Search



Clear search fields
Showing results 1 to 11 of 11
Issue Year Title Author(s) Type Views Downloads
2006 Маркетингові ризики та способи їх зниження у житлово-комунальному господарстві Bilovodska, Olena Anatoliivna; Солдаєва, Євгенія Сергіївна; Солдаева, Евгения Сергеевна; Soldaieva, Yevheniia Serhiivna Article 542191669 1134202356
2007 Співробітництво у каналах розподілу як засіб економічного розвитку регіону Bilovodska, Olena Anatoliivna Article 19329462 32862599
2009 Усовершенствование теоретических основ стратегического маркетингового управления крупным предприятием Bilovodska, Olena Anatoliivna; Bondarenko, Alina Ihorivna Article 204252284 202916073
2008 Функціональна зміна поняття «товар» в умовах глобалізації та інформатизації економіки і роль України у реалізації його нового змісту Bilovodska, Olena Anatoliivna; Тарасенко, О.І. Article 981490375 613092457
2005 Теоретико-методологічні засади попереднього вибору напрямків інноваційного розвитку промислових підприємств Bilovodska, Olena Anatoliivna Article 17341568 1344554
2008 Аналіз та оцінка інноваційного потенціалу регіону як основа підвищення його конкурентоспроможності Bilovodska, Olena Anatoliivna; Hryshchenko, Olena Fedorivna Article 1831743466 1634775368
2009 Формування маркетингових критеріїв щодо оцінки інноваційного потенціалу регіону Bilovodska, Olena Anatoliivna; Hryshchenko, Olena Fedorivna Article -1484845577 -1681287863
2008 Теоретичні засади маркетингової взаємодії між учасниками каналу розподілу інноваційної продукції Bilovodska, Olena Anatoliivna Article -2128538923 -889789777
2007 Теоретичні засади формування маркетингових каналів для просування інноваційної продукції Bilovodska, Olena Anatoliivna Article 1910643264 1795297192
2006 Аналіз організаційної структури маркетингової діяльності підприємства Bilovodska, Olena Anatoliivna Article -908638705 -217269433
2006 Восприятие потребителем товара в процессе принятия решения о покупке Bilovodska, Olena Anatoliivna; Popov, Oleksandr Arkadiiovych Article 171526408 121038249