Browsing by Author Bilovodska, Olena Anatoliivna

Jump to a point in the index:
Showing results 261 to 272 of 272
Issue YearTitleAuthor(s)TypeViewsDownloads
2007Маркетингова політика розподілуBilovodska, Olena AnatoliivnaLearning Object8129212
2006Підходи до формування маркетингових каналів у структурі розподілуBilovodska, Olena Anatoliivna; Symonenko, Mariia YuriivnaTheses180135
2006Характеристика процесса восприятия товара при покупкеBilovodska, Olena Anatoliivna; Popov, Oleksandr ArkadiiovychTheses92120
2006Якісний аналіз маркетингових ризиків у житлово-комунальному господарствіBilovodska, Olena Anatoliivna; Солдаєва, Є.С.Theses152104
2006Восприятие потребителем товара в процессе принятия решения о покупкеBilovodska, Olena Anatoliivna; Popov, Oleksandr ArkadiiovychArticle228261
2006Аналіз організаційної структури маркетингової діяльності підприємстваBilovodska, Olena AnatoliivnaArticle3251136
2006Маркетингові ризики та способи їх зниження у житлово-комунальному господарствіBilovodska, Olena Anatoliivna; Солдаєва, Євгенія Сергіївна; Солдаева, Евгения Сергеевна; Soldaieva, Yevheniia SerhiivnaArticle278922
2006Управління інноваційним розвиткомIlliashenko, Serhii Mykolaiovych; Bilovodska, Olena AnatoliivnaLearning Object163615146
2005Європейський досвід стимулювання збутуBilovodska, Olena Anatoliivna; Beznoieva, Anna VadymivnaTheses231185
2005Теоретико-методологічні засади попереднього вибору напрямків інноваційного розвитку промислових підприємствBilovodska, Olena AnatoliivnaArticle14129
2004Оцінка ефективності напрямків інноваційного розвитку з позицій підприємства-інноватораBilovodska, Olena AnatoliivnaTheses131101
2003Организация управления инновационными ресурсами промышленного предприятияBilovodska, Olena AnatoliivnaArticle247961