Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/24050
Title: Еволюція дефініції конкурентоспроможності продукції
Authors: Александров, Іван Олександрович
Бурук, Ганна Пилипівна
Keywords: конкурентоспроможність
продукція
переваги
класифікація
Issue Year: 2010
Publisher: ТОВ "ВТД "Університетська книга"
Citation: Александров, І.О. Еволюція дефініцій конкурентоспроможності продукції [Текст] / І.О. Александров, Г.П. Бурук // Маркетинг і менеджмент інновацій. — 2010. — №2. — С.89-99.
Abstract: Досліджено еволюцію дефініції конкурентоспроможності продукції, визначено етапи її розвитку. Удосконалено класифікацію існуючих підходів щодо оцінки конкурентоспроможності продукції, виявлено джерела конкурентних переваг з позиції споживної вартості, граничної корисності, диференціації продукції, попиту та пропозиції, ключової компетенції, маркетингових категорій та екологічного підходу. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/24050
URI: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/24050
Type: Article
Appears in Collections:Маркетинг і менеджмент інновацій

Views
Other92
United Arab Emirates1
Canada1
China8
Germany14
EU1
France3
United Kingdom6
Iran1
Italy2
Netherlands9
Poland1
Russia25
Turkey5
Ukraine47
United States38
Downloads
Other363
China3
Germany2
France4
Norway1
Russia13
Ukraine65
United States3


Files in This Item:
File Description SizeFormatDownloads 
Aleksandrov.pdf339.98 kBAdobe PDF454Download


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.