Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/14794
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Социальные сети и UGC-ресурсы, как платформа для развития рекламы
Authors Karpishchenko, Maryna Yuriivna
Шевченко, А.Ю.
ORCID
Keywords реклама
advertisement
Type Conference Papers
Date of Issue 2010
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/14794
Publisher Издательство СумГУ
License
Citation Шевченко, А.Ю. Социальные сети и UGC-ресурсы, как платформа для развития рекламы [Текст] / А.Ю. Шевченко, М.Ю. Карпищенко // Економічні проблеми сталого розвитку : тези доповідей науково-технічної конференції викладачів, співробітників, аспірантів та студентів факультету економіки та менеджменту присвяченої дню науки в Україні (19-23 квітня 2010 р.) / Відп. за вип. А.Ю.Жулавський. - Суми : СумДУ, 2010. - Ч.ІІІ. - С. 87.
Abstract
Appears in Collections: Наукові видання (ННІ ФЕМ)

Views

Canada Canada
1
China China
3617469
EU EU
1
France France
2
Germany Germany
163
Greece Greece
1
Iran Iran
1
Ireland Ireland
188170
Latvia Latvia
1
Lithuania Lithuania
1
Russia Russia
27
Slovakia Slovakia
2
Thailand Thailand
1
Turkey Turkey
6
Ukraine Ukraine
622006
United Kingdom United Kingdom
321458
United States United States
1863618
Unknown Country Unknown Country
622005
Vietnam Vietnam
1

Downloads

China China
3
France France
1
Germany Germany
164
Ireland Ireland
1
Lithuania Lithuania
1
Ukraine Ukraine
1863618
United Kingdom United Kingdom
1
United States United States
3617469
Unknown Country Unknown Country
144

Files

File Size Format Downloads
46.pdf 242,57 kB Adobe PDF 5481402

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.