Please use this identifier to cite or link to this item:
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/23231
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Роль компьютерных технологий в формировании грамматической компетенции учащихся на начальном этапе обучения русскому языку как иностранному |
Authors |
Skvarcha, Olha Mykolaivna
Dun, Nataliia Lvivna |
ORCID | |
Keywords | |
Type | Conference Papers |
Date of Issue | 2004 |
URI | http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/23231 |
Publisher | Издательство СумГУ |
License | |
Citation | Дунь, H.Л. Роль компьютерных технологий в формировании грамматической компетенции учащихся на начальном этапе обучения русскому языку как иностранному [Текст] / H.Л. Дунь, О.Н. Скварча // Інформатизація освіти та дистанційна форма навчання: сучасний стан і перспективи розвитку : збірник матеріалів VI Міжнародної науково-методичної конференції, 13-15 жовтня 2004 року / Рецензенти: М.О. Лазарєв, В.Д. Карпуша. - Суми : СумДУ, 2004. - С. 208-210. |
Abstract | |
Appears in Collections: |
Наукові видання (ЕлІТ) |
Views
![Armenia](/flags/am.gif)
1
![Canada](/flags/ca.gif)
1
![China](/flags/cn.gif)
2
![France](/flags/fr.gif)
32233
![Germany](/flags/de.gif)
280
![Greece](/flags/gr.gif)
1
![Ireland](/flags/ie.gif)
49988305
![Japan](/flags/jp.gif)
1
![Lithuania](/flags/lt.gif)
1
![Netherlands](/flags/nl.gif)
32231
![Russia](/flags/ru.gif)
32227
![Sweden](/flags/se.gif)
1
![Turkey](/flags/tr.gif)
5
![Ukraine](/flags/ua.gif)
342716573
![United Kingdom](/flags/gb.gif)
171870130
![United States](/flags/us.gif)
-1472824999
![Unknown Country](/flags/--.gif)
342716572
Downloads
![China](/flags/cn.gif)
3
![Germany](/flags/de.gif)
281
![Ireland](/flags/ie.gif)
49988304
![Lithuania](/flags/lt.gif)
1
![Ukraine](/flags/ua.gif)
1007365166
![United Kingdom](/flags/gb.gif)
1
![United States](/flags/us.gif)
-1472824998
![Unknown Country](/flags/--.gif)
132
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
41.pdf | 804,31 kB | Adobe PDF | -415471110 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.