Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/24033
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Типові напрями організаційно-економічних, управлінських і маркетингових трансформацій під час проектування інноваційних змін
Authors Дайновський, Ю.А.
Гліненко, Л.К.
ORCID
Keywords інноваційні зміни
трансформація
інноваційна діяльність підприємства
Type Article
Date of Issue 2010
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/24033
Publisher ТОВ "ВТД "Університетська книга"
License
Citation Дайновський, Ю.А. Типові напрями організаційно-економічних, управлінських і маркетингових трансформацій під час проектування інноваційних змін [Текст] / Ю.А. Дайновський, Л.К. Гліненко // Маркетинг і менеджмент інновацій. — 2010. — №2. — С.13-21.
Abstract У статті розроблено методичний підхід до формування переліку типових варіантів інноваційних змін, які теоретично можуть бути здійснені з певним об’єктом. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/24033
Appears in Collections: Маркетинг і менеджмент інновацій (Marketing and Management of Innovations)

Views

Canada Canada
1
China China
6
France France
2
Germany Germany
147
Indonesia Indonesia
1
Iran Iran
1
Ireland Ireland
197054
Lithuania Lithuania
1
Norway Norway
1
Russia Russia
19
Singapore Singapore
1
Turkey Turkey
5
Ukraine Ukraine
1316534
United Kingdom United Kingdom
664135
United States United States
21088634
Unknown Country Unknown Country
1316533

Downloads

China China
4
France France
1
Germany Germany
121983
Lithuania Lithuania
1
Russia Russia
9
Singapore Singapore
1
Ukraine Ukraine
3616428
United Kingdom United Kingdom
1
United States United States
21088632
Unknown Country Unknown Country
171

Files

File Size Format Downloads
Daynovsky.pdf 177.33 kB Adobe PDF 24827231

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.