Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/24332
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Інноваційні методи впливу на споживачів: аромамаркетинг
Other Titles Инновационные методы влияния на потребителей: аромамаркетинг
Innovative methods of influence on consumers: aromamarketing
Authors Окландер, Тетяна Олегівна
Окландер, Татьяна Олеговна
Oklander, Tetiana Olehivna
ORCID
Keywords аромамаркетинг
инновационные методы
целевой сегмент
маркетинговые инструменты
aromamarketing
innovative methods
target market
marketing tools
аромамаркетинг
інноваційні методи
цільовий сегмент
маркетингові інструменти
Type Article
Date of Issue 2011
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/24332
Publisher ТОВ «ВТД «Університетська книга»
License
Citation Окландер Т.О. Інноваційні методи впливу на споживачів: аромамаркетинг / Т.О. Окландер // Маркетинг і менеджмент інновацій. – 2011. – №3. – Т.2. – С. 97-101.
Abstract Стаття присвячена розробці теоретичних положень формування маркетингового інструментарію емоційного впливу на споживачів. Доведена роль аромамаркетингу як інструменту забезпечення стимулювання збуту. Наведений алгоритм дії та типологізація аромамаркетингу. Визначені цільові сегменти ринку. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/24332
Статья посвящена разработке теоретических положений формирования маркетингового инструментария эмоционального воздействия на потребителей. Доказана роль аромамаркетинга как инструмента обеспечения стимулирования сбыта. Приведенный алгоритм действия и типологизация аромамаркетинга. Определены целевые сегменты рынка. При цитировании документа, используйте ссылку http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/24332
The article is devoted to the development of theoretical propositions forming a marketing tool emotional impact on consumers. Aromamarketing proven role as an instrument of sales promotion. This algorithm acts and typology aromamarketing. Identified target market segments. When you are citing the document, use the following link http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/24332
Appears in Collections: Маркетинг і менеджмент інновацій (Marketing and Management of Innovations)

Views

China China
66529
France France
1
Germany Germany
31209836
Gibraltar Gibraltar
1
Iceland Iceland
1
Iran Iran
1
Ireland Ireland
725339
Italy Italy
1
Lithuania Lithuania
2894342
Netherlands Netherlands
4
Poland Poland
31209845
Russia Russia
45
Serbia Serbia
1
Singapore Singapore
2
Switzerland Switzerland
1
Turkey Turkey
31
Ukraine Ukraine
451816359
United Kingdom United Kingdom
225930357
United States United States
-676750291
Unknown Country Unknown Country
451816358

Downloads

China China
1
France France
39
Germany Germany
383
Ireland Ireland
2
Lithuania Lithuania
1
Poland Poland
1
Russia Russia
18
Singapore Singapore
1
Switzerland Switzerland
1
Ukraine Ukraine
1226878893
United Kingdom United Kingdom
44353
United States United States
-676750290
Unknown Country Unknown Country
451

Files

File Size Format Downloads
mmi2011_3_2_97_101.pdf 222,38 kB Adobe PDF 550173854

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.