Маркетинг і менеджмент інновацій (Marketing and Management of Innovations) [1512]

Browse by
Showing results 1001 to 1020 of 1512
Issue Year Title Author(s) Type Views Downloads
2011 Концептуальні аспекти економічної безпеки підприємств у ринковій економіці Міщенко, Сергій Петрович; Мищенко, Сергей Петрович; Mіshenko, Sergii Petrovych Article 357706092 736746306
2018 Концептуальні аспекти управління ризиками інноваційних проектів та персоналом при впровадженні енергоефективних технологій Галан, О.Є. Article 43090530 80359326
2011 Концептуальні засади державного регулювання міграційних процесів на основі макроекономічного прогнозування Shkola, Viktoriia Yuriivna; Shcherbachenko, Viktoriia Oleksiivna; Shcherbachenko, Viktoria Oleksiivna Article -661821894 1385723911
2014 Концептуальні засади управління інноваційним розвитком підприємств Федулова, Л.І. Article -683234883 1875315684
2015 Концептуальні засади формування мотиваційної складової міжнародної екологічної політики Prokopenko, Liudmyla Oleksandrivna; Shkola, Viktoriia Yuriivna; Domashenko, Maryna Dmytrivna; Прокопенко, М.О. Article 406361687 416053065
2012 Концептуальні засади інноваційного розвитку аграрного сектору економіки України Сіренко, Наталя Миколаївна Article 51737658 87441987
2011 Концептуальні основи управління інноваційним потенціалом соціально-економічної системи регіону Солоха, Дмитро Володимирович; Солоха, Дмитрий Владимирович; Solokha, Dmytro Volodymyrovych Article 185195567 -323433455
2011 Концептуальні основи формування системи управління потенціалом інноваційного розвитку підприємства на засадах маркетингу Vasylieva, Tetiana Anatoliivna; Lieonov, Serhii Viacheslavovych; Kryvych, Yana Mykolaivna Article -905210615 1773457629
2011 Концепція формування маркетингової стратегії розвитку вузькоспеціалізованих машинобудівних підприємств Бица, Володимир Йосифович; Бица, Владимир Иосифович; Bytsa, Volodymyr Yosyfovych Article 68694740 89311380
2012 Концепція холістичного маркетингу: джерела проблематики та елементи Загорна, Т.О.; Стасюк, О.М. Article -142660324 -1202766021
2013 Концепція холістичного маркетингу: сутність та теоретичне підґрунтя Борзаковська, Л.В. Article 1057286335 -1253683995
2014 Краудфандинг як інноваційний інструмент фінансування проектів соціально-економічного розвитку Petrushenko, Yurii Mykolaiovych; Dudkin, Oleksandr Valentynovych Article -223544902 1798165087
2011 Креативність як основа менеджменту організації Kalenichenko, Yurii Borysovych; Смірнова, Яна Ігорівна; Смирнова, Яна Игоревна; Smirnova, Yana Igorivna Article -1781513659 667471339
2018 Криза як каталізатор розвитку інноваційного підприємництва України Єлісєєва, Л.В. Article 1208617601 -1898528594
2015 Ланцюг вартості Портера (конструкція, деконструкція, реконструкція) та управління за цінностями Крикавський, Є.В.; Патора-Висоцька, З. Article 503915180 -1214864216
2013 Лізинг як інструмент інноваційного розвитку сільськогосподарських підприємств Prokopenko, Olha Volodymyrivna; Omelianenko, Vitalii Anatoliiovych Article 1750601822 921828662
2016 Макрорівневі чинники впливу на конкурентоспроможність промисловості регіонів України Ткач, С.М. Article -1230460477 -685353089
2011 Маркетинг банківських інновацій Козьменко, С.М.; Vasylieva, Tetiana Anatoliivna; Lieonov, Serhii Viacheslavovych Article -1161015587 -792320798
2017 Маркетинг держави на ринку запозичень як основа інноваційного розвитку економіки України Lieonov, Serhii Viacheslavovych; Antonov, Maksym Serhiiovych Article 2451597 2544950
2012 Маркетинг комерціалізації результатів інноваційної діяльності в промисловості Калиниченко, Максим Петрович Article 1618365866 -957895518