Search




Clear search fields
Showing results 1 to 9 of 9
Issue Year Title Author(s) Type Views Downloads
2009 Маркетинг, орієнтований на вартість, як інструмент сталого розвитку підприємств Робул, Ю.В. Article 473871488 -323834924
2009 Теорія і практика управління в системах функціонування міського пасажирського транспорту Tielietov, Oleksandr Serhiiovych; Маленко, Я.О. Article -1986962054 1887671192
2009 Розроблення та позицiонування молодiжного Iнтернет-проекту шляхом малобюджетного маркетингу Пересадько, Г.О.; Лисенко, В.С.; Кондруніна, К.Ю. Article -1229263496 1156181299
2009 Використання методології структуризації функції якості для маркетингового тестування товарних інновацій Nahornyi, Yevhen Ihorovych Article 1317341584 -540704423
2009 Маркетингово-логістичне комплексне управління виробничою та підприємницькою діяльністю Коверга, С.В.; Деречинський, Ю.Н. Article 52182852 58022250
2009 Сутність та принципова відмінність системи управління підприємством на засадах концепції інноваційного маркетингу Bozhkova, Viktoriia Viktorivna; Illiashenko, Nataliia Serhiivna Article -629325125 1888630753
2009 Роль инноваций и маркетинга в развитии промышленности Азербайджанской Республики в условиях конкурентной среды в мире Алиев, Ш.Т. Article 747498922 1317539079
2009 Динамика функций маркетинга в инновационном процессе Антоненко, Т.С. Article 3870481 7782099
2009 Позиціонування підприємств рекламної галузі: сутність та стратегії Мельникович, О.М. Article 199137473 302990958