Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/24075
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Інноваційні підходи до управління цінами в рамках товарного асортименту
Other Titles Innovative approaches to the prices management within the framework of product assortment
Инновационные подходы к управлению ценами в рамках товарного ассортимента
Authors Лабурцева, О.І.
ORCID
Keywords маркетинг
маркетинговая ценовая политика
товарный ассортимент предприятия
взаимозаменяемые товары
взаимодополняющие товары
marketing
marketing price policy
product assortment of enterprise
substituted goods
complementary goods
маркетинг
маркетингова цінова політика
товарний асортимент підприємства
взаємозамінні товари
взаємодоповнюючі товари
Type Article
Date of Issue 2011
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/24075
Publisher ТОВ «ВТД «Університетська книга»
License
Citation Лабурцева О.І. Інноваційні підходи до управління цінами в рамках товарного асортименту / О.І. Лабурцева // Маркетинг і менеджмент інновацій. – 2011. – №2. – С. 27-36.
Abstract Стаття присвячена розробленню методичних рекомендацій щодо управління цінами на товари за наявності в товарному асортименті зв’язків взаємозаміщення або взаємодоповнення. Систематизовані варіанти взаємозв’язків між товарами в асортименті підприємства, рекомендовані відповідні методичні підходи до встановлення цін та представлені результати бізнес-апробації рекомендацій. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/24075
Статья посвящена разработке методических рекомендаций по управлению ценами на товары при наличии в товарном ассортименте связей взаимозаменяемости или взаимодополнения. Систематизированы варианты взаимосвязей между товарами в ассортименте предприятия, рекомендованы соответствующие методические подходы к установлению цен и представлены результаты бизнес-апробации рекомендаций. При цитировании документа, используйте ссылку http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/24075
The article is devoted to the development of methodical recommendations on a products prices management with presence of substitution or complementation connections in the product assortment. The variants of product intercommunications in the assortment of enterprise are systematized, the proper methodical approaches to pricing are recommended and the results of business-approbation of recommendations are presented. When you are citing the document, use the following link http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/24075
Appears in Collections: Маркетинг і менеджмент інновацій (Marketing and Management of Innovations)

Views

China China
6
Denmark Denmark
1
EU EU
4
France France
2
Georgia Georgia
1
Germany Germany
12325026
Iran Iran
1
Ireland Ireland
1152365
Italy Italy
1
Lithuania Lithuania
1
Netherlands Netherlands
14629
Portugal Portugal
1
Russia Russia
34
Slovakia Slovakia
1
Sweden Sweden
1
Turkey Turkey
7
Ukraine Ukraine
83911030
United Kingdom United Kingdom
41984769
United States United States
694546555
Unknown Country Unknown Country
83911029

Downloads

China China
3
Finland Finland
1
Germany Germany
12325027
Lithuania Lithuania
1
Russia Russia
2
Ukraine Ukraine
694546555
United Kingdom United Kingdom
1
United States United States
917845465
Unknown Country Unknown Country
253724

Files

File Size Format Downloads
mmi2011_2_27_36_0.pdf 311,26 kB Adobe PDF 1624970779

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.