Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/14959
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Формирование входных данных для систем управления дистанционным образованием
Authors Petrov, Serhii Oleksandrovych
Kuzikov, Borys Olehovych  
ORCID http://orcid.org/0000-0002-9511-5665
Keywords дистанційна освіта
дистанционное образование
distance education
Type Conference Papers
Date of Issue 2007
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/14959
Publisher Издательство СумГУ
License
Citation Кузиков, Б.О. Формирование входных данных для систем управления дистанционным образованием [Текст] / Б.О. Кузиков, С.О. Петров // Інформатика, математика, механіка : ІІ Міжвузівська науково-технічна конференція викладачів, співробітників і студентів, 16-20 квітня 2007р.: програма і тези доповідей. - Суми : СумДУ, 2007. - С. 74-77.
Abstract В данной работе предлагается метод исследования и сравнения нескольких известных оценочных функций, предложенных в работах. Сравнительный анализ будет проводиться с использованием системы управления дистанционным обучением СУДО. При цитировании документа, используйте ссылку http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/14959
Appears in Collections: Наукові видання (ЕлІТ)

Views

Canada Canada
1
China China
7
France France
6
Germany Germany
293
Greece Greece
1
Ireland Ireland
399815
Lithuania Lithuania
1
Morocco Morocco
1
Netherlands Netherlands
8700
Russia Russia
15
Singapore Singapore
41702706
Spain Spain
1
Sweden Sweden
1
Turkey Turkey
2
Ukraine Ukraine
7810793
United Kingdom United Kingdom
2294578
United States United States
83405410
Unknown Country Unknown Country
7810792

Downloads

Azerbaijan Azerbaijan
1
China China
2
France France
23377695
Germany Germany
294
Ireland Ireland
1
Lithuania Lithuania
1
Ukraine Ukraine
7810794
United Kingdom United Kingdom
1
United States United States
41702705
Unknown Country Unknown Country
172

Files

File Size Format Downloads
26.pdf 677,6 kB Adobe PDF 72891666

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.