Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/15157
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Оптимізація та оцінка ефективності телекомунікаційного інформаційно-освітнього середовища вищого навчального закладу
Authors Івашенко, М.О.
ORCID
Keywords
Type Conference Papers
Date of Issue 2007
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/15157
Publisher Видавництво СумДУ
License
Citation Івашенко, М.О. Оптимізація та оцінка ефективності телекомунікаційного інформаційно-освітнього середовища вищого навчального закладу [Текст] / М.О. Івашенко // Інформатика, математика, механіка : ІІ Міжвузівська науково-технічна конференція викладачів, співробітників і студентів, 16-20 квітня 2007р.: програма і тези доповідей. - Суми : СумДУ, 2007. - С. 209-212.
Abstract В інформаційному суспільстві, що формується сьогодні, телекомунікаційні інформаційно-освітні середовища (ТІОС) є одним із головних засобів доступу до інформації та освіти. Особлива роль у формуванні, розвитку та підтримці ТІОС відводиться ВНЗам , бо саме вони є організаціями, що активно продукують цифрові освітні, методичні та наукові ресурси та через свою специфіку здійснюють як наукову, так і освітню діяльність. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/15157
Appears in Collections: Наукові видання (ЕлІТ)

Views

Canada Canada
1
China China
1
France France
2
Germany Germany
275
Ireland Ireland
43138
Lithuania Lithuania
1
Russia Russia
12
Turkey Turkey
12
Ukraine Ukraine
156369
United Kingdom United Kingdom
86276
United States United States
310401
Unknown Country Unknown Country
41

Downloads

China China
86276
Germany Germany
276
Lithuania Lithuania
1
Ukraine Ukraine
310401
United Kingdom United Kingdom
1
United States United States
1
Unknown Country Unknown Country
84

Files

File Size Format Downloads
143.pdf 661,62 kB Adobe PDF 397040

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.