Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/24071
Title: К вопросу о ценообразовании в экологическом маркетинге
Authors: Садченко, Елена Васильевна
Ничитайлова, Нелли Сергеевна
Keywords: маркетинг
екологічний маркетинг
екологічні товари
конкурентоспроможність
екологічні потреби
екологічний нестаток
ціноутворення
Issue Year: 2010
Publisher: ТОВ "ВТД "Університетська книга"
Citation: Садченко, Е.В. К вопросу о ценообразовании в экологическом маркетинге [Текст] / Е.В. Садченко, Н.С. Ничитайлова // Маркетинг і менеджмент інновацій. — 2010. — № 2. — С. 197-205.
Abstract: Стаття присвячена аналізу сучасних підходів до ціноутворення в природокористуванні. Проаналізовані фактори, які мають значення в процесі ціноутворення екомаркетингової діяльності, зокрема, в оцінці переваг екологічних товарів, запланованих до виробництва. Розглянута система відносин між товарами з урахуванням екологічних особливостей. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/24071
URI: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/24071
Type: Article
Appears in Collections:Маркетинг і менеджмент інновацій

Views
Other63
Brazil1
Belarus2
Canada1
China4
Germany9
EU1
France3
United Kingdom1
Indonesia4
Iran1
Italy1
Moldova1
Netherlands1
Poland1
Russia14
Turkey5
Ukraine28
United States25
Downloads
Other356
Belarus3
China3
Germany4
EU1
France6
United Kingdom1
Kazakhstan4
Moldova1
Netherlands1
Poland1
Russia56
Ukraine25
United States1


Files in This Item:
File Description SizeFormatDownloads 
Sadchenko.pdf286.69 kBAdobe PDF463Download


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.