Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/13212
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Параметри педагогічної моделі студента
Authors Колгатін, О.Г.
ORCID
Keywords педагогічна діагностика
педагогическая диагностика
pedagogical diagnostics
Type Conference Papers
Date of Issue 2007
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/13212
Publisher Видавництво СумДУ
License
Citation Колгатін, О.Г. Параметри педагогічної моделі студента [Текст] / О.Г. Колгатін // Інтелектуальні системи в промисловості і освіті - 2007 : тези доповідей Першої міжнародної науково-технічної конференції, 7-9 листопада 2007 / Відпов. за вип. А.С. Довбиш. - Суми : СумДУ, 2007. - С.80-81.
Abstract На сьогодні розповсюджені такі моделі, що фіксують повноту знань і вмінь у відповідності до освітнього стандарту. Найбільш розвинені моделі враховують рівень і структуру навчальних досягнень, їх параметрами є частки правильних відповідей на завдання тесту, що обчислюються за певним алгоритмом окремо для кожного елемента навчальних досягнень на кожному рівні його засвоєння. Порівняння результатів тестування студента з такою моделлю дозволяє зробити висновок про якість засвоєння їм навчального матеріалу і визначити пропуски у професійній підготовці. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/13212
Appears in Collections: Наукові видання (ЕлІТ)

Views

Canada Canada
7173
China China
11
France France
1
Germany Germany
316
Greece Greece
86002
Ireland Ireland
1837721
Lithuania Lithuania
1
Russia Russia
8
Turkey Turkey
2
Ukraine Ukraine
32641786
United Kingdom United Kingdom
16349561
United States United States
8346743
Unknown Country Unknown Country
6011093

Downloads

China China
3
Germany Germany
317
Lithuania Lithuania
1
Ukraine Ukraine
65280419
United Kingdom United Kingdom
1
United States United States
65280419
Unknown Country Unknown Country
89

Files

File Size Format Downloads
ISPO2007.pdf 1,95 MB Adobe PDF 130561249

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.