Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/25174
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Применение flash-технологии в дистанционном курсе "Теория алгоритмов и математическая логика"
Authors Shapovalov, Serhii Pavlovych  
Vozna, Inha Volodymyrivna
Жовтя, Е.Н.
ORCID http://orcid.org/0000-0002-4936-9461
Keywords flash-технология
flash-технологія
flash-technology
дистанционное обучение
дистанційне навчання
distance learning
Type Conference Papers
Date of Issue 2011
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/25174
Publisher Издательство СумГУ
License
Citation Шаповалов, С.П. Применение flash-технологии в дистанционном курсе "Теория алгоритмов и математическая логика" [Текст] / С.П. Шаповалов, И.В. Возная, Е.Н. Жовтя // Інтелектуальні системи в промисловості і освіті : тези доповідей Третьої міжнародної науково-практичної конференції, м.Суми, 2-4 листопада 2011 р. / Ред. кол.: А.С. Довбиш, О.А. Борисенко, С.П. Шаповалов. — Суми : СумДУ, 2011. — Т.1. — С. 165-167.
Abstract
Appears in Collections: Наукові видання (ЕлІТ)

Views

Australia Australia
1
Canada Canada
1
China China
12
EU EU
1
France France
1
Germany Germany
256
Greece Greece
75562
Ireland Ireland
4060128
Lithuania Lithuania
1
Netherlands Netherlands
6
Russia Russia
29
Spain Spain
3
Sweden Sweden
1
Turkey Turkey
3
Ukraine Ukraine
66563922
United Kingdom United Kingdom
33307151
United States United States
369411769
Unknown Country Unknown Country
66563921

Downloads

Belarus Belarus
1
China China
3
Estonia Estonia
1
France France
1
Germany Germany
257
Lithuania Lithuania
1
Moldova Moldova
1
Netherlands Netherlands
1
Russia Russia
11
Slovakia Slovakia
2
Ukraine Ukraine
66563923
United Kingdom United Kingdom
1
United States United States
369411769
Unknown Country Unknown Country
142

Files

File Size Format Downloads
Shapovalov.pdf 163,16 kB Adobe PDF 435976114

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.