Browsing by Author Перерва, Петро Григорович

Jump to a point in the index:
Showing results 1 to 6 of 6
Issue YearTitleAuthor(s)TypeViewsDownloads
2013Научные основы маркетинга инновацийIlliashenko, Serhii Mykolaiovych; Bozhkova, Viktoriia Viktorivna; Перерва, Петро Григорович; Перерва, Петр Тригорьевич; Pererva, Petro Grigorovich; Prokopenko, Olha Volodymyrivna; Derykolenko, Oleksandr Mykolaiovych; Karpishchenko, Oleksandr Oleksiiovych; Makhnusha, Svitlana Mykhailivna; Mitsura, Olena Oleksiivna; Holysheva, Yevheniia Oleksiivna; Domashenko, Maryna Dmytrivna; Кобєлєва, Е.; Кобелева, Е.; Kobeleva, E.; Saher, Liudmyla Yuriivna; Ткачова, Н, П.; Tkachova, N. P.Monograph3271926
2012Механізм управління рівнем конкурентоспроможності продукції підприємстваПерерва, Петро Григорович; Романчик, Тетяна ВолодимирівнаArticle171176
2012Визначення ризику оцінки стану кон’юнктури вітчизняного ринку асинхронних двигунівПерерва, Петро Григорович; Кобєлєва, Тетяна ОлександрівнаArticle224329
2011Інноваційні технології в антикризовому розвитку машинобудівних підприємствТоважнянський, Вячеслав Леонідович; Товажнянский, Вячеслав Леонидович; Tovazhnianskyi, Viacheslav Leonidovych; Перерва, Петро Григорович; Перерва, Петр Григорьевич; Pererva, Petro GrygorovychArticle248256
2011Синергетичний ефект бенчмаркінгу конкурентних перевагПерерва, Петро Григорович; Перерва, Петр Григорьевич; Pererva, Petro Grygorovych; Ткачова, Надія Петрівна; Ткачова, Надежда Петровна; Tkachova, Nadiia PetrivnaArticle417411
2010Моніторинг інноваційної діяльності: інтерпретація результатівПерерва, Петро Григорович; Гладенко, Іван ВасильовичArticle254353