій в школах Запорізької області
    (Сумський державний університет, 2013) Полякова, Н.П.
    Сучасний шкільний курс інформатики на жаль, приділяє недостатньо уваги вивченню апаратного та програмного забезпечення персонального комп’ютера. Безумовно, детальне вивчення в школі офісних програм надає школярам важливі компетенції. Проте, більш поглиблене вивчення функціональних можливостей апаратних та програмних компонентів сучасної комп’ютерної техніки стане учням в нагоді як при роботі із власними пристроями, так і під час працевлаштування. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/33369
  • Item
    Застосування соціальних мереж для навчання дітей, позбавлених за станом здоров'я можливості регулярно відвідувати навчальний заклад
    (Сумський державний університет, 2013) Купенко, Олена Володимирівна; Купенко, Елена Владимировна; Kupenko, Olena Volodymyrivna; Філоненко, А.С.
    В останні десятиліття медицина досягла суттєвих результатів у лікуванні дитячої онкології. Настав час звернути увагу не лише на медичні, але й на соціальні аспекти комплексного вирішення проблем, пов'язаних із цим захворюванням. За даними Сумської обласної громадської організації «Батьки онкохворих дітей-інвалідів», близько 140 сімей регіону виховують дітей з онкологічними захворюваннями, причому число тих, хто поборов хворобу, росте. Актуальним є питання створення сприятливих умов для навчання маленьких сумчан, яким складно після тривалого лікування повернутися до шкільної програми. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/33305
  • Item
    Міжнародний досвід застосування відеоігор у навчальній діяльності
    (Сумський державний університет, 2013) Купенко, Олена Володимирівна; Купенко, Елена Владимировна; Kupenko, Olena Volodymyrivna; Голобородько, Ю.К.
    У 2012 р. на відеоігри користувачами було витрачено 20.8 мільйонів доларів, у той час як індустрія кіно отримала близько 10.8, а музична індустрія – 16.5 мільйонів. Відеоігри починають відігравати провідну роль у сфері розваг. За статистикою, близько 58 % американців і 48 % громадян ЄС грають у відеоігри; при цьому близько третини батьків грають разом із дітьми. Якщо скласти разом загальний час гри усіх гравців «World of Warcraft», це складатиме більше часу, аніж знадобилося для еволюції людини – близько 6 мільйонів років. У той же час на домашні завдання учні в середньому витрачають близько години на день. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/33292