Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/24054
Title: Инновационные ориентиры в управлении конкурентоспособностью предприятия
Authors: Загорная, Татьяна Олеговна
Keywords: інновація
конкурентоспроможність
управління підприємством
конкурентна стратегія
оптимальний рівень конкурентоспроможності
Issue Year: 2010
Publisher: ТОВ "ВТД "Університетська книга"
Citation: Загорная, Т.О. Инновационные ориентиры в управлении конкурентоспособностью предприятия [Текст] / Т.О. Загорная // Маркетинг і менеджмент інновацій. — 2010. — №2. — С.117-124.
Abstract: У статті наведена авторська система аналізу й оцінки конкурентоспроможності суб’єктів підприємництва на основі чотирьох елементів: теорія; закон; принцип; метод. Наведена модель конкурентної стратегії описана трьома компонентами: швидкість зростання, диференціація ринку і диференціація продукту. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/24054
URI: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/24054
Type: Article
Appears in Collections:Маркетинг і менеджмент інновацій

Views
Other42
Canada1
China1
Germany5
France1
United Kingdom2
Iran1
Italy1
Kazakhstan1
Netherlands4
Russia13
Turkey3
Ukraine19
United States18
Downloads
Other188
China2
Germany2
France3
Moldova1
Russia15
Ukraine11


Files in This Item:
File Description SizeFormatDownloads 
Zagorna.pdf352.71 kBAdobe PDF222Download


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.